Hotel Zum Weißen Schwanen

Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
Hotel Zum Weißen Schwanen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Weißen Schwanen voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Zum Weißen Schwanen in het Nederlands

Het was er heerlijk Leuke plaatjes in omgeving

Martha Robroek
14-7-2018

het Ontbijt was super leuk personeel schone kamers alleen jammer er was geen airco

Logeren in museum

Fam van arkel
26-9-2017

Het hotel is letterlijk een museum. Personeel zeer gastvrij. Ontbijt is geweldig voor ieder wat Wils. Halfpension is ook goed, maar geen keuzemenu.Kamers zijn schoon,er was 1 minpunt geen douchegordijn.Wij hebben er geen last van gehad, maar parkeerplaats kan snel vol zijn. Wij hebben het super naar ons zin gehad.

ongelooflijk mooi, slapen in een echt museum!!

patrick en annette belgie
27-3-2017

alles was super, oud hotel maar bijzonder aantrekkelijk, ontbijt en avondeten zeer zeer goed, kamer met hemelbed, gewoon om je weg te wanen in een droom

Vrij Uit

goed hotel maar dorp van niks

de Vries
5-1-2015

Hotel verdeeld over 5 gebouwen. Kamer was netjes maar oud qua meubels. de badkamer was simpel maar redelijk schoon. elke dag nieuwe handdoeken als je wilt en elke dag wordt het bed opgemaakt. Het hotel heeft een restaurant en een bistro. niet alle dagen geopend en ook niet tegelijk. De bistro ( voor aan de weg) heeft een uitegbreide en "dure" kaart. het restaurant heeft een kleinere kaart en is goedkoper, al krijg je bij beide dezelfde wijn en bier etc. kwaliteit is heel goed. Parkeergelegenheid is minimaal, ze hebben aan de weg 6 tot 7 parkeerplaatsen. In de rest van het dorp zit niks, geen winkeltjes. we hebben 1 ander restaurant gezien maar die was zondag, maandag en dinsdag dicht. Daarnaast nog een soort buurt soos/ restaurant met TL lampen maar daar wil je zo snel mogelijk weer weg. mag geen restaurant heten. De oude straatjes zijn schattig maar alles was uitgestorven. jonger personeel is vriendelijk, oude baas zit geregeld aan de bar in de bistro.grappig,

Super hotel, perfecte sfeer.

Huub en Nicole
29-11-2014

Wij hebben in de maand november een aantal dagen vertoeft in dit bijzonder leuke hotel.

Het hotel bestaat uit een aantal verschillende gebouwen. De gebouwen zijn in de oude vakwerkstijl gebouwd.

Het gedeelte waarin het hoofgebouw zich bevind is honderden jaren oud en zowel van binnen als van buiten perfect onderhouden en gerestaureerd.

In de binnenzijde van het hotel is een complete watermolen te zien, deze werkt gedeeltelijk nog. Het is binnen net of je een aantal eeuwen terug gaat in de tijd.

De kamers waren ruim en bijzonder schoon, geen vlekje of haartje te vinden, bedden waren uitstekend.

Het eten is perfect en van hoogstaande kwaliteit. Dit geld tevens voor het zeer uitgebreide ontbijbuffet, hierbij ontbrak zelfs het glaasje sekt niet, (diversen soorten eigen gebakken brood en jam, heerlijk)

Braubach zelf heeft een aantal bezienswaardigheden maar voor het grote aanbod kun je het beste naar de stad Koblenz.

al met al bijzonder goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig, om vaak terug te komen

Rutger
8-8-2014

Mooi tussen de heuvels gelegen hotel dat bestaat uit oude vakwerkhuizen met ruime en goed ingerichte kamers. Uitstekend eten, voor schappelijke prijs en veel goede wijnen uit de omgeving. Bediening is snel en erg vriendelijk. Als je gaat fietsen, wandelen, kastelen wilt zien, of wijn gaat kopen een perfecte uitvalsbasis.

Wij voelden ons hier nooit echt welkom.

Luc Van den Bossche
17-6-2014

Wij werden maar lauwtjes onthaald en mochten zelf alles uitzoeken. Kamer in een bijgebouw aan de overkant van een drukke straat. Internet reikte zover niet, in het hoofdgebouw ging het zéér traag. Douche uiterst klein; wanneer men zich omdraaide, stootte men tegen de mengkraan zodat het water plots kouder of warmer werd. Plastieken douchegordijn kleeft, wanneer het nat was,tegen muur of lichaam. Parkeermogelijkheid totaal onvoldoende. Onpersoonlijke aanpak in het restaurant, wij moesten telkens opnieuw zeggen dat wij hotelgasten waren en half pension hadden. Bovendien erbarmelijk trage en inefficiënte service. Ontbijtruimte veel te klein voor het aantal gasten. Regelmatig ontbrak er wel iets en moesten wij zelf achter het personeel aan om het te vragen.

Wij eindigen positief: lekker eten en een goed bed en nadat wij ons ongenoeden geuit hadden om ons te paaien en fles sekt op de kamer...

Geweldige sfeervolle accommodatie

henk Sloos
9-12-2013

Wij kunnen dit hotel bij iedereen aanbevelen. De accommodatie, sfeer en de vriendelijkheid van de bediening was geweldig. Het eten, zowel het ontbijt als ook het avondeten, was meer dan voortreffelijk. Wij bezochten vanuit dit hotel de kerstmarkten in Koblenz, Cochem en Rudensheim. Wij komen hier zeker terug!

oud duits hotel met molenmuseum , waterrad

estherknoop
31-10-2013

Het ligt centraal in braubach, 3000 inwoners, aan de rijn.

Vlakbij Koblenz en dit stuk rijn is UNESCO werelderfgoed.

Het is een mooie omgeving waar je veel kunt wandelen, o.a de Rheinsteig

De routes staan goed aangegeven

een hotel om vlug tevergeten

johan
30-9-2012

in febr al geboekt met vrienden toch niet in het hotel mogen logeren in een appartement vrienden weer op een andere plaats er is geen overzicht ook geen controle dat is daar heel ver zoek steeds moeten veranderen van plaats voor het eten het eten s.avonds helemaal niet lekker

een hotel dat heel erg tegen viel gelukkig dat het personeel nog vriendelijk was

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Weißen Schwanen in Braubach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Weißen Schwanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.