Vakantiehuis Alte Winzerschenke

Laatste review

Voor herhaling vatbaar.

Fennie,
25-8-2018

Bij het ontbijt was keuze genoeg. Verschillende soorten brood, broodbeleg en toetjes! Je kunt ook een eitje krijgen, die wordt door de gastvrouw naar jouw wens klaargemaakt. Ook om het diner te nuttigen, is dit een aanrader. Uitstekende bedden en een schone kamer.

5 reviews over Vakantiehuis Alte Winzerschenke in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Fennie,
25-8-2018

Belvila verhuurde ons een leuk uitziend appartement daar maar de eigenaar was bij aankomst verwonderd dat we met z'n 3-en waren. Verder: verouderde inboedel, nooit schoonmaak, geen schoon beddegoed of schone handdoeken, en een verschrikkelijk gehorig gebouw. Van de aardige eigenaren niks gemerkt.

Goed toeven!

H. Buijs
2-8-2010

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad!

De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen hun best het je naar de zin te maken.

Qua prijs is het zeker niet duur en je zit met het uitzicht aan de Moezel.

Aanrader dus!

2007

wij hebben een super vakantie gehad zeer vriendelijke en gemoedelijke eigenaren zeer mooie omgeving prachtige uitkijk op de moezel

2006

wij zijn al meermaals in bruttig-fankel geweest ons dat we

rik popelier brugge
23-11-2006

wij zijn al meermaals in bruttig-fankel geweest ons logement dat we gedaan hebben bij familie laux moselstrasse 1 was buitengewoon een aanrader voor allen die comfort en gezelligheid willen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Alte Winzerschenke in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Alte Winzerschenke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.