vakanties Bruttig-Fankel

Reviews over Bruttig-Fankel

Voor herhaling vatbaar.

Fennie,
    25-8-2018

Bij het ontbijt was keuze genoeg. Verschillende soorten brood, broodbeleg en toetjes! Je kunt ook een eitje krijgen, die wordt door de gastvrouw naar jouw wens klaargemaakt. Ook om het diner te nuttigen, is dit een aanrader. Uitstekende bedden en een schone kamer.

Een goedkope aanrader voor een weekend weg!

KvdM,
    29-10-2017

Eenvoudig maar schoon hotel met prima ontbijt en grote kamers in het naastgelegen Gästehaus. Huisdiervriendelijk. Voldoende uitlaatgebieden in het park langs de Moezel. Wij hadden kamernr.124, ruim, schoon ingericht met 3 bedden, bank en zitje. Niets mis mee! Wel een heel klein balkon. Geen koelkast.

Wat wij als minder prettig hebben ervaren was de indeling van de tafels met ontbijt. Zo kon het zijn dat je met een ander vreemd stel aan 1 tafel werd gezet. Kortom, te weinig tafels voor het aantal kamers. Personeel vonden wij wat nors overkomen, jammer. Bushalte om de hoek net als het vertrekpunt vd boot. Dorpje Bruttig is niet veel. Erg rustig. Beilstein (op 2.5km) is een aanrader, klein maar gezellig. Cochem ligt op ruim 6.5km. Tip: wanneer je gaat lopen/fietsen neem dan de rechterzijde langs de Moezel richting Cochem.

Parkeerplek hotel karig.

Gezellig

A. Stevaert,
    19-10-2017

Heel gezellig aan de moezel. Erg mooie regio en een goed uitgangspunt voor trapjes naar Cochem, koblenz en trier. Fijn en gezellig huis wat erg leuk is ingericht en zeker de bar vonden we erg leuk.

Familie De Graef,
    17-10-2017

Supermooie lokatie en een geweldig huisje met een hele mooie en gezellige bar.Wel weinig eetgelegenheid voor een grotere groep ( wij waren met 9 personen ).

De omgeving was ook geweldig. Met de boot naar Cochem geweest. Vertrek tegenover het huisje. Ideaal. Aanrader is om te voet via de wijngaarden en bossen naar Beilstein te lopen. Mooier dan via de weg langs de Moezel. Geweldige route. Wel op goede wandel/bergschoenen. Er zitten hele steile,leuke en verrassende stukken in.

Zeer correct herhaling vatbaar.

C.A. Maertzdorf Veenendaal,
    29-1-2017

Zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt een 10. Zeer schoon. Mooi uitzicht als je balkon hebt. Wij hadden kamer 5 op de eerste etage. Geen "herrie" hotel, het gros was 65 plus. Eigenaar stelt veel vertrouwen in hun gasten. Consumpties moeten zelf bijgehouden worden in de avond. p.s. wij werden ontvangen met een super glas witte wijn.

Bruttig-Fankel scoort een 7,6 uit 10, op basis van 114 reviews