Reviews over Briedern

Geweldig, fantastisch

John Meijwaard,
    13-11-2018

Schitterende locatie, zeer verzorgd, heel goed ontbijt, schoon en heeeeel erg gezellig.

Wij komen dan ook wat vaker

onvergetelijk - super

Nico en Yvonne,
    12-8-2018

Het is heerlijk vertoeven in Mosel-Landhaus. Een fantastische kamer, super schoon met een prachtig uitzicht op de Mosel. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid, voor elk wat wils. De eigenaren Jan en Silvia denken met je mee: wat wil je gaan doen, waar wil je heen en voorzien je van tips en informatie ook op papier. Iedere dag tijd voor een praatje. 's Avonds gezellig op het terras voor afzakkertje. Van hier uit vele uitstapjes mogelijk. Voor ons een ideale stek.

We hebben niets negatiefs te melden.

Heerlijk aan de Moezel. Het was fantastisch

Bas en Charmaine,
    9-7-2018

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf. De gastvrouw en heer Sylvia en Jan zijn hele lieve en gezellige mensen. Wij hebben fijn met elkaar over vanalles gesproken (in het Nederlands) en hele goede tips en adviezen gekregen over onze verdere verblijf aan de Moezel. Ook het ontbijt was geweldig en zeer uitgebreid. De kamer was uitstekend met schitterend uitzicht aan de Moezel, de wijnbergen en in de verte een ruïne. Bedankt voor alles. Wij komen zeker nog eens terug.

het was zeer goed mooie suite heel goed ontbijt

cees huijgen,
    22-5-2018

alles was super goed zo als altijd silvia en jan verzorgen alles uitstekend zijn al heel veel jaren daar als gast geweest in een woord top

Aanrader

Fam van Aartsen,
    18-5-2018

Na de meer dan goede ervaring van de eerste keer hebben we niet lang na hoeven te denken om wederom in "Mosel Landhaus" te verblijven. Zoals in andere reviews al wordt aangegeven: uitermate vriendelijk, schoon, verzorgd, ruim, mooie omgeving. Briedern zelf is een leuk dorpje maar voor bezienswaardigheden moet je er op uit. De ligging van Briedern is tov Cochem, Bern Kastle gunstig. Het naastgelegen dorp Beilstein biedt naast een pittoreske aanblik voldoende eetgelegenheden. Voor ons de perfecte plek, ook vanwege het feit dat er een golfbaan in de buurt is, voor een korte, zorgeloze vakantie.

Briedern scoort een 8,7 uit 10, op basis van 49 reviews