Camping Sonneneck

Camping Sonneneck

92 reviews over Camping Sonneneck in het Nederlands

Prachtig zicht op de Rijn en gezellig restaurantje

André stolk, 13-2-2018

Op fietsvakantie hier een nacht gestaan. Zeer vriendelijk ontvangst en een prachtig plekje met zicht op de rivier.

Buiten was het steenkoud dus ik was blij dat ik 's avonds heerlijk bij de grote openhaard kon zitten met een heerlijk biertje.

Ik kom hier zeker nog een keer terug met en dan met de rest van het gezin.

Fijne vakantie

Carla, 16-10-2017

Wij hebben in september 10 dagen op camping Sonneneck gestaan. We hebben genoten van de mooie plaats aan de Rijn, de omgeving en Boppard. Het is hier leuk fietsen en mooi wandelen door de wijngaarden. Inderdaad de treinen hoor je, maar voor ons betekende dit geen overlast. Je bent met de auto ook zo aan de Moezel waar ook weer prachtig te fietsen is. Wij hebben genoten.

Heerlijk aan de rijn gestaan.

Jeannette, 25-9-2017

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Mooie rijnplek. Sanitair schoon en netjes. Heerlijk gegeten in het restaurant. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Je hoort wel de treinen, maar voor ons geen hinder.Het was de tweede keer dat we hier waren. Weer prima bevallen. We komen zeker weer terug.

Fantastisch!

J.E. Flokstra, 4-9-2017

supermooie en nette camping met net en schoon sanitair. de verhuurcaravan is prima!

We komen hier al bijna 20 jaar, dat zegt voldoende

Roelof Menzo, 31-8-2017

Wij komen meestal vroeg in het seizoen, (eind juni, begin juli) dus ik heb geen oordeel over het hoogseizoen. Wij staan altijd op een "oeverplaats" met een fantastisch uitzicht op de Rijn. Veel fiets en wandel mogelijkheden, supermarkten op fietsafstand. Prima restaurant met voldoende keuze op de menukaart. Dit jaar is een nieuwe speeltuin gemaakt op de camping en met het zwembad voor de kleintjes en één voor de iets oudere gasten, is er voor iedereen wat te doen.

Hygiëne in de was/douche ruimte en op de toiletten is prima geregeld en worden regelmatig schoongemaakt per dag. Ieder jaar is er weer wat nieuws of een verbetering te ontdekken op de camping. Wij hebben het altijd goed naar onze zin.

Wij kunnen alleen maar zeggen: Anna en Horst, ga zo door het wordt steeds beter!

Langgerekte camping aan de Rijn

Familie de Gree, 21-8-2017

De ligging van de camping is prachtig aan de Rijn. Sanitairgebouw ligt op de mooiste plek van de camping. Dat gaat dus ten koste van kampeerplaatsen aan het water. Het gebouw is uit het jaar nul, maar het sanitair in het gebouw is verder prima. Makkelijk om vanaf de camping naar Boppard te fietsen. Als je de andere kant op fietst richting Spay kun je voortreffelijk eten bij restaurant Zum Anker. Dat is echt een aanrader. Camping is verder prima, maar wel erg druk.

Treinen rijden 24/7 voorbij veel geluid

Angela, 11-8-2017

Een mooie ligging qua uitzicht een slechte ligging voor je nachtrust!!!

Geen activiteiten voor tieners of iets oudere kinderen. Bij slecht weer slaat de verveling toe.

We hadden een hele oude huuraccommodatie wat een hoop geld voor zo iets slechts!! Nooit meer!! We zijm 2 dagen eerder terug gegaan om weer normaal te kunnen slapen.

Nooit meer

van den Tempel, 9-8-2017

Ik heb hier geen worden voor.Wat een smerige camping met vreselijk veel lawaai van snelweg ,treinbaan en helikopters die gif sproeien op de druivenranken.7 min lopen voor de toilet en douche gebouw.Klein zwembad. Het restaurant aan de Rijn heeft een mooi terras en je kunt er er leuk zitten en eten .Personeel was niet altijd even vriendelijk.

Ik heb hier goed over nagedacht want dit is niet leuk om te schrijven maar als je je vakantiegeld hierheen moet brengen zeg ik zoek even verder.Boven op de berg staan echt mooie campings voor het zelfde geld.

Uitstekende camping

Jelle Settels, 8-8-2017

Zelden zulk goed onderhouden sanitair gezien. Prima restaurant aan de Rijn. Veel Nederlanders. Aardig zwembad. Vriendelijke leiding.

Tentkampeerders moeten wel rekening houden met de spoorlijn achter de camping.

Fantastische fijne plek

A.Teunissen, 4-8-2017

Een fijne camping met super aardige eigenaars.

Zeer vriendelijk, niet moeilijk doen.

Wij hadden een prachtige plek aan de Rhijn, de hele dag scheepvaart langs de caravan.

Ligbedjes bij het zwembad.

Heerlijk eten in het restaurant.

Een douche met een zeer krachtige straal water!

Nog nooit eerder in 30 jaar camperen meegemaakt!

Leuk fietsen langs de Rhijn.

Wij gingen 1 dag eerder weg dan was afgesproken, kregen het geld voor die nacht terug!

Zonder dat te vragen.

Super alles, gewoon niet moeilijk doen.

Dank julle voor de fijne week op de camping.

We komen zeker terug.

A. Teunissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonneneck in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonneneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sonneneck scoort een 8 uit 10 op basis van 108 reviews.