Appartement Alt & Neu

Appartement info

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Alt & Neu

• 9Gerda en Rene07-03-2017

In 1 woord geweldig. Super voor de honden en jouw.

Het is niet ver rijden en je moet van dieren houden. morgens de haan en de schapen. Als je geluk heb zie je de herten en vossen. Het bed is geweldig. De ontvangst was ook erg goed en vriendelijk. Het is zeker de moeite waard om de honden te leren kennen die Betty onder haar hoede heeft. Grote bewondering voor haar en haar man. Tijdens ons verblijf moesten ze 2 honden en 1 kat in laten slapen. Wij gaan zeker terug. Mooi groot balkon met zelfs vloerbedekking. Verder een prachtig uitzicht. Je zit vlak bij de grote winkels en plaatsen die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Ook kun je hier heerlijk wandelen door de weilanden en bossen Betty heeft ook leuke routes op papier dus genieten voor baasjes en honden, wij waren met 3 honden van 15 tot 22 februari 2017.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Henriëtte Donkers05-03-2017

Mooie omgeving

Alt & Neu. We zijn hartelijk ontvangen door Betty en Fred. We vinden het fijn dat er een basis pakket was en dat de bedden gedaan waren en er ook handdoeken hingen. We voelden ons welkom. Ook aan onze Spaanse Waterhond, Tony, konden we goed merken dat hij zich thuis voelde. Het ligt in een prachtig wandelgebied. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Annelies02-01-2017

Prachtig wandelen vanuit het appartement !

Prima bereikbaarheid, zowel via mail met de eigenaar als het rijden met de auto naar de locatie. Rustige omgeving en hond vriendelijk. Veel wandelingen te doen vanuit het appartement. Informatie aanwezig over de omgeving en de eigenaren weten tips te geven over bezienswaardigheden. Wij zijn hier 3 dagen geweest met 2 Labradors en hebben iedere dag een andere wandeling gemaakt (vanuit het appartement) van gemiddeld 8 kilometer waarbij je verschillende bosgebieden, open velden en dorpjes doorkruist. Appartement is zeer knus met de nostalgische inrichting en decoratie. Apparatuur in keuken en benodigdheden zijn prima en volledig. Voor onze honden geen enkel probleem om de brede (dichte) trap op en af te lopen om naar boven en beneden te gaan. Uitlaat- speelveld is zeer goed omheind met een degelijke toegangspoort die op slot kan.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Margot B.21-12-2016

Liever voor mezelf en mijn hondje houden....

Fantastische mogelijkheid om met hond die niet los in het bos kan te spelen, wandelen en luieren. Je voelt je zeer welkom, aan werkelijk alles is gedacht.

De bedden zijn groot, met zeer goed matras. Als je perse een douche met een fikse straal wilt ('s winters) is dit niet geschikt voor je.

Alleen gereisd in december 2016

• 9elaut eddy22-11-2016

fantastisch

gezellig appartement in een zeer mooie omgeving ,waar je oneindig kan wandelen

• 9Diana22-11-2016

Geweldig rustig plaatsje

Heerlijke uitvlucht voor rust en wandel mogelijkheden. Erg dier vriendelijk dorp. En zeker dat wij er ons vaste plekje van maken.

• 8fam Janssens (te weten man, vrouw en3 galgo's)22-11-2016

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!

Dit was een super huisje voor 2 personen en 3 windhonden. Heel veel bos om lekker te wandelen in de omgeving.

Het huisje is heel knus ingericht en het ontbreekt je aan niks.

De speelweide voor de honden is met 1.80 meter hoog gaas afgezet. Zelfs onze jongste hond wist hier niet te ontsnappen. Terwijl het normaal een Houdini is.Ook is de speelweide heerlijk groot.

Gastvrije eigenaars en heel hartelijk ontvangst. We gaan hier zeker nog een keer terug!

Appartement Alt & Neu info

• Aantal personen2 tot 4