Vakantiehuis Haus Leni

7Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bollendorf

Op vakantie geweest naar Haus Leni?

7Goed

• 6.5Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Haus Leni

• 8A. van den Berg26-07-2010

ruim huis in mooie omgeving.

We hebben een fijne vakantie gehad in Haus Leni. De ligging is perfect, dicht bij de mooie natuur, Trier, Luxemburg stad etc. Mooie wandelroute`s in de omgeving en dichtbij 'Bei Anni' waar het goed en goedkoop eten is. Wel een paar minpuntjes, de bedden liggen erg hard! Als dit veranderde is het een paleisje. Ook jammer met dat snikhete weer dat er geen diepvriesje in de koelkast zit, geen ijsjes! Het huisje ligt vrij, met een mooie diepe tuin met privacy. De tv bied BVN, verder geen nederlandse tv, en dat was wel jammer met het EK! De dame van het sleuteladres was vriendelijk, en bereid om te helpen toen ons gebied werd getroffen door een stroomstoring. Onze zonen van 14 en 11 hebben ook genoten. Pluspunten zijn ook de vaatwasser, de wasmachine en de rolluiken voor de ramen.Al met al een hele fijne vakantie gehad. Het huis is niet nieuw, maar alles is aanwezig en het was schoon. Het zwembad en de Midgetgolf in Bollendorf zijn een aanrader, net als het kanoen op de Sauer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7MRJA18-09-2007

Haus Leni ligt in een prachtige omgeving! Aan de rand van het bos en aan de rivier de Sauer. Het vakantiehuis is volledig ingericht. Incl. vaatwasser en wasmachine. De bedden zijn niet geweldig. Huis ligt direct aan een weg waar erg hard wordt gereden. Tevens is het huis voor 6 personen, maar past er maar 1 auto op de oprit. Nergens anders gelegenheid tot parkeren (allemaal priveterrein). De service heb ik als zeer slecht ervaren. Bij problemen is beheerder zeer slecht/niet bereikbaar.

Gereisd met familie in september 2007

• 6Jetske Timmerman17-09-2007

Net 2 weken in Haus Leni doorgebracht. Op zich een prima vakantie gehad. Jammer dat de sleutelhoudster zich pas na 2.5 melde. Het huis is verder prima. Ligt wel aan een drukke doorgaande weg. Dit is nergens in de omschrijving van het huis te vinden. Zeker, zoals wij, met 2 honden is het toch gevaarlijk dat de tuin niet is afgesloten en de honden (maar ook kleine kinderen) zo vanuit de tuin de weg op kunnen lopen. Parkeerruimte is minimaal, wij waren met 2 auto's en konden deze moeilijk kwijt. De buren waren wat dat betreft ook niet echt vriendelijk en lieten ons duidelijk merken dat onze auto's niet welkom waren. Omgeving is super mooi. Bollendorf is een klein plaatsje maar in de nabije omgeving genoeg te zien en vele mooie wandelroutes. Al met al een prima vakantie gehad, maar wij zullen niet terug keren naar Haus Leni.

Gereisd met familie in september 2007

Vakantiehuis Haus Leni info