Vakantiehuis Haus Leni

Vakantiehuis
Vakantiehuis Haus Leni

3 reviews over Vakantiehuis Haus Leni in het Nederlands

ruim huis in mooie omgeving.

A. van den Berg
26-7-2010

We hebben een fijne vakantie gehad in Haus Leni. De ligging is perfect, dicht bij de mooie natuur, Trier, Luxemburg stad etc. Mooie wandelroute`s in de omgeving en dichtbij 'Bei Anni' waar het goed en goedkoop eten is. Wel een paar minpuntjes, de bedden liggen erg hard! Als dit veranderde is het een paleisje. Ook jammer met dat snikhete weer dat er geen diepvriesje in de koelkast zit, geen ijsjes! Het huisje ligt vrij, met een mooie diepe tuin met privacy. De tv bied BVN, verder geen nederlandse tv, en dat was wel jammer met het EK! De dame van het sleuteladres was vriendelijk, en bereid om te helpen toen ons gebied werd getroffen door een stroomstoring. Onze zonen van 14 en 11 hebben ook genoten. Pluspunten zijn ook de vaatwasser, de wasmachine en de rolluiken voor de ramen.Al met al een hele fijne vakantie gehad. Het huis is niet nieuw, maar alles is aanwezig en het was schoon. Het zwembad en de Midgetgolf in Bollendorf zijn een aanrader, net als het kanoen op de Sauer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010
2007

Haus Leni ligt in een prachtige omgeving! Aan de rand van

MRJA
18-9-2007

Haus Leni ligt in een prachtige omgeving! Aan de rand van het bos en aan de rivier de Sauer. Het vakantiehuis is volledig ingericht. Incl. vaatwasser en wasmachine. De bedden zijn niet geweldig. Huis ligt direct aan een weg waar erg hard wordt gereden. Tevens is het huis voor 6 personen, maar past er maar 1 auto op de oprit. Nergens anders gelegenheid tot parkeren (allemaal priveterrein). De service heb ik als zeer slecht ervaren. Bij problemen is beheerder zeer slecht/niet bereikbaar.

Gereisd Familie in september 2007

Net 2 weken in Haus Leni doorgebracht

Jetske Timmerman
17-9-2007

Net 2 weken in Haus Leni doorgebracht. Op zich een prima vakantie gehad. Jammer dat de sleutelhoudster zich pas na 2.5 melde. Het huis is verder prima. Ligt wel aan een drukke doorgaande weg. Dit is nergens in de omschrijving van het huis te vinden. Zeker, zoals wij, met 2 honden is het toch gevaarlijk dat de tuin niet is afgesloten en de honden (maar ook kleine kinderen) zo vanuit de tuin de weg op kunnen lopen. Parkeerruimte is minimaal, wij waren met 2 auto's en konden deze moeilijk kwijt. De buren waren wat dat betreft ook niet echt vriendelijk en lieten ons duidelijk merken dat onze auto's niet welkom waren. Omgeving is super mooi. Bollendorf is een klein plaatsje maar in de nabije omgeving genoeg te zien en vele mooie wandelroutes. Al met al een prima vakantie gehad, maar wij zullen niet terug keren naar Haus Leni.

Gereisd Familie in september 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Leni

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Leni in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Leni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.