Appartement Alt & Neu

4 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

Rust, natuur, wandelen

Fred Mercey
27-5-2017

Wandelen direct vanuit het huis, een zeer compleet appartement met groot balkon. Voor mijn hond een groot omheind speelveld. Een aanrader voor wie er tussenuit wil en geen zin heeft om elke dag de auto te pakken want je wandelt zo de bossen in!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Een paradijsje voor wie van natuur en stilte houdt

Paula
19-4-2017

Hoewel het een appartement is waar men met honden mag verblijven; er is niets van te merken. Brandschoon. Een heel gezellig en knus ingericht appartement, van alle gemakken voorzien en met héérlijke bedden. Voor wie niet heel ver wil reizen en van natuur, stilte (behalve de haan van de buurman) en wandelen houdt: ga hier naartoe! De omgeving is werkelijk schitterend. Je loopt zo de bossen in. Maar ook op het grote balkon is het zeer goed toeven. Je wordt hartelijk en gastvrij ontvangen en voor alles is gezorgd.

Echt om aan te raden!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Geweldig weekend gehad samen met m'n 2 windhonden.

syl hoeve
11-4-2017

Wat ik fijn vond is de eigen opgang, keuken, ruime slaapkamer met super bed en matras, toilet en douche. Volledige privacy. Kon m'n ontbijt maken met de dingetjes die kant en klaar in de kast en in de koelkast stonden. Zelfs heerlijke eitjes van de scharrelkippetjes. Ook een eigen ruim omheind veld waar mijn honden konden rennen. Oja, en natuurlijk het grote dakterras! Ter plekke zijn geen horeca gelegenheden en geen winkeltjes (behalve het winkeltje van de eigenaren waar ik wat leuke spulletjes heb gekocht, mede voor het goede doel natuurlijk ook). Als je van rust en ruimte houdt, fantastische plek.

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Liever voor mezelf en mijn hondje houden....

Margot B.
21-12-2016

Fantastische mogelijkheid om met hond die niet los in het bos kan te spelen, wandelen en luieren. Je voelt je zeer welkom, aan werkelijk alles is gedacht.

De bedden zijn groot, met zeer goed matras. Als je perse een douche met een fikse straal wilt ('s winters) is dit niet geschikt voor je.

Gereisd Alleenreizend in december 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.