Appartement Alt & Neu

1 review over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

Geweldig

Claire, Wijnold, Finn en de hondjes
4-8-2017

Betty en Fred zijn een fantastisch gastduo. Alles was tot in de puntjes verzorgd en je kon elk moment bij ze aankloppen als je iets nodig had. Toen we een dagje zonder hondjes weg wilde, heeft betty ervoor gezorgd dat ze buiten konden.

Het appartement is schoon, je hebt alles wat je nodig hebt en zelfs nog meer. Wij raden het iedereen aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.