Hotel Rheinlust ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door relratje

Mooi hotel langs het water

relratje,
1-2-2015

Dit hotel heeft mooie ruime kamers, de badkamer is wat krap, als je wat forser bent en je gaat naar het toilet dan zit je met je knieën tegen de wastafel maar verder prima in orde. De ontbijtzaal kijkt uit op de Rein. Prachtig uitzicht dus en het buffet is erg goed. Diverse soorten sap, koffie en thee, drie soorten ei het gekookte ei kun je ook zelf doen, hiervoor is er een koker en dan kun je zelf instellen hoe je het wilt. Het enige minpuntje van dit hotel was voor ons het avondeten als je een arrangement hebt. Het eten is wel heel erg goed maar je hebt amper keuze mogelijkheden. Wij hadden vier gangen diner en enkel bij het hoofdgerecht hadden we een keuze tussen vlees of vis. Overigens moet ik dan weer wel zeggen dat toen beide keuzes voor ons niets was er op mijn vraag meteen een ander gerecht kwam wat we wel lusten.. Dus dat geeft dan weer de goede service weer!! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. eventueel manco wordt meteen gemaakt.

Gereisd met partner in december 2014
Vorige reviewVorige