Sorteren

vakanties Bruttig-Fankel

Reviews over Bruttig-Fankel

Gezellig dorp met een mooie ligging.

A. Stevaert
    19-10-2017
    De ligging van het dorp is erg fijn voor trapjes naar bijvoorbeeld Cochem, bernkastel, koblenz en trier. Er zijn verschillende n goede restaurantjes in het dorp. De bakker op 200 meter afstand, perfect

Fantastisch leuk weekend gehad

Alice
    19-2-2017
    Mooie omgeving mooie mensen

Mooie omgeving en gezellige dorpjes in de buurt

Nel van Wilgen
    7-1-2017
    het dorp zelf erg klein niets te beleven maar op korte afstand met auto leuke dorpjes te vinden. Mooie natuur. 's Avonds ook Cochem enzo dicht, op sommige restaurants na.

een mooi oud stadje.

Patrick
    2-1-2016
    Niet een zeer druk stadje maar wel even leuk om door heen te lopen. Mooie oude huizen en leuke kerkjes. De botensluis is ook een leuke plek om te kijken.

Erg mooi gelegen aan de Moezel

Chris
    28-12-2015
    Bruttig-Fankel ligt erg mooi aan de Moezel. Het is een vriendelijk plaatsje waar het erg rustig is. Het plaatje heeft veel oude huizen en ligt direct aan de Moezel. Het plaatsje is wel erg rustig voor kinderen is er niet veel te doen.
Bruttig-Fankel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 114 reviews