Hotel Romantisches zur Post

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed degelijk Duits hotel

Jean
25-9-2017

Mooie kamers, "bruin" ingericht, 3 verdiepingen, geen lift, koffers zelf dragen, geen ijskastje, alleen wifi bij de ingang. Vriendelijke eigenaars, leuk zitje in de tuin, mooie omgeving om te wandelen, gelegen aan de rivier de Mosel. Goed ontbijt, fijn voor een weekend. Kamers heel schoon (proper), schaal met veel snoepjes en fles water stond klaar. Groep was 8 personen, jongste was 61. Voldoende eetgelegenheden in de buurt voor goed voedsel voor Duitse prijzen; beter en goedkoper dan in Nederland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantisches zur Post in Brodenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantisches zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romantisches zur Post scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.