Landhuis Mosel Landhaus

LandhuisWeer vandaag19°15°
Landhuis Mosel Landhaus
9,4

177 reviews over Landhuis Mosel Landhaus in het Nederlands

het was zeer goed mooie suite heel goed ontbijt

cees huijgen
22-5-2018

alles was super goed zo als altijd silvia en jan verzorgen alles uitstekend zijn al heel veel jaren daar als gast geweest in een woord top

Aanrader

Fam van Aartsen
18-5-2018

Na de meer dan goede ervaring van de eerste keer hebben we niet lang na hoeven te denken om wederom in "Mosel Landhaus" te verblijven. Zoals in andere reviews al wordt aangegeven: uitermate vriendelijk, schoon, verzorgd, ruim, mooie omgeving. Briedern zelf is een leuk dorpje maar voor bezienswaardigheden moet je er op uit. De ligging van Briedern is tov Cochem, Bern Kastle gunstig. Het naastgelegen dorp Beilstein biedt naast een pittoreske aanblik voldoende eetgelegenheden. Voor ons de perfecte plek, ook vanwege het feit dat er een golfbaan in de buurt is, voor een korte, zorgeloze vakantie.

Een heerlijke mini-vakantie

Roger en Jacqueline Meyer
31-3-2018

Een kleinschalig hotel... met een fantastische ligging aan de Moezel. Een prima schone kamer met douche... toilet...TV...heerlijke bedden en een geweldig uitzicht. Een super ontbijt wordt aan je tafel geserveerd altijd met een persoonlijk woordje! Erg fijn...altijd belangstelling van de hartelijke eigenaren Jan en Sylvia wat je gaat doen en ondernomen hebt. Wil je wat weten over de omgeving...vraag het Jan! Wij komen hier zeker weer terug. Wij hebben hier genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Landhaus voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel met vriendelijke uitbaters

Fam. Kuppen
24-10-2017

Super gezellig en netjes onderhouden hotel. De suite is erg mooi en groot met een mooie badkamer. Vanuit de kamer kijk je uit over de Mosel en de druivenbergen. Super ontbijt wat s'morgens voor je geserveerd wordt incl. een stuk fruit wat je mee kunt nemen. Vanuit het hotel kun je op de boot stappen naar Cochem. kaartjes hiervoor koop je gewoon in het hotel. Beilstein ook een leuk stadje met leuke terrasjes is op loopafstand van Briedern. De uitbaters van het hotel zijn erg vriendelijk en gastvrij, er kan tussendoor altijd wel een praatje vanaf. Erg gezellig. We hebben geen minpunten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Kees en Ria
10-9-2017

Gratis parkeren voor de deur.

Fietsen kunnen binnen staan.

Heerlijk ontbijt.

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 12-9-2017

Bedankt voor uw goede beoordeling.

We kijken uit naar uw volgende bezoek in Mosel-Landhaus.

Tot dan! Groetjes vanuit de mooie Moezel.

Echt geweldig,nu voor de 8ste keer geweest.

J Aalberts
10-9-2017

Alles is daar goed!Hele lieve mensen je word er al geweldig ontvangen.Ontbijt kan niet beter ,heel erg schoon en een goed bed.Wat wil een mens nog meer!!.
Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 11-9-2017

Bedankt voor uw fantastische beoordeling.

We kijken ernaar uit u snel weer te verwelkomen in het Mosel-Landhaus.

Warm en gastvrij.

Richard en Lia
9-9-2017

Wij waren voor de tweede maal bij Jan en Silvia te gast en wederom was het als een warme deken.'s Morgens bij het uitgebreide ontbijt was er een persoonlijk woord van Jan en Silvia en de belangstelling wat je ging doen en de tips om te Doen,en dat geld ook voor het eten 's Avonds Klasse!
Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 10-9-2017

Bedankt voor de geweldige recensie.

Een feedback zoals de jouwe is de grootste beloning voor ons werk.

Blijf gelukkig en gezond met elkaar!

het is daar uitstekend goed heel schoon en verzorg

cees huijgen
8-9-2017

dat het super goed is heel goed verzorgd ontbijt schone kamers hele vriendelijke eigenaren niets is hun teveel wiij komen daar al vele jaren vaak 2x maal per jaar in een woord super bij silvia en jan mosellandhaus
Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 10-9-2017

Beste Cees en Hennij, bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij hopen dat u op weg bent naar herstel en kan genieten van de prachtige herfst.

Welkom terug in Mosel-Landhaus!

Silvia en Jan ontvangen je hartelijk. Een persoonlijk welkom.

Een babbeltje op het terras met een prachtig uitzicht op de Mosel.

Voor een dagje weg hebben Jan en Silvia vele ideeën.

In de omgeving is veel te zien, te doen.

Je kunt er goed wandelen en fietsen.

's Morgens staat er op jouw gekozen tijd een heerlijk uitgebreid ontbijt klaar.

Een echte verwennerij.

We komen weer terug.

Nico en Yvonne

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 10-9-2017

Hartelijk dank voor deze geweldige recensie. We zijn blij deze geweldige recensie te lezen. Dat je heeft genoten, is voor ons een waardevolle lof.

Blijf gelukkig en gezond en tot weerzien.

Super en fantastisch en genoten van gastvrijheid

Mieni en Dik en vrienden uit Beverwijk / Nederland
16-6-2017

Wij waren hier voor de derde keer en nu met vrienden, twee echtparen.

Wij wisten het al maar ook onze vrienden waren verbaast over de gastvrijheid,

verzorging en vriendelijkheid van Jan en Silvia. Het ontbijt was wederom

een verrassing met steeds andere en lekkere wisselingen.

Alles wordt voor je geregeld en uitgekiend tot en met route beschrijvingen

naar bezienswaardigheden in de omgeving.

Alles is super netjes en schoon in en rondom het Landhuis.

En het is bij het afscheid altijd weer moeilijk om hun te verlaten, maar wel met een

belofte naar een volgende keer.

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 10-9-2017

Hartelijk bedankt voor uw geweldige recensie! We zijn erg blij dat u en jou vrienden zo veel van ons hotel Mosel-Landhaus heeft genoten.

We zouden heel blij zijn als u ons weer zou bezoeken. Natuurlijk zullen wij u ook weer verwennen!

Tot dan een goede tijd!

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Landhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Mosel Landhaus in Briedern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Mosel Landhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Mosel Landhaus scoort een 9.44 uit 10 op basis van 182 reviews.