Hotel Gasthaus Zum Moselhut

8.1Fantastisch

277 reviews over Hotel Gasthaus Zum Moselhut

• 9Aleidus31-10-2016

Fantastisch verblijf

Dit is een zeer gastvrij hotel. Goed verzorgd ontbijt en diner. Gezellige bar. Schone en nette kamers.

• 9Karin hermans en Piet Staaks24-10-2016

Erg leuk hotel op een top locatie.

Wij zijn net terug van een weekend verblijf in de Moselhut. De gastheer en gastvrouw doe er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven. Het hotel is eenvoudig maar heel netjes op een top locatie aan de Moezel en dicht bij Cochem en andere gezellige dorpjes.Je kunt er heerlijk ontbijten en avondeten. Het ontbijt bestaat uit heerlijk vers gebakken broodjes en gebakken omelet, spiegelei, kaas en diverse soorten beleg en zoet beleg.Een druk op het belletje en de gastheer Math maakt je ei naar keuze. De menukaart voor het avondeten is ook divers en word vers bereid na je bestelling. Al met al een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is zelfs beter dan de prijs. Wij gaan er zeer zeker nogmaals heen en verheugen ons op het volgende bezoek aan de Moselhut en zijn prachtige omgeving.

• 9Hans Thomassen07-10-2016

voor ons motorrijders mooie omgeving

Gezellige sfeer, makkelijke gastvrouw, gastheer tevens de kok kookt heerlijk. Motor stond mooi in de garage Prijs kwaliteit prima

• 9Rowdy08-09-2016

Was heel goed. Voor weinig geld.

Mensen die voor weinig geld veel verwachten moeten hier niet heen .hier is t gewoon geen poespas maar toch goed nette kamers basic maar wel schoon en gezellig.voor ons perfect.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Ger en Dini06-09-2016

Heel gezellig

Het is ons goed bevallen ontbijt was lekker

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Nel24-08-2016

zeer rustig hotel

vreemd dat je geen minuut eerder kan in tjekken want er is voor 17.00uur niemand aanwezig!zoveel privecie dat je zelf maar aan moet geven of je kamer/wc schoongemaakt moet worden!! vinden wij toch vanzelf sprekend dat zeker de badkamer dagenlijks ff nagelopen wordt.verder op zich vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Sjaak Geutjes16-08-2016

fantastich om zeker terug te keren

Alles was perfect geregeld, je wordt leuk ontvangen met een drankje en een praatje,kamers waren prima in orde en schoon zo ook het ontbijt en de kookunsten waren voortreffelijk.

• 10Clementine Lentink29-07-2016

Geweldige prijs- kwaliteitverhouding

Geweldige ontvangst door de gastvrije eigenaren Mat en Willeke! Goede ligging t.o.v. alle bezienswaardigheden langs de Moezel. Gezellig Gasthaus waar je gewoon jezelf kunt zijn. Geen opgeprikt gedoe. Bij mooi weer een grote Biergarten waar je heerlijk buiten kunt eten. Als het weer wat minder is, is er binnen een restaurantruimte en een gezellige bar. Goede eenvoudige, eerlijke keuken met liefde door Mat bereid, en dat proef je.Prima uitgebreid ontbijt. Heerlijk geslapen op prima bedden. Alles is super schoon. Wat ons betreft kan het niet beter in dit leuke Gasthaus waar Mat en Willeke je je thuis laten voelen. Clementine en Nabil

• 8Tineke de Groot25-07-2016

Wij zijn hier een week met vakantie geweest

Een hotel met hartelijke, gezellige eigenaren die niet kinderachtig zijn, waar je alles mee kunt overleggen. beetje oubollig interieur maar wel schoon, met iets te zachte matrassen.Het eten was heerlijk en niet duur. kortom een hotel waar ze ons zeker vaker zullen zien!!!!

• 10fam. Verberk02-07-2016

perfect.

Wij hebben een heerlijke week gehad, Fijne bedden en geweldig ontbijt. Vooral de hartelijkheid waarmee alles omgeven was. Willeke een perfecte gastvrouw en Matt een Zeer goede kok, en alles nog betaalbaar. Wij komen zeker terug.

Fam. Verberk Eerde/Veghel

Gereisd met partner in juni 2016