Camping Auf der Loreley

5 reviews over Camping Auf der Loreley in het Nederlands

Echt noch camperen....geweldig

Cornel
13-3-2010

Een hele sfeer volle camping...echt nog camperen......tenminste geen centerparks.....goed eten voor weining geld...wat betreft de honden...als je niet van honden houdt ga dan ergens anders heen....er zijn al genoeg campings waar je met hond met de nek wordt aangekeken....ik overweeg zelfs om de caravan er van april tot oktober te zetten...als je van gezelligheid houdt....helemaal geweldig...ben er vorig jaar 4 keer geweest......

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon super gezellig

Kersten
15-9-2009

Wij vinden het een hele gezellige camping....waar mensen met honden ook welkom zijn.......het eten in het stubchen.......voor dat geld is het gewoon geweldig........mesne die in de pluche willen zitten.........tja....het is en blijft camperen.......

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie die nieuwe eigennaar nodig heeft.

Frank
16-8-2009

Slecht sanitair. Onderhoud sanitair en douchegedeelte zéér slecht. Restaurant mag de naam niet hebben, afrader zeker gezien de loslopende hond van de uitbaatster.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

nooit meer

Vromans
10-8-2009

Toiletten zijn oud, douches zijn wel goed maar alles wordt erg slecht schoongehouden, dus stinkende vieze w.c.s. Er is maar 1 afwasbak buiten voor de hele camping. Leuk speeltuintje voor de kleintjes maar door de loslopende honden niet erg fris. Er wordt op deze camping weinig of geen onderhoud gepleegd, wel geld vangen maar niets terug leveren! Er is heel wat meer van deze camping te maken want de ligging is prachtig!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

We komen nog zeker terug

Laurent Neels
14-3-2009

Deze camping is uitstekend gelegen aan een bocht van de Rijn en bezit een adembenemend zicht op het dal. Het eten in het Stübchen is zeer aan te bevelen, prijs/kwaliteit 10/10.

Gereisd Met partner in maart 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Auf der Loreley

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Auf der Loreley in Bornich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Auf der Loreley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.