Appartement Alt & Neu

17 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

We’ll be back

Huib van t Hoff
24-8-2018

Het is een ideale plek om vakantie te houden met je hond. Schitterde wandelomgeving. Fantastische gastheer en vrouw. Eigen speelveld met goede omheining voor je eigen hond waar je zelf ook een lekker zitje hebt. Ook het terras bij het appartement is heerlijk om te zitten en ook daar voldoende ruimte voor je viervoetige vriend of vriendin. Winkels zijn op ongeveer 8 km afstand en vele mooie bezienswaardigheden in de omgeving.

Beslist de moeite waard om naar hier af te reizen!

Jacq, Paula en greyhound Raffi
10-7-2018

Wat een lieve en zorgzame mensen zijn Betty en Fred! Hun liefde voor dieren straalt van hen af. Maar daarbij vergeten zij de warmte naar hun gasten toe beslist niet! Wij hebben een heerlijk rustige, zij het bloedhete week gehad en ook onze Raffi heeft zich prima vermaakt. Een aanrader voor iedere hondeneigenaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldige week samen met de honden

Annemarie
19-11-2017

Alles is in het appartement aanwezig (ook voor de honden), het bed ligt heerlijk en is lekker groot. Het is heerlijk, rust, ruimte en natuur. Geweldige ontvangst door Betty en Fred. Ideaal als je met honden op vakantie gaat, er is een grote omheinde ren beschikbaar en wandelroutes door het mooie landschap en bos.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldig

Claire, Wijnold, Finn en de hondjes
4-8-2017

Betty en Fred zijn een fantastisch gastduo. Alles was tot in de puntjes verzorgd en je kon elk moment bij ze aankloppen als je iets nodig had. Toen we een dagje zonder hondjes weg wilde, heeft betty ervoor gezorgd dat ze buiten konden.

Het appartement is schoon, je hebt alles wat je nodig hebt en zelfs nog meer. Wij raden het iedereen aan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Paradijsje voor mens en dier ❤️

Anja Heemskerk
5-7-2017

We hebben genoten van het fijne appartement met heerlijk terras en uitrengebied (omheind)voor de hond. Fijn plekje om te wandelen en tot rust te komen. Een super lief welkom van de verhuurders met lieve en lekkere welkomst geschenkjes. We gaan er zeker vaker gebruik van maken.

Astrid & Peter
27-5-2017

Erg diervriendelijke mensen heerlijke omgeving waar je lekker met je hond of honden kan wandelen. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk voor mens en dier

Ryanne kroon
27-5-2017

Een mooi appartement voor mens en dier. Het maakt niet uit met hoeveel dieren je komt. Je bent altijd welkom..de omgeving is mooi om te zien. En het appartement van alle gemakken voor zien

Gereisd Anders in maart 2016

Rust, natuur, wandelen

Fred Mercey
27-5-2017

Wandelen direct vanuit het huis, een zeer compleet appartement met groot balkon. Voor mijn hond een groot omheind speelveld. Een aanrader voor wie er tussenuit wil en geen zin heeft om elke dag de auto te pakken want je wandelt zo de bossen in!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Een paradijsje voor wie van natuur en stilte houdt

Paula
19-4-2017

Hoewel het een appartement is waar men met honden mag verblijven; er is niets van te merken. Brandschoon. Een heel gezellig en knus ingericht appartement, van alle gemakken voorzien en met héérlijke bedden. Voor wie niet heel ver wil reizen en van natuur, stilte (behalve de haan van de buurman) en wandelen houdt: ga hier naartoe! De omgeving is werkelijk schitterend. Je loopt zo de bossen in. Maar ook op het grote balkon is het zeer goed toeven. Je wordt hartelijk en gastvrij ontvangen en voor alles is gezorgd.

Echt om aan te raden!

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Geweldig weekend gehad samen met m'n 2 windhonden.

syl hoeve
11-4-2017

Wat ik fijn vond is de eigen opgang, keuken, ruime slaapkamer met super bed en matras, toilet en douche. Volledige privacy. Kon m'n ontbijt maken met de dingetjes die kant en klaar in de kast en in de koelkast stonden. Zelfs heerlijke eitjes van de scharrelkippetjes. Ook een eigen ruim omheind veld waar mijn honden konden rennen. Oja, en natuurlijk het grote dakterras! Ter plekke zijn geen horeca gelegenheden en geen winkeltjes (behalve het winkeltje van de eigenaren waar ik wat leuke spulletjes heb gekocht, mede voor het goede doel natuurlijk ook). Als je van rust en ruimte houdt, fantastische plek.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.