Hotel Rheinlust

4 reviews over Hotel Rheinlust in het Nederlands

leuk hotel

Leo,
15-4-2017

een hele verbetering t.o.v. 7 jaar geleden. de kamers waren duidelijk opgeknapt. ze zijn wel klein, maar voor een weekend is dat goed.

Ontbijt was goed verzorgd, ook de warme hap was lekker. personeel vriendelijk en behulpzaam. bovendien mooi weer dus wat wil je meer.

Gereisd met vrienden in april 2017

Wordt niet herhaald.

rinyflorakx
15-2-2011

Matig hotel,veel trein verkeer in de nacht, zeer storend.

Geen bar mogelijkheid in het voorseizoen.

Eten is matig.

Gereisd met vrienden in februari 2011

De kamers in het Gastehaus waren sterk verouderd. Twee losse bedjes in een hoek geschoven, kamers zeer gehorig. Enorme waterslag in waterleidingsysteem.

Badkamer niet proper.

Gereisd met vrienden in april 2010

Aanrader prijs/kwaliteit

Jean
8-6-2009

Wij verbleven er met een groep van 35 volwassenen, enkele verbleven 3 nachten en de overige 2 nachten. De kamers in het Hoofdgebouw tonen wel wat ouderwets, ook hier is een renovatie op zijn plaats. In het aangrenzend gastehuis zijn al enkele kamers mooi gerenoveerd

Het uitzicht van op het balkon is mooi, er is wel altijd iets te beleven op de Rijn en omgeving. Prima ontbijt, avondeten, wij hadden een 4 GM, mooi geprensenteerd en zeer goed voor een *** hotel. Jammer dat het personeel het avondeten opdiende in een gallop tempo. Een pauze na het hoofdgerecht was welkom. Vriendelijk en attent personeel.

Boppard is een leuk stadje met veel mogelijkheden. Avondmuziek in Hotel Rheinlust is goed, jammer dat ons éénmansorkest van dienst, Ricardo, pas de 2de avond, de smaak van onze groep begreep. Gratis parkeer mogelijkheden aan het aangrenzend gastehuis, momenteel nog berperkt maar in de toekomst iets ruimer. Prijs/Kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2009

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinlust in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.