Appartement Alt & Neu

11 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

We’ll be back

Huib van t Hoff
24-8-2018

Het is een ideale plek om vakantie te houden met je hond. Schitterde wandelomgeving. Fantastische gastheer en vrouw. Eigen speelveld met goede omheining voor je eigen hond waar je zelf ook een lekker zitje hebt. Ook het terras bij het appartement is heerlijk om te zitten en ook daar voldoende ruimte voor je viervoetige vriend of vriendin. Winkels zijn op ongeveer 8 km afstand en vele mooie bezienswaardigheden in de omgeving.

Beslist de moeite waard om naar hier af te reizen!

Jacq, Paula en greyhound Raffi
10-7-2018

Wat een lieve en zorgzame mensen zijn Betty en Fred! Hun liefde voor dieren straalt van hen af. Maar daarbij vergeten zij de warmte naar hun gasten toe beslist niet! Wij hebben een heerlijk rustige, zij het bloedhete week gehad en ook onze Raffi heeft zich prima vermaakt. Een aanrader voor iedere hondeneigenaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldige week samen met de honden

Annemarie
19-11-2017

Alles is in het appartement aanwezig (ook voor de honden), het bed ligt heerlijk en is lekker groot. Het is heerlijk, rust, ruimte en natuur. Geweldige ontvangst door Betty en Fred. Ideaal als je met honden op vakantie gaat, er is een grote omheinde ren beschikbaar en wandelroutes door het mooie landschap en bos.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Paradijsje voor mens en dier ❤️

Anja Heemskerk
5-7-2017

We hebben genoten van het fijne appartement met heerlijk terras en uitrengebied (omheind)voor de hond. Fijn plekje om te wandelen en tot rust te komen. Een super lief welkom van de verhuurders met lieve en lekkere welkomst geschenkjes. We gaan er zeker vaker gebruik van maken.

Astrid & Peter
27-5-2017

Erg diervriendelijke mensen heerlijke omgeving waar je lekker met je hond of honden kan wandelen. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord geweldig. Super voor de honden en jouw.

Gerda en Rene
7-3-2017

Het is niet ver rijden en je moet van dieren houden. morgens de haan en de schapen. Als je geluk heb zie je de herten en vossen. Het bed is geweldig. De ontvangst was ook erg goed en vriendelijk. Het is zeker de moeite waard om de honden te leren kennen die Betty onder haar hoede heeft. Grote bewondering voor haar en haar man. Tijdens ons verblijf moesten ze 2 honden en 1 kat in laten slapen. Wij gaan zeker terug. Mooi groot balkon met zelfs vloerbedekking. Verder een prachtig uitzicht. Je zit vlak bij de grote winkels en plaatsen die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Ook kun je hier heerlijk wandelen door de weilanden en bossen Betty heeft ook leuke routes op papier dus genieten voor baasjes en honden, wij waren met 3 honden van 15 tot 22 februari 2017.

Gereisd Met partner in februari 2017

Mooie omgeving

Henriëtte Donkers
5-3-2017

Alt & Neu. We zijn hartelijk ontvangen door Betty en Fred. We vinden het fijn dat er een basis pakket was en dat de bedden gedaan waren en er ook handdoeken hingen. We voelden ons welkom. Ook aan onze Spaanse Waterhond, Tony, konden we goed merken dat hij zich thuis voelde. Het ligt in een prachtig wandelgebied. Een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2017

Prachtig wandelen vanuit het appartement !

Annelies
2-1-2017

Prima bereikbaarheid, zowel via mail met de eigenaar als het rijden met de auto naar de locatie. Rustige omgeving en hond vriendelijk. Veel wandelingen te doen vanuit het appartement. Informatie aanwezig over de omgeving en de eigenaren weten tips te geven over bezienswaardigheden. Wij zijn hier 3 dagen geweest met 2 Labradors en hebben iedere dag een andere wandeling gemaakt (vanuit het appartement) van gemiddeld 8 kilometer waarbij je verschillende bosgebieden, open velden en dorpjes doorkruist. Appartement is zeer knus met de nostalgische inrichting en decoratie. Apparatuur in keuken en benodigdheden zijn prima en volledig. Voor onze honden geen enkel probleem om de brede (dichte) trap op en af te lopen om naar boven en beneden te gaan. Uitlaat- speelveld is zeer goed omheind met een degelijke toegangspoort die op slot kan.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

elaut eddy
22-11-2016

gezellig appartement in een zeer mooie omgeving ,waar je oneindig kan wandelen

Gereisd Met partner in november 2016

Geweldig rustig plaatsje

Diana
22-11-2016

Heerlijke uitvlucht voor rust en wandel mogelijkheden. Erg dier vriendelijk dorp. En zeker dat wij er ons vaste plekje van maken.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.