Hotel Zum Weißen Schwanen

Hotel Zum Weißen Schwanen

8.1Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Braubach

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Weißen Schwanen voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

15 reviews over Hotel Zum Weißen Schwanen

• 2018
    8Martha Robroek14-07-2018

Het was er heerlijk Leuke plaatjes in omgeving

het Ontbijt was super leuk personeel schone kamers alleen jammer er was geen airco

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Fam van arkel26-09-2017

Logeren in museum

Het hotel is letterlijk een museum. Personeel zeer gastvrij. Ontbijt is geweldig voor ieder wat Wils. Halfpension is ook goed, maar geen keuzemenu.Kamers zijn schoon,er was 1 minpunt geen douchegordijn.Wij hebben er geen last van gehad, maar parkeerplaats kan snel vol zijn. Wij hebben het super naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 9patrick en annette belgie27-03-2017

ongelooflijk mooi, slapen in een echt museum!!

alles was super, oud hotel maar bijzonder aantrekkelijk, ontbijt en avondeten zeer zeer goed, kamer met hemelbed, gewoon om je weg te wanen in een droom

Gereisd met partner in maart 2017

• 7de Vries05-01-2015

goed hotel maar dorp van niks

Hotel verdeeld over 5 gebouwen. Kamer was netjes maar oud qua meubels. de badkamer was simpel maar redelijk schoon. elke dag nieuwe handdoeken als je wilt en elke dag wordt het bed opgemaakt. Het hotel heeft een restaurant en een bistro. niet alle dagen geopend en ook niet tegelijk. De bistro ( voor aan de weg) heeft een uitegbreide en "dure" kaart. het restaurant heeft een kleinere kaart en is goedkoper, al krijg je bij beide dezelfde wijn en bier etc. kwaliteit is heel goed. Parkeergelegenheid is minimaal, ze hebben aan de weg 6 tot 7 parkeerplaatsen. In de rest van het dorp zit niks, geen winkeltjes. we hebben 1 ander restaurant gezien maar die was zondag, maandag en dinsdag dicht. Daarnaast nog een soort buurt soos/ restaurant met TL lampen maar daar wil je zo snel mogelijk weer weg. mag geen restaurant heten. De oude straatjes zijn schattig maar alles was uitgestorven. jonger personeel is vriendelijk, oude baas zit geregeld aan de bar in de bistro.grappig,

Gereisd met partner in december 2014

• 9Huub en Nicole29-11-2014

Super hotel, perfecte sfeer.

Wij hebben in de maand november een aantal dagen vertoeft in dit bijzonder leuke hotel. Het hotel bestaat uit een aantal verschillende gebouwen. De gebouwen zijn in de oude vakwerkstijl gebouwd. Het gedeelte waarin het hoofgebouw zich bevind is honderden jaren oud en zowel van binnen als van buiten perfect onderhouden en gerestaureerd. In de binnenzijde van het hotel is een complete watermolen te zien, deze werkt gedeeltelijk nog. Het is binnen net of je een aantal eeuwen terug gaat in de tijd. De kamers waren ruim en bijzonder schoon, geen vlekje of haartje te vinden, bedden waren uitstekend. Het eten is perfect en van hoogstaande kwaliteit. Dit geld tevens voor het zeer uitgebreide ontbijbuffet, hierbij ontbrak zelfs het glaasje sekt niet, (diversen soorten eigen gebakken brood en jam, heerlijk) Braubach zelf heeft een aantal bezienswaardigheden maar voor het grote aanbod kun je het beste naar de stad Koblenz. al met al bijzonder goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2014

• 10Rutger08-08-2014

Prachtig, om vaak terug te komen

Mooi tussen de heuvels gelegen hotel dat bestaat uit oude vakwerkhuizen met ruime en goed ingerichte kamers. Uitstekend eten, voor schappelijke prijs en veel goede wijnen uit de omgeving. Bediening is snel en erg vriendelijk. Als je gaat fietsen, wandelen, kastelen wilt zien, of wijn gaat kopen een perfecte uitvalsbasis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4Luc Van den Bossche17-06-2014

Wij voelden ons hier nooit echt welkom.

Wij werden maar lauwtjes onthaald en mochten zelf alles uitzoeken. Kamer in een bijgebouw aan de overkant van een drukke straat. Internet reikte zover niet, in het hoofdgebouw ging het zéér traag. Douche uiterst klein; wanneer men zich omdraaide, stootte men tegen de mengkraan zodat het water plots kouder of warmer werd. Plastieken douchegordijn kleeft, wanneer het nat was,tegen muur of lichaam. Parkeermogelijkheid totaal onvoldoende. Onpersoonlijke aanpak in het restaurant, wij moesten telkens opnieuw zeggen dat wij hotelgasten waren en half pension hadden. Bovendien erbarmelijk trage en inefficiënte service. Ontbijtruimte veel te klein voor het aantal gasten. Regelmatig ontbrak er wel iets en moesten wij zelf achter het personeel aan om het te vragen. Wij eindigen positief: lekker eten en een goed bed en nadat wij ons ongenoeden geuit hadden om ons te paaien en fles sekt op de kamer...

Gereisd met partner in juni 2014

• 9henk Sloos09-12-2013

Geweldige sfeervolle accommodatie

Wij kunnen dit hotel bij iedereen aanbevelen. De accommodatie, sfeer en de vriendelijkheid van de bediening was geweldig. Het eten, zowel het ontbijt als ook het avondeten, was meer dan voortreffelijk. Wij bezochten vanuit dit hotel de kerstmarkten in Koblenz, Cochem en Rudensheim. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in december 2013

• 8estherknoop31-10-2013

oud duits hotel met molenmuseum , waterrad

Het ligt centraal in braubach, 3000 inwoners, aan de rijn. Vlakbij Koblenz en dit stuk rijn is UNESCO werelderfgoed. Het is een mooie omgeving waar je veel kunt wandelen, o.a de Rheinsteig De routes staan goed aangegeven

Gereisd met partner in oktober 2013

• 2johan30-09-2012

een hotel om vlug tevergeten

in febr al geboekt met vrienden toch niet in het hotel mogen logeren in een appartement vrienden weer op een andere plaats er is geen overzicht ook geen controle dat is daar heel ver zoek steeds moeten veranderen van plaats voor het eten het eten s.avonds helemaal niet lekker een hotel dat heel erg tegen viel gelukkig dat het personeel nog vriendelijk was

Gereisd met vrienden in september 2012

Hotel Zum Weißen Schwanen info