Hotel Tannenheim

Kleine hotelsWeer vandaag12°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Tannenheim voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tannenheim in het Nederlands

Fijn doorreishotel

Stefan
16-5-2011

Dit knusse hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Voor ons was het puur een doorreis hotel naar zuid Duitsland maar de eigenaar was zeer vriendelijk en betrokken. Ontbijt werd helemaal aan je persoonlijke wensen aangepast zonder extra kostprijs. Kamers zijn ruim en ietwat gedateerd, maar dit hinderde niet. Bedden zijn goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenheim in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.