Géén boekingskosten

Hotel Hutter

DuitslandRheinland PfalzBremm

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hutter voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 140 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 140 reviews

Bij Hotel Hutter in Duitsland word je hartelijk ontvangen. Start je verblijf met een uitgebreide maaltijd in het restaurant of doe mee aan een van de avondactiviteiten. Je overnacht hier in een gerenoveerde kamer met ruime badkamer. Hotel Hutter is gelegen bij de Moezel op een uur rijden van de historische stad Trier.

Contact

142 Reviews over Hutter

• 4R27-04-2022

Nooit weer

Zeer vriendelijk personeel, doen echt hun best. Kamer is zeer klein, je kunt je nog net omkeren.
    Op alles wordt bezuinigd. Velen zaten ‘s avonds met een leeg glas. Terwijl er tot 12 uur gratis drank is. Het eten was zeer slecht. Bijna alles was uit blik of pot. Er was niemand van de gasten die het eten lekker vondt. Iedereen was aan het klagen. De eigenaar zou zelf eens een avond moeten eten. Dan weet hij/zij wat ze de gasten aandoen. Het ontbijt was zeer karig. Alleen broodjes, wit en bruin brood en krackers. Wat yoghurt, melk en müsli. Een gekookt eitje was het enige dat extra was verder nog wat broodbeleg en dat was het. Dit hotel is absoluut niet enjoy-waardig. Heel erg jammer maar 1 keerden nooit weer.

• 8Leen&Janny11-04-2022

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Mooie omgeving, genoeg te zien op korte afstand. Openbaar vervoer gratis dus je kan alle kanten op zonder auto. Balkon kamer prima, wel gedeeld balkon maar met mooi uitzicht. Eten was goed en elke dag keuze menu ivm lage bezetting maar kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar maar dan hopelijk met mooier weer.

• 9Truce23-03-2022

Geweldig

Gezellig hotel, op de eerste avond werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaar en stelde het voltallige personeel aan ons voor. Elke avond was er een programma, de eerste avond een wandeling, volgende avond een wijnproeverij, daarna een avond met live muziek, heel gezellig! en de laatste avond Hollandse spellen. Ontbijt en dinér is niets op aan te merken, je mag zelfs een lunchpakketje maken en vanaf 17.00 gratis drankjes en het personeel is heel alert; je komt niets te kort. Onze kamer en douche waren wel gedateerd, maar wel schoon en elke dag de bedden netjes opgemaakt. Van andere gasten hoorden we dat hun badkamer moderner was, misschien moesten die van ons nog gerenoveerd worden. Maar al met al een onvergetelijke vakantie, we hebben genoten!

• 10Els24-02-2022

Zeer goed

Gezellig en goed hotel. Heel fijn personeel. En s,avonds heel gezellig.

• 10Berry09-11-2021

Super leuk hotel met heerlijk eten

Wat een leuk hotelletje. Direct aan de Moezel gelegen. Iedere avond iets te doen o.a. prima live muziek. Wij hadden drie kamers aan de Moezel. Iedere dag erg lekker gegeten. Super kok. Erg aardige staf en personeel. Veel te doen in de omgeving met gratis openbaar vervoer. Gratis fietsen in het hotel te verkrijgen. wel vooraf reserveren. O.a. Cochem, Bad Bertrich (warm water zwembad), Trier oudste stad van Duitsland etc. Deze dagen met kinderen, en aanhang, zullen we niet snel vergeten. Bremm leuk plaatsje (zonder winkels). De Kerstman, voor 1 avond. Wij kunnen dit hotel zeker aan bevelen.

• 9Bert04-10-2021

Top hotel op een top locatie

Met de bende naar hotel hutter en we hebben ons prima vermaakt. Goed hotel, goede bedden, heerlijk eten. Echt een aanrader dit hotel, fantastisch gelegen aan de moezel.

• 6Frans05-07-2020

Valt tegen

Hotel ligt zeer centraal voor uitstapjes naar Cochem, Traben-Trarbach, Bernkastel en ook voor wandelingen en fietstochten is het gunstig gelegen. Kamers zijn gedateerd en op een paar meter van onze kamer was men een woning aan het renoveren, dus veel herrie overdag (maar gelukkig waren we er niet vaak overdag). De badkamer is veel te donker. Het eten vonden wij erg matig; de aardappelen waren meestal veel te hard, de kibbeling te droog en de (diepvries/blik)groenten smakeloos. Pasta zonder saus, zelfs geen beetje pesto. Alleen de mevrouw aan de servicedesk was aardig en vriendelijk, van de rest kon geen lachje af. De entertainment was erg oubollig, maar dat was tevoren aangegeven dus niet echt een klacht. Wel waren de bedden erg comfortabel, we hebben heerlijk geslapen, vandaar 2 sterren.

• 10Tenk01-07-2020

Fantatisch, zeker weer terug, heerlijk gegeten

Prima hotel. Heel erg vriendelijk personeel. Kamer werden zeer schoon onderhouden. ‘S Avonds werd er iedere avond iets georganiseerd, wijnproeverij, stadswandeling etc. Het ontbijt en het diner was erg goed, buffet werd continu aangevuld, gerechten heerlijk, top salat bar. Zeker een aanrader.

• 10Pieter van Landeghem09-05-2020

Super verblijf gaan zeker terug

Zeer goede bediening en zeer gastvrij personeel. Kamers super netjes wel iets gedateerd. Eten is ook uitstekend wel in buffetvorm. Iedere avond entertainment live muziek en spelletjes avond. Zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend prijs kwaliteit verhouding

• 10Marten31-12-2019

Geen opmerkingen

Vriendelijk personeel, goede bedden, schone kamers. Heel goed eten. Mooie omgeving. Super muziekavond.

Hotel Hutter info

• AirconditioningNiet beschikbaar