Appartement Alt & Neu

Appartement Alt & Neu
8,8

16 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Beslist de moeite waard om naar hier af te reizen!

Jacq, Paula en greyhound Raffi
10-7-2018

Wat een lieve en zorgzame mensen zijn Betty en Fred! Hun liefde voor dieren straalt van hen af. Maar daarbij vergeten zij de warmte naar hun gasten toe beslist niet! Wij hebben een heerlijk rustige, zij het bloedhete week gehad en ook onze Raffi heeft zich prima vermaakt. Een aanrader voor iedere hondeneigenaar!

Geweldige week samen met de honden

Annemarie
19-11-2017

Alles is in het appartement aanwezig (ook voor de honden), het bed ligt heerlijk en is lekker groot. Het is heerlijk, rust, ruimte en natuur. Geweldige ontvangst door Betty en Fred. Ideaal als je met honden op vakantie gaat, er is een grote omheinde ren beschikbaar en wandelroutes door het mooie landschap en bos.

Geweldig

Claire, Wijnold, Finn en de hondjes
4-8-2017

Betty en Fred zijn een fantastisch gastduo. Alles was tot in de puntjes verzorgd en je kon elk moment bij ze aankloppen als je iets nodig had. Toen we een dagje zonder hondjes weg wilde, heeft betty ervoor gezorgd dat ze buiten konden.

Het appartement is schoon, je hebt alles wat je nodig hebt en zelfs nog meer.

Wij raden het iedereen aan!

Paradijsje voor mens en dier ❤️

Anja Heemskerk
5-7-2017

We hebben genoten van het fijne appartement met heerlijk terras en uitrengebied (omheind)voor de hond.

Fijn plekje om te wandelen en tot rust te komen.

Een super lief welkom van de verhuurders met lieve en lekkere welkomst geschenkjes.

We gaan er zeker vaker gebruik van maken.

Astrid & Peter
27-5-2017

Erg diervriendelijke mensen heerlijke omgeving waar je lekker met je hond of honden kan wandelen. Zeker een aanrader.

Heerlijk voor mens en dier

Ryanne kroon
27-5-2017

Een mooi appartement voor mens en dier. Het maakt niet uit met hoeveel dieren je komt. Je bent altijd welkom..de omgeving is mooi om te zien. En het appartement van alle gemakken voor zien

Rust, natuur, wandelen

Fred Mercey
27-5-2017

Wandelen direct vanuit het huis, een zeer compleet appartement met groot balkon. Voor mijn hond een groot omheind speelveld. Een aanrader voor wie er tussenuit wil en geen zin heeft om elke dag de auto te pakken want je wandelt zo de bossen in!

Hoewel het een appartement is waar men met honden mag verblijven; er is niets van te merken. Brandschoon.

Een heel gezellig en knus ingericht appartement, van alle gemakken voorzien en met héérlijke bedden.

Voor wie niet heel ver wil reizen en van natuur, stilte (behalve de haan van de buurman) en wandelen houdt: ga hier naartoe! De omgeving is werkelijk schitterend. Je loopt zo de bossen in.

Maar ook op het grote balkon is het zeer goed toeven.

Je wordt hartelijk en gastvrij ontvangen en voor alles is gezorgd.

Echt om aan te raden!

Wat ik fijn vond is de eigen opgang, keuken, ruime slaapkamer met super bed en matras, toilet en douche. Volledige privacy. Kon m'n ontbijt maken met de dingetjes die kant en klaar in de kast en in de koelkast stonden.

Zelfs heerlijke eitjes van de scharrelkippetjes. Ook een eigen ruim omheind veld waar mijn honden konden rennen. Oja, en natuurlijk het grote dakterras!

Ter plekke zijn geen horeca gelegenheden en geen winkeltjes (behalve het winkeltje van de eigenaren waar ik wat leuke spulletjes heb gekocht, mede voor het goede doel natuurlijk ook). Als je van rust en ruimte houdt, fantastische plek.

In 1 woord geweldig. Super voor de honden en jouw.

Gerda en Rene
7-3-2017

Het is niet ver rijden en je moet van dieren houden. morgens de haan en de schapen. Als je geluk heb zie je de herten en vossen. Het bed is geweldig. De ontvangst was ook erg goed en vriendelijk. Het is zeker de moeite waard om de honden te leren kennen die Betty onder haar hoede heeft. Grote bewondering voor haar en haar man. Tijdens ons verblijf moesten ze 2 honden en 1 kat in laten slapen. Wij gaan zeker terug. Mooi groot balkon met zelfs vloerbedekking. Verder een prachtig uitzicht. Je zit vlak bij de grote winkels en plaatsen die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Ook kun je hier heerlijk wandelen door de weilanden en bossen Betty heeft ook leuke routes op papier dus genieten voor baasjes en honden, wij waren met 3 honden van 15 tot 22 februari 2017.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alt & Neu scoort een 8.83 uit 10 op basis van 16 reviews.