Camping Sonneneck

113 reviews over Camping Sonneneck in het Nederlands

Mooi plekje aan de Rijn!

Rita Tongeren
17-8-2018

Mooi plekje aan de rijn.

Receptie medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

Door de uitgestrekte camping waren de voorzieningen voor ons wat verder weg. Gelukkig hadden we fietsen mee. Zwembad schoon en fijn voor verkoeling.

Één sanitair gebouw nodig aan vervanging toe. Andere gebouw in prima staat en netjes schoon.

We hadden een prachtig plekje aan de Rijn, met mooi uitzicht.

Pizza's waren heerlijk.

Komen zeker nog eens terug!

Netjes maar lawaaierig.

Dennis
25-7-2018

Is een echte trekkers camping, toilet gebouw ed oud, maar schoon!

Geluidsoverlast in een tent is echt enorm!

2 sporen links en rechts geven vooral ‘s nacht verschrikkelijke overlast.

2 nachten verbleven en 2 nachten echt niet geslapen.

Eten in het resturant was zeer lekker.

Kiosk is zo groot als de gemiddelde kleerkast, als je op zondag aankomst... zorg dan dat je genoeg bij hebt.

Kortom: camping is prima als je gehoorschade hebt ;)

Lees de reviews en oordeel zelf

cstmpk
23-7-2018

Over de treinen is genoeg gezegd. Inderdaad, voor en achter je. Personenvervoer gaat wel, goederentreinen zijn luid. Schepen zijn alleen maar mooi, geen lawaai.

Uitzicht fantastisch.

Maar ik snap wel waarom er geen plattegrond op de site staat. Het sanitairgebouw is vanaf de meeste plaatsen een fikse wandeling. Fiets is wenselijk!

Ik neem alleen het nieuwe sanitairgebouw serieus, dat is prima. Het oude gebouw moet zo snel mogelijk gesloopt worden. Het stinkt, is goor en ziet er niet uit. Echt tegen de vlakte dat complex, is een aanfluiting. De camping wordt er veel beter van en de prijs/prestatie verhouding ook.

Camping heeft (onbedoeld) 2 delen, gezellig biertje, lampjes, ons-kent-ons en hoort bij elkaar en een rustig deel.

Eerste groep claimt het kleine en iets minder kleine zwembad.

Boppard is charmant toeristisch. Hotel Bellevue is een sieraad aan de promenade. Jaren 50 op positieve manier. Lekker eten en fijne wijnen.

Camping om voor 1 of 2 nachten te staan!

Mevr. Peters
19-7-2018

Mooie langgerekte ligging aan de Rijn.

Sanitair schoon, maar wel wat gedateerd.

Treinen geven behoorlijke geluidsoverlast. De grote schepen soms ook, moet je wel tegen kunnen!

Vriendelijke receptie. WIFI alleen in de buurt van de receptie!

Geweldig!

Yvonne Muller
1-7-2018

Geweldige camping met heel nieuw sanitair voor minder validen! Op veel campings is dit wel anders! Geweldig restaurant met heel veel keus daarom niet 1 keer gekookt in de vakantie want de prijs was zeer voordelig! Vriendelijke ontvangst. We hadden een schitterende plek aan de Rijn.wij hebben hier een week met heel plezier vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar!

Prachtig zicht op de Rijn en gezellig restaurantje

André stolk
13-2-2018

Op fietsvakantie hier een nacht gestaan. Zeer vriendelijk ontvangst en een prachtig plekje met zicht op de rivier.

Buiten was het steenkoud dus ik was blij dat ik 's avonds heerlijk bij de grote openhaard kon zitten met een heerlijk biertje.

Ik kom hier zeker nog een keer terug met en dan met de rest van het gezin.

Fijne vakantie

Carla
16-10-2017

Wij hebben in september 10 dagen op camping Sonneneck gestaan. We hebben genoten van de mooie plaats aan de Rijn, de omgeving en Boppard. Het is hier leuk fietsen en mooi wandelen door de wijngaarden. Inderdaad de treinen hoor je, maar voor ons betekende dit geen overlast. Je bent met de auto ook zo aan de Moezel waar ook weer prachtig te fietsen is. Wij hebben genoten.

Heerlijk aan de rijn gestaan.

Jeannette
25-9-2017

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Mooie rijnplek. Sanitair schoon en netjes. Heerlijk gegeten in het restaurant. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Je hoort wel de treinen, maar voor ons geen hinder.Het was de tweede keer dat we hier waren. Weer prima bevallen. We komen zeker weer terug.

Fantastisch!

J.E. Flokstra
4-9-2017

supermooie en nette camping met net en schoon sanitair. de verhuurcaravan is prima!

We komen hier al bijna 20 jaar, dat zegt voldoende

Roelof Menzo
31-8-2017

Wij komen meestal vroeg in het seizoen, (eind juni, begin juli) dus ik heb geen oordeel over het hoogseizoen. Wij staan altijd op een "oeverplaats" met een fantastisch uitzicht op de Rijn. Veel fiets en wandel mogelijkheden, supermarkten op fietsafstand. Prima restaurant met voldoende keuze op de menukaart. Dit jaar is een nieuwe speeltuin gemaakt op de camping en met het zwembad voor de kleintjes en één voor de iets oudere gasten, is er voor iedereen wat te doen.

Hygiëne in de was/douche ruimte en op de toiletten is prima geregeld en worden regelmatig schoongemaakt per dag. Ieder jaar is er weer wat nieuws of een verbetering te ontdekken op de camping. Wij hebben het altijd goed naar onze zin.

Wij kunnen alleen maar zeggen: Anna en Horst, ga zo door het wordt steeds beter!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonneneck in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonneneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sonneneck scoort een 7.94 uit 10 op basis van 113 reviews.