Hotel Rheinlust ***

Review geschreven door d.p.goedhart

gewoon,goed hotel

d.p.goedhart,
1-6-2013

Hotel Rheinlust is prachtig gelegen aan de Rheinallee. Kamers zijn gedateerd maar de bedden waren goed. Het ontbijt en diner was uitstekend. Uitermate slecht was de mogelijkheid om te parkeren. Omdat er slechts een parkeerplek was voor plus minus 12 auto's werden wij door de receptie naar een openbare parkeergelegenheid gestuurd 300 mtr verderop. Hier moesten wij om de 4 uur de parkeerschijf opnieuw instellen.Service om te helpen met bagage was er niet. Wij, 60 en 65 plussers moesten 300 mtr met koffers zeulen. Maar dit is echt het enige negatieve wat wij over dit hotel aan te merken hebben

Gereisd met partner in mei 2013
Volgende reviewVolgende