Camping Sonneneck

Weer vandaag2°-4°
Camping Sonneneck
7,5

Omschrijving
Op Camping Sonneneck in Boppard kampeer je aan de Rijn. Een uitgestrekte camping met schoon sanitair. Minder geschikt wanneer je graag verblijft in alle rust want langs de camping loopt een treinspoor. In het restaurant kun je goed eten voor een fijn prijsje. Een ideaal gebied om te wandelen en te fietsen, fiets naar Koblenz (15 kilometer).

98 reviews over Camping Sonneneck in het Nederlands

We komen terug !

Emil + Mieke uit Zutphen,
3-9-2018

We hadden 2 dagen van te voren gereserveerd. Kregen prima plaats en op de goederen treinen na vond ik alles oke.

Klantvriendelijk, zwembad, kiosk, sanitair en zeker het restaurant waren prima in orde.

We komen terug. Dat is zeker.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi plekje aan de Rijn!

Rita Tongeren,
17-8-2018

Mooi plekje aan de rijn.

Receptie medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

Door de uitgestrekte camping waren de voorzieningen voor ons wat verder weg. Gelukkig hadden we fietsen mee. Zwembad schoon en fijn voor verkoeling.

Één sanitair gebouw nodig aan vervanging toe. Andere gebouw in prima staat en netjes schoon.

We hadden een prachtig plekje aan de Rijn, met mooi uitzicht.

Pizza's waren heerlijk.

Komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Netjes maar lawaaierig.

Dennis,
25-7-2018

Is een echte trekkers camping, toilet gebouw ed oud, maar schoon!

Geluidsoverlast in een tent is echt enorm!

2 sporen links en rechts geven vooral ‘s nacht verschrikkelijke overlast.

2 nachten verbleven en 2 nachten echt niet geslapen.

Eten in het resturant was zeer lekker.

Kiosk is zo groot als de gemiddelde kleerkast, als je op zondag aankomst... zorg dan dat je genoeg bij hebt.

Kortom: camping is prima als je gehoorschade hebt ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Lees de reviews en oordeel zelf

cstmpk,
23-7-2018

Over de treinen is genoeg gezegd. Inderdaad, voor en achter je. Personenvervoer gaat wel, goederentreinen zijn luid. Schepen zijn alleen maar mooi, geen lawaai.

Uitzicht fantastisch.

Maar ik snap wel waarom er geen plattegrond op de site staat. Het sanitairgebouw is vanaf de meeste plaatsen een fikse wandeling. Fiets is wenselijk!

Ik neem alleen het nieuwe sanitairgebouw serieus, dat is prima. Het oude gebouw moet zo snel mogelijk gesloopt worden. Het stinkt, is goor en ziet er niet uit. Echt tegen de vlakte dat complex, is een aanfluiting. De camping wordt er veel beter van en de prijs/prestatie verhouding ook.

Camping heeft (onbedoeld) 2 delen, gezellig biertje, lampjes, ons-kent-ons en hoort bij elkaar en een rustig deel.

Eerste groep claimt het kleine en iets minder kleine zwembad.

Boppard is charmant toeristisch. Hotel Bellevue is een sieraad aan de promenade. Jaren 50 op positieve manier. Lekker eten en fijne wijnen.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping om voor 1 of 2 nachten te staan!

Mevr. Peters,
19-7-2018

Mooie langgerekte ligging aan de Rijn.

Sanitair schoon, maar wel wat gedateerd.

Treinen geven behoorlijke geluidsoverlast. De grote schepen soms ook, moet je wel tegen kunnen!

Vriendelijke receptie. WIFI alleen in de buurt van de receptie!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Yvonne Muller,
1-7-2018

Geweldige camping met heel nieuw sanitair voor minder validen! Op veel campings is dit wel anders! Geweldig restaurant met heel veel keus daarom niet 1 keer gekookt in de vakantie want de prijs was zeer voordelig! Vriendelijke ontvangst. We hadden een schitterende plek aan de Rijn.wij hebben hier een week met heel plezier vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig zicht op de Rijn en gezellig restaurantje

André stolk,
13-2-2018

Op fietsvakantie hier een nacht gestaan. Zeer vriendelijk ontvangst en een prachtig plekje met zicht op de rivier.

Buiten was het steenkoud dus ik was blij dat ik 's avonds heerlijk bij de grote openhaard kon zitten met een heerlijk biertje.

Ik kom hier zeker nog een keer terug met en dan met de rest van het gezin.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fijne vakantie

Carla,
16-10-2017

Wij hebben in september 10 dagen op camping Sonneneck gestaan. We hebben genoten van de mooie plaats aan de Rijn, de omgeving en Boppard. Het is hier leuk fietsen en mooi wandelen door de wijngaarden. Inderdaad de treinen hoor je, maar voor ons betekende dit geen overlast. Je bent met de auto ook zo aan de Moezel waar ook weer prachtig te fietsen is. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk aan de rijn gestaan.

Jeannette,
25-9-2017

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Mooie rijnplek. Sanitair schoon en netjes. Heerlijk gegeten in het restaurant. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Je hoort wel de treinen, maar voor ons geen hinder.Het was de tweede keer dat we hier waren. Weer prima bevallen. We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

J.E. Flokstra,
4-9-2017

supermooie en nette camping met net en schoon sanitair. de verhuurcaravan is prima!

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonneneck in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonneneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.