9.4FenomenaalScore uit 34 reviews

Gasthof info

Wat zeggen bezoekers over

Eiserner Ritter

9.4FenomenaalScore uit 36 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

36 reviews

Heerlijk verblijf!
Door Bart Laps op 22-04-2023
Gereisd met oudere kinderen

Wij hadden een heel fijn verblijf!! Heerlijke keuken, goede bedden in een heel nette en ruime kamer en een fijne ontvangst in familiale sfeer. Parking voor de deur. Mooie regio met veel mogelijkheden. Deze vind je vlot terug op de iPad die daarvoor aanwezig is op de kamer. Wij komen graag terug en bevelen dit hotel-restaurant graag aan!

SUPER HOTEL
Door WERNER VERSTAPPEN op 06-06-2022
Gereisd met vrienden

Mooi hotel zeer vriendelijk personeel nette moderne kamer , zeer verzorgd ontbijt het avond diner was super . Het hotel is zeer rustig gelegen . Was hier met vrienden met de motor . Kom zeker nog eens terug

Fijn hotel. Gerust boeken.
Door Riki Damen op 04-06-2022
Gereisd met partner

Het is een mooi-,heel schoon hotel. De kamers zijn prachtig gerenoveerd., tot in details uitgewerkt. Mooie kleurstellingen., Vriendelijke eigenaren. Zijn behulp met het naar boven brengen van je bagage. Er is immers geen lift. Goed ontbijt, alles voldoende, verzorgd door n nederlands sprekende mevrouw, moeder van de eigenaar. Boppard is leuk. Ligt op plm 5 km afstand van het hotel. De omgeving van Boppard is prachtig.

Eiserner Ritter

Uitstekende service, beste keuken in de regio!
Door Michael Gerits op 13-05-2022
Alleen gereisd

Hier is de gast echt koning, mooie schone kamers, super service, mega vriendelijk en klantgerichte eigenaren en bediening! Schitterende omgeving en ongetwijfeld de allerbeste keuken van de hele regio! Eten echt grandioos! Wil je in de regio verblijven dan kan ik geen betere accommodatie aanbevelen, echt geweldig!

Komen zeker vaker terug.
Door Ria Fleuren op 22-03-2022
Gereisd met partner

Een mooie en schone kamer. Nette en vriendelijke mensen. Lekker eten en een mooie rustige omgeving.

Super familie hotel
Door Familie Pelzer-Molenbroeck op 14-09-2021
Gereisd met partner

Wij ,als familie zijn dit jaar voor de 51e keer in dit familie hotel geweest, vanwege de mooie omgeving, uitstekende verzorging, heel mooie kamers, nu dit jaar uitgerust met airco, is ja super, en uiteraard iedereen heeft een eigen smaak, dus eenmaal bezocht, denken wij dat dit zoals wij voor herhaling vatbaar is

Info

Zur Peterskirche 10, 56154

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.