Vakantiehuis Fabry im Hof

46 reviews over Vakantiehuis Fabry im Hof

• 2019
    10Janneke Wijgergans29-10-2019

Fantastisch appartement

we komen hier al ruim 7 jaar, zeer nette appartementen alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zeer netjes en schoon alleen jammer dat er dit jaar een familie de hele verdieping boven ons had afgehuurd. Het lawaai en geschreeuw was niet om uit te houden, de kinderen gebruikten de brandtrap om naar beneden te gaan en dit geeft ontzettend veel lawaai maar ook maakten ze inbreuk op onze privacy doordat ze iedere keer naar binnen gluurden bij ons bij het gebruiken van de brandtrap.Deze familie uit de omgeving van heft blijkbaar nog nooit van opvoeden gehoord.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Naya19-08-2019

Aanrader

Mooi en ruim appartement, zeer schoon. Enig minpuntje dat het wel gehorig is, zeker als er een gezin met kleine kinderen boven je verblijven. Mevr Fabrys is zeer aardig en behulpzaam. Erg mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam.17-07-2019

Ruim appartement op een goede locatie

Wij hadden een 3- kamer appartement. Lekker ruim en compleet. Wel wat verouderd, behalve de keuken en bedden. Schoon. Appartement is wel gehorig. Fijn groot balkon. Genoeg handdoeken, dus die hoef je niet mee te nemen. In Bollendorf niet heel veel te beleven. Veel leegstand. Tegenover Fabrys wordt een groot appartementcomplex gebouwd. Daar zijn ze al enkele jaren mee bezig. Bouwvakkers beginnen daar al rond 7.00 u. Dus daar is wel wat geluidshinder van helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Nikie26-05-2019

Heel mooi schoon en ruim appartement

Heel aangenaam verrast van de ruimte en inrichting van onze iets ruimere kamer voor 2 personen. Compleet met ligbedjes en zit hoek op een ruim balkon. Goed in gerichte keuken met magnetron en vaat wasser Goede bedden en 2 banken ,zithoek met 4 stoelen nieuwe badkamer met douche

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Fam op den Dries19-08-2018

Wij komen hier al jaren en we hebben weer een geweldige week gehad! Alles was wederom goed voor mekaar. Het ontvangst en het appartement waren erg netjes! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Ruurd25-08-2017

Meer dan keurig.

Ontvangst uiterst vriendelijk. Appartement was zeer ruim en zeer compleet uitgevoerd, tot aan een vaatwasser toe. Zelfs een paraplu en een boodschappentas waren aanwezig. Heerlijke bedden. Bakkerij en supermarkt(je) liggen om de hoek evenals een fijn restaurant.

Binnen een afstand van 45 minuten liggen plaatsen als Echternach, Luxemburg, Vianden, Trier, Bitburg etc.

Helaas werd op enige tientallen meters een bouwplaats uitgegraven, waar men om 7 uur 's-ochtends al met zware machines en vrachtwagens in de weer was. Door het raam en rolluik dicht te houden werd het geluid dusdanig gedempt dat je er wel doorheen kon slapen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6holland31-07-2017

wat een teleurstelling

sauna is aangepast was eerst gratis moet je nu flink voor betalen. Kwaliteit is helaas is achteruit gegaan. Andere kamer gekregen dan geboekt. Door de verhuizing die na 2 dagen mogelijk was na de juiste kamer geen fijn vakantie gevoel. Al die tijd alles ingepakt gelaten. Ook werden er allerlei smoesjes verteld die heel doorzichtig waren. Toeslag gas, water, stroom zeer hoog omdat er plekke zeer hoog bedrag huur voor de meter moet worden betaald. Geen nederlandse zenders op de televisie. Geen zwembad aanwezig en vanuit de tuin kijken ze zo de sauna en de rustruimte in. Zit je op een hoek heb je echt pech word je tot s avonds laat nog getrakteerd op het geluid van brandweertrap buitenom waarvan de gasten en veel al spelende kinderen gebruik van maken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Nico04-11-2014

Leuk appartement op prima locatie

Per mail gereserveerd, snel reactie gehad van Fam. Fabry. Bij aankomst prima ontvangen, zeer vriendelijke gastvrouw. Geeft wel veel informatie in korte tijd ;-) Prima appartement, zeer gunstig gelegen; Echternach, Bitburg, Trier, Luxemburg stad en de Nurburgring liggen op korte afstand, wij hebben ons prima vermaakt in de omgeving! Appartement was prima, keurig schoon en alles aanwezig, o.a. WiFi en tv met (regionale) Nederlandse tv zenders. Verder zijn veel voorzieningen bij 'im hof' Gratis; sauna, WiFi, etc, etc.

Tegenover het complex ligt een supermarkt met bakkerij, 5 minuten lopen over de brug in Luxemburg een goedkope pomp met hele goede bakkerij erbij, kebapzaak op loopafstand, een prima restaurant van Kroaten tegenover het appartement (en niet duur!) en meerdere andere restaurants.

Geen nadelen? Kleinigheidjes, wij vonden de bedden niet super liggen, maar dat is heel persoonlijk, kan per appartement verschillen, verder mag er wat meer sfeer in t appartement;het is vrij kaal.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9wijgergans13-01-2014

dit is een echte aanrader

mooi ruim appartement,alles is aanwezig,mevrouw fabry staat altijd voor je klaar,we waren hier in juli en zijn in de herfstvakantie ook geweest, kortom voor dit jaar hebben we ook al geboekt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10van.cie25-10-2013

fantastische accomadatie

Fabry im Hof is een zeer goed en centraal gelegen appartementencomplex. De appartementen zijn zeer ruim en comfortabel ingericht, mevr Fabry is zeer aardig en helpt je met al je vragen. Supermarkt slager, apotheek heel dicht in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Vakantiehuis Fabry im Hof info