Appartement Alt & Neu

Appartement
Appartement Alt & Neu
9,4

17 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

In 1 woord geweldig. Super voor de honden en jouw.

Gerda en Rene
7-3-2017

Het is niet ver rijden en je moet van dieren houden. morgens de haan en de schapen. Als je geluk heb zie je de herten en vossen. Het bed is geweldig. De ontvangst was ook erg goed en vriendelijk. Het is zeker de moeite waard om de honden te leren kennen die Betty onder haar hoede heeft. Grote bewondering voor haar en haar man. Tijdens ons verblijf moesten ze 2 honden en 1 kat in laten slapen. Wij gaan zeker terug. Mooi groot balkon met zelfs vloerbedekking. Verder een prachtig uitzicht. Je zit vlak bij de grote winkels en plaatsen die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Ook kun je hier heerlijk wandelen door de weilanden en bossen Betty heeft ook leuke routes op papier dus genieten voor baasjes en honden, wij waren met 3 honden van 15 tot 22 februari 2017.

Gereisd Met partner in februari 2017

Mooie omgeving

Henriëtte Donkers
5-3-2017

Alt & Neu. We zijn hartelijk ontvangen door Betty en Fred. We vinden het fijn dat er een basis pakket was en dat de bedden gedaan waren en er ook handdoeken hingen. We voelden ons welkom. Ook aan onze Spaanse Waterhond, Tony, konden we goed merken dat hij zich thuis voelde. Het ligt in een prachtig wandelgebied. Een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2017

Prachtig wandelen vanuit het appartement !

Annelies
2-1-2017

Prima bereikbaarheid, zowel via mail met de eigenaar als het rijden met de auto naar de locatie. Rustige omgeving en hond vriendelijk. Veel wandelingen te doen vanuit het appartement. Informatie aanwezig over de omgeving en de eigenaren weten tips te geven over bezienswaardigheden. Wij zijn hier 3 dagen geweest met 2 Labradors en hebben iedere dag een andere wandeling gemaakt (vanuit het appartement) van gemiddeld 8 kilometer waarbij je verschillende bosgebieden, open velden en dorpjes doorkruist. Appartement is zeer knus met de nostalgische inrichting en decoratie. Apparatuur in keuken en benodigdheden zijn prima en volledig. Voor onze honden geen enkel probleem om de brede (dichte) trap op en af te lopen om naar boven en beneden te gaan. Uitlaat- speelveld is zeer goed omheind met een degelijke toegangspoort die op slot kan.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Liever voor mezelf en mijn hondje houden....

Margot B.
21-12-2016

Fantastische mogelijkheid om met hond die niet los in het bos kan te spelen, wandelen en luieren. Je voelt je zeer welkom, aan werkelijk alles is gedacht.

De bedden zijn groot, met zeer goed matras. Als je perse een douche met een fikse straal wilt ('s winters) is dit niet geschikt voor je.

Gereisd Alleenreizend in december 2016

fantastisch

elaut eddy
22-11-2016

gezellig appartement in een zeer mooie omgeving ,waar je oneindig kan wandelen

Gereisd Met partner in november 2016

Geweldig rustig plaatsje

Diana
22-11-2016

Heerlijke uitvlucht voor rust en wandel mogelijkheden. Erg dier vriendelijk dorp. En zeker dat wij er ons vaste plekje van maken.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!

fam Janssens (te weten man, vrouw en3 galgo's)
22-11-2016

Dit was een super huisje voor 2 personen en 3 windhonden. Heel veel bos om lekker te wandelen in de omgeving.

Het huisje is heel knus ingericht en het ontbreekt je aan niks.

De speelweide voor de honden is met 1.80 meter hoog gaas afgezet. Zelfs onze jongste hond wist hier niet te ontsnappen. Terwijl het normaal een Houdini is.Ook is de speelweide heerlijk groot.

Gastvrije eigenaars en heel hartelijk ontvangst. We gaan hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in november 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.