Appartement Alt & Neu

Appartement
Appartement Alt & Neu
9,4

1 review over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

Heerlijk voor mens en dier

Ryanne kroon
27-5-2017

Een mooi appartement voor mens en dier. Het maakt niet uit met hoeveel dieren je komt. Je bent altijd welkom..de omgeving is mooi om te zien. En het appartement van alle gemakken voor zien

Gereisd Anders in maart 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.