Camping Sonneneck

7.8Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Sonneneck in Boppard kampeer je aan de Rijn. Een uitgestrekte camping met schoon sanitair. Minder geschikt wanneer je graag verblijft in alle rust want langs de camping loopt een treinspoor. In het restaurant kun je goed eten voor een fijn prijsje. Een ideaal gebied om te wandelen en te fietsen, fiets naar Koblenz (15 kilometer).

118 reviews over Camping Sonneneck

• 7Theloosen14-06-2020

Goede camping aan de Rijn

Camping ligt centraal aan de rijn, heeft een eigen zwembad, ligt vlakbij Boppard, wat zeker een bezoek verdient. Supermarkt is vlakbij . Enige minpuntje zijn de vele treinen die langs de camping rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    7Vink01-09-2019

Prima verblijf

Leuke camping. Vriendelijk personeel. Door de lengte van de camping is het sanitair niet optimaal verdeeld. Wel keurig schoon. Staanplaatsen verdienen hier en daar wat onderhoud. Zeker voor herhaling vatbaar

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Riet29-08-2019

Nette camping

Nette grote camping, plekjes aan de Rijn zijn allemaal gereserveerd, maar wij stonden prachtig met uitzicht op het tentenveld. Sanitairgebouwen zijn tip top in orde, personeel super vriendelijk, inderdaad de treinen hoor je, maar was voor ins geen probleem

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Van dijken02-08-2019

Zekers nog een keer naar toe

Mooie camping met fantastisch uitzicht op de rijn.vriendelijk en behulpzaam personeel

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Emil + Mieke uit Zutphen03-09-2018

We komen terug !

We hadden 2 dagen van te voren gereserveerd. Kregen prima plaats en op de goederen treinen na vond ik alles oke. Klantvriendelijk, zwembad, kiosk, sanitair en zeker het restaurant waren prima in orde. We komen terug. Dat is zeker.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Rita Tongeren17-08-2018

Mooi plekje aan de Rijn!

Mooi plekje aan de rijn. Receptie medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Door de uitgestrekte camping waren de voorzieningen voor ons wat verder weg. Gelukkig hadden we fietsen mee. Zwembad schoon en fijn voor verkoeling. Één sanitair gebouw nodig aan vervanging toe. Andere gebouw in prima staat en netjes schoon. We hadden een prachtig plekje aan de Rijn, met mooi uitzicht. Pizza's waren heerlijk. Komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Dennis25-07-2018

Netjes maar lawaaierig.

Is een echte trekkers camping, toilet gebouw ed oud, maar schoon!

Geluidsoverlast in een tent is echt enorm!

2 sporen links en rechts geven vooral ‘s nacht verschrikkelijke overlast. 2 nachten verbleven en 2 nachten echt niet geslapen.

Eten in het resturant was zeer lekker.

Kiosk is zo groot als de gemiddelde kleerkast, als je op zondag aankomst... zorg dan dat je genoeg bij hebt.

Kortom: camping is prima als je gehoorschade hebt ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5cstmpk23-07-2018

Lees de reviews en oordeel zelf

Over de treinen is genoeg gezegd. Inderdaad, voor en achter je. Personenvervoer gaat wel, goederentreinen zijn luid. Schepen zijn alleen maar mooi, geen lawaai. Uitzicht fantastisch. Maar ik snap wel waarom er geen plattegrond op de site staat. Het sanitairgebouw is vanaf de meeste plaatsen een fikse wandeling. Fiets is wenselijk! Ik neem alleen het nieuwe sanitairgebouw serieus, dat is prima. Het oude gebouw moet zo snel mogelijk gesloopt worden. Het stinkt, is goor en ziet er niet uit. Echt tegen de vlakte dat complex, is een aanfluiting. De camping wordt er veel beter van en de prijs/prestatie verhouding ook. Camping heeft (onbedoeld) 2 delen, gezellig biertje, lampjes, ons-kent-ons en hoort bij elkaar en een rustig deel. Eerste groep claimt het kleine en iets minder kleine zwembad. Boppard is charmant toeristisch. Hotel Bellevue is een sieraad aan de promenade. Jaren 50 op positieve manier. Lekker eten en fijne wijnen.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Mevr. Peters19-07-2018

Camping om voor 1 of 2 nachten te staan!

Mooie langgerekte ligging aan de Rijn. Sanitair schoon, maar wel wat gedateerd. Treinen geven behoorlijke geluidsoverlast. De grote schepen soms ook, moet je wel tegen kunnen! Vriendelijke receptie. WIFI alleen in de buurt van de receptie!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Yvonne Muller01-07-2018

Geweldig!

Geweldige camping met heel nieuw sanitair voor minder validen! Op veel campings is dit wel anders! Geweldig restaurant met heel veel keus daarom niet 1 keer gekookt in de vakantie want de prijs was zeer voordelig! Vriendelijke ontvangst. We hadden een schitterende plek aan de Rijn.wij hebben hier een week met heel plezier vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair