Landhuis

180 reviews over Landhuis Mosel Landhaus in het Nederlands

Geweldig, fantastisch

John Meijwaard,
13-11-2018

Schitterende locatie, zeer verzorgd, heel goed ontbijt, schoon en heeeeel erg gezellig.

Wij komen dan ook wat vaker

Gereisd met vrienden in november 2018

onvergetelijk - super

Nico en Yvonne,
12-8-2018

Het is heerlijk vertoeven in Mosel-Landhaus. Een fantastische kamer, super schoon met een prachtig uitzicht op de Mosel. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid, voor elk wat wils. De eigenaren Jan en Silvia denken met je mee: wat wil je gaan doen, waar wil je heen en voorzien je van tips en informatie ook op papier. Iedere dag tijd voor een praatje. 's Avonds gezellig op het terras voor afzakkertje. Van hier uit vele uitstapjes mogelijk. Voor ons een ideale stek.

We hebben niets negatiefs te melden.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk aan de Moezel. Het was fantastisch

Bas en Charmaine,
9-7-2018

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf. De gastvrouw en heer Sylvia en Jan zijn hele lieve en gezellige mensen. Wij hebben fijn met elkaar over vanalles gesproken (in het Nederlands) en hele goede tips en adviezen gekregen over onze verdere verblijf aan de Moezel. Ook het ontbijt was geweldig en zeer uitgebreid. De kamer was uitstekend met schitterend uitzicht aan de Moezel, de wijnbergen en in de verte een ruïne. Bedankt voor alles. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Landhaus voor je op een rij gezet:

het was zeer goed mooie suite heel goed ontbijt

cees huijgen,
22-5-2018

alles was super goed zo als altijd silvia en jan verzorgen alles uitstekend zijn al heel veel jaren daar als gast geweest in een woord top

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader

Fam van Aartsen,
18-5-2018

Na de meer dan goede ervaring van de eerste keer hebben we niet lang na hoeven te denken om wederom in "Mosel Landhaus" te verblijven. Zoals in andere reviews al wordt aangegeven: uitermate vriendelijk, schoon, verzorgd, ruim, mooie omgeving. Briedern zelf is een leuk dorpje maar voor bezienswaardigheden moet je er op uit. De ligging van Briedern is tov Cochem, Bern Kastle gunstig. Het naastgelegen dorp Beilstein biedt naast een pittoreske aanblik voldoende eetgelegenheden. Voor ons de perfecte plek, ook vanwege het feit dat er een golfbaan in de buurt is, voor een korte, zorgeloze vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Een heerlijke mini-vakantie

Roger en Jacqueline Meyer,
31-3-2018

Een kleinschalig hotel... met een fantastische ligging aan de Moezel. Een prima schone kamer met douche... toilet...TV...heerlijke bedden en een geweldig uitzicht. Een super ontbijt wordt aan je tafel geserveerd altijd met een persoonlijk woordje! Erg fijn...altijd belangstelling van de hartelijke eigenaren Jan en Sylvia wat je gaat doen en ondernomen hebt. Wil je wat weten over de omgeving...vraag het Jan! Wij komen hier zeker weer terug. Wij hebben hier genoten!

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel met vriendelijke uitbaters

Fam. Kuppen,
24-10-2017

Super gezellig en netjes onderhouden hotel. De suite is erg mooi en groot met een mooie badkamer. Vanuit de kamer kijk je uit over de Mosel en de druivenbergen. Super ontbijt wat s'morgens voor je geserveerd wordt incl. een stuk fruit wat je mee kunt nemen. Vanuit het hotel kun je op de boot stappen naar Cochem. kaartjes hiervoor koop je gewoon in het hotel. Beilstein ook een leuk stadje met leuke terrasjes is op loopafstand van Briedern. De uitbaters van het hotel zijn erg vriendelijk en gastvrij, er kan tussendoor altijd wel een praatje vanaf. Erg gezellig. We hebben geen minpunten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Kees en Ria,
10-9-2017

Gratis parkeren voor de deur.

Fietsen kunnen binnen staan.

Heerlijk ontbijt.

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 12-9-2017

Bedankt voor uw goede beoordeling.

We kijken uit naar uw volgende bezoek in Mosel-Landhaus.

Tot dan! Groetjes vanuit de mooie Moezel.

Echt geweldig,nu voor de 8ste keer geweest.

J Aalberts,
10-9-2017

Alles is daar goed!Hele lieve mensen je word er al geweldig ontvangen.Ontbijt kan niet beter ,heel erg schoon en een goed bed.Wat wil een mens nog meer!!.

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 11-9-2017

Bedankt voor uw fantastische beoordeling.

We kijken ernaar uit u snel weer te verwelkomen in het Mosel-Landhaus.

Warm en gastvrij.

Richard en Lia,
9-9-2017

Wij waren voor de tweede maal bij Jan en Silvia te gast en wederom was het als een warme deken.'s Morgens bij het uitgebreide ontbijt was er een persoonlijk woord van Jan en Silvia en de belangstelling wat je ging doen en de tips om te Doen,en dat geld ook voor het eten 's Avonds Klasse!

Team Mosel-Landhaus, Eigenaar, 10-9-2017

Bedankt voor de geweldige recensie.

Een feedback zoals de jouwe is de grootste beloning voor ons werk.

Blijf gelukkig en gezond met elkaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Mosel Landhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Mosel Landhaus in Briedern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Mosel Landhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.