Gasthof

3 reviews over Gasthof Weingut - Gästehaus Walter Mees in het Nederlands

Helemaal goed

Kalimera
25-8-2017

Prima vakantie woning. Erg compleet en lekker ruim. Ontvangst door mevr. Mees zeer vriendelijk. Genoten van verblijf en ontbijt.

Gereisd Met partner in Fri Aug 11 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie dagen doorgebracht aan de Mosel BRIEDEL

simons
12-5-2013

Hele mooie dagen doorgebracht , zeer gast vrij , super ontbijt iedere morgen .Vanuit Briedel ben je zo in Cochen ,Bern Kassel Zell Beilstein en nog vele andere knusse plaatsjes . Ook in in Briedel kun je lekker eten met een heerlijk wijntje erbij. Fam. Mees is van huisuit een wijnboer met een goede reputatie heeft een groot assortiment voor een zeer schappelijke prijs . Wij gaan zeker nog eens terug als onze voorraad op is . Groetjes Marion & Michel

Gereisd Met partner in mei 2013

geweldig verblijf, hele fijne mensen

dieter, anita en renate
6-10-2010

hier is het heerlijk vertoeven. Prima fietsgebied en wandelen langs de moezel. en met een beetje geluk een wijnfeest in de buurt...... wat wil je nog meer.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Weingut - Gästehaus Walter Mees in Briedel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Weingut - Gästehaus Walter Mees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.