Hotel Rheinlust

7,4

26 reviews over Hotel Rheinlust in het Nederlands

leuk hotel

Leo, 15-4-2017

een hele verbetering t.o.v. 7 jaar geleden. de kamers waren duidelijk opgeknapt. ze zijn wel klein, maar voor een weekend is dat goed.

Ontbijt was goed verzorgd, ook de warme hap was lekker. personeel vriendelijk en behulpzaam. bovendien mooi weer dus wat wil je meer.

Mooie ligging3

Nevavo, 28-10-2016

Al vroeg in jaar gereserveerd . Bij aankomst miezerige kamer toegewezen, deze geweigerd. Nadat de mevrouw bij de receptie even had gebeld, bleek er toch nog een betere voor handen te zijn. Met ontbijt 's morgens geen tafel bij raam beschikbaar. Jammer!! was voor gasten met half pension. Maar hoezo dan? Al met al niet zo'n beste indruk. Diner matig.

Wij kregen een kamer in het hoofdgebouw met uitzicht op een dak. Oubollig ingericht maar wel schoon en goede bedden. Bij het ontbijt mochten we niet aan het raam zitten, dat was gereserveerd voor half-pension gasten terwijl er vaak tafels leeg bleven.Jammer!! Wel lekker ontbijtbuffet.

Het grootste probleem vonden wij het parkeren. Er was een heel klein parkeerplaatsje dat natuurlijk zeer snel vol was.

Wij gaan hier geen tweede keer naar toe.

Roger VANDENHENDE, 17-4-2016

Roger en Monique Vandenhende-Block - Morsel (België).

Wij komen reeds 35 jaar met onze hond een of meerdere weken naar dit hotel - steeds zelfde kamer. Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Het eten is prima: 's morgens uitgebreid ontbijtbuffet. De kwaliteit van het restaurant is eveneens zeer goed en veel goedkoper dan in België. Voor de kleine eter bestaat de mogelijkheid een "kleine Portion" te vragen. Dit jaar gaan we weer twee weken in augustus: we kijken er al naar uit!

Prijs/kwaliteit verhouding volstrekt fout

Elisabeth, 16-9-2015

Een aftandse kamer in een bijgebouw voor een veel te hoge prijs. Dit hotel is massa productie.

In ontbijtzaal harde popmuziek.

Redelijk hotel voor een goede prijs.

Krista, 25-2-2015

Hotel is ouderwets, maar wel schoon en netjes ingericht. Het personeel is vriendelijk, maar lijkt zich niet zo goed een houding te geven, waardoor je je een beetje ongemakkelijk voelt. Onze kamer had een groot balkon met uitzicht op de Rijn. Super! Het ontbijt is niet zo luxe, maar wel prima. 's Nachts is het heerlijk stil, hoewel dat wellicht te maken had met de tijd vh jaar.

Mooi hotel langs het water

relratje, 1-2-2015

Dit hotel heeft mooie ruime kamers, de badkamer is wat krap, als je wat forser bent en je gaat naar het toilet dan zit je met je knieën tegen de wastafel maar verder prima in orde. De ontbijtzaal kijkt uit op de Rein. Prachtig uitzicht dus en het buffet is erg goed. Diverse soorten sap, koffie en thee, drie soorten ei het gekookte ei kun je ook zelf doen, hiervoor is er een koker en dan kun je zelf instellen hoe je het wilt. Het enige minpuntje van dit hotel was voor ons het avondeten als je een arrangement hebt. Het eten is wel heel erg goed maar je hebt amper keuze mogelijkheden. Wij hadden vier gangen diner en enkel bij het hoofdgerecht hadden we een keuze tussen vlees of vis. Overigens moet ik dan weer wel zeggen dat toen beide keuzes voor ons niets was er op mijn vraag meteen een ander gerecht kwam wat we wel lusten.. Dus dat geeft dan weer de goede service weer!! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. eventueel manco wordt meteen gemaakt.

Mooi hotel leuke mensen en vriendelijk personeel

Fam. Pijlman, 29-5-2014

Mooi hotel goed uitzicht op de Rijn

Goede bediening lekker eten en er is genoeg .

gewoon,goed hotel

d.p.goedhart, 1-6-2013

Hotel Rheinlust is prachtig gelegen aan de Rheinallee. Kamers zijn gedateerd maar de bedden waren goed. Het ontbijt en diner was uitstekend. Uitermate slecht was de mogelijkheid om te parkeren. Omdat er slechts een parkeerplek was voor plus minus 12 auto's werden wij door de receptie naar een openbare parkeergelegenheid gestuurd 300 mtr verderop. Hier moesten wij om de 4 uur de parkeerschijf opnieuw instellen.Service om te helpen met bagage was er niet. Wij, 60 en 65 plussers moesten 300 mtr met koffers zeulen. Maar dit is echt het enige negatieve wat wij over dit hotel aan te merken hebben

Vermijdt kamer 106 in het gasthaus !!!!

boudewijn, 22-5-2013

Het hotel is mooi gelegen aan de Rijn, de veelvuldige treinen heen en weer moet je er dan wel bijnemen. Wat ons echt stoorde is het lawaai op de kamer 106 van het Gasthaus zelf, slaande deuren en voetstappen ok tot daar aan toe, maar onze buurman van 107 die al om 5u30 zijn douche aanzet en dat een uur lang, houdt ons uit onze slaap, het leek wel of hij bij ons in de kamer stond, kloppende bruisende waterleidingen bleven stromen, we kwamen te weten dat het oostenrijkse buschauffeur was die vroeg moest vertrekken en aldus konden we het nog een beetje begrijpen, nog moe van te weinig slaap hebben we er nog een mooie dag van gemaakt in de wetenschap dat we nu wel een goeie nachtrust zouden hebben.

Niet dus!!! Ditmaal werden we weer gewekt van de douche en nu reeds om 5 uur tot 6 uur !! Weer hebben we geen oog meer toegedaan !!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Rheinlust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinlust in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheinlust scoort een 7.42 uit 10 op basis van 29 reviews.