Hotel Burg Bollendorf

33 reviews over Hotel Burg Bollendorf in het Nederlands

Heel mooi

SP
6-10-2017

Prachtige ligging met een mooi uitzicht. De binnenplaats kan beter, nu plastice stoelen en tafels wat erg jammer is, past niet bij het gebouw.

Burcht gerenoveerd als hotel

KARINVANVELTHOVEN
10-9-2017

Je komt eerst op een grote binnenplaats met rondom gebouwen. De receptie, ontbijtruimte en enkele kamers in een gebouw, het cafe en restaurant in een gebouw, en nog enkele kamers in een ander gebouw. Spijtig genoeg moet je steeds naar buiten voor het ontbijt en voor het avondmaal, niet gezellig in de winter of bij slecht weer. Wij hadden een suite, deze is zeer ruim, met een comfortabele zithoek en flatscreen tv, zeer grote badkamer, aangename bedden met een dik kopkussen. Er is voldoende parkeerplaats. Aan de achterkant van het hotelgebouw is er een kleine tuin met enkele ligstoelen.

Ontbijtbuffet is simpel met voldoende keuze, avondmaal is zeer gevarieerd.

Hotel bevindt zich op een helling, ongeveer 800 meter van het kleine centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bollendorf is een goede uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen met de auto.

Gezellig logeren in een oud burgkasteel

Mielal
29-7-2017

Basis comfort in de kamer (Komfort-Zimmer), heel goede WiFi ontvangst. Zeer goede ligging om het Eifelgebied te verkennen, dichtbij Echternach. Heel lekkere keuken in het gezellig restaurant, vriendelijke en vlotte bediening, aangenaam terras. Bijzonder gunstige prijs-kwaliteit verhouding.

Het gebouw straalt wel geschiedenis uit maar zou toch wel hier en daar wat mogen opgefrist en aangepast worden zoals de badkamer, de krakkemiekige oncomfortabele lift, het salon op de eerste verdieping.

Zo dicht bij huis en toch zo echt buitenland.

Wilma smaling
27-7-2017

Het hotel ligt in n schitterende omgeving en leuke stadjes om te bezoeken. De kamers in de burcht zijn groot, schoot en erg mooi. Het eten is lekker en t personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

Zeer goed hotel...lekkere keuken..

Dictus Werner
28-5-2017

Hotel zeer goed gelegen...om richting Luxemburg te trekken...mooie kamer...zeer goed ontbijt...en het avondeten is af...

Oude reviews (archief)

Het hotel ligt prachtig, onze kamer (suite #50) was in het bijgebouw, prachtig antiek Prinsessen bed. kamer ruim, deco gedateerd en niet passend, badkamer spotless clean en gemoderniseerd. Ontbijt goed in het hoofdgebouw, heeft wel iets, je voelt dat je in een burcht bent. Diner in bijgebouw, 3 avonden waarvan 1 x slecht gegeten alles te zout. Weinig sfeer, vriendelijke en ervaren bediening. Erg jammer van de witte plastick terras stoelen en foei lelijke parasols maakt terras heel goedkoop.

Gezellig

hans_inge
14-2-2016

We zijn nu reeds een vierde keer te gast geweest op de Burg in Bollendorf. Wederom een goed hotel, lekker eten & vriendelijk personeel ( Zoals we het reeds gewend waren). Een echte aanrader om een paar dagen in de Eifel door te brengen. Het was nu geen echt schitterend wandelweer maar om te shoppen was het wel goed. Op 35km van Trier, op 45 km van Luxemburg stad en vlak bij de Moezel. Volgend jaar gaan we zeker terug voor een paar dagen.

Zeer goed,zowel verblijf,accomodatie als maaltijde

Guido Verbruggen
17-1-2016

Kamers waren prima, ontbijt was zeer uitgebreid en gevarieerd.

Maaltijden waren zeer goed verzorgd. Personeel was vriendelijk. We kregen met de groep 's avonds de volledige ridderzaal tot onze beschikking. Voor het verbruik in de ridderzaal vertrouwde ons volledig.

Nadeel: de steile inrit naar de parking.

Goed hotel voor een paar dagen Eifel

hans_inge
19-4-2015

We zijn nu reeds een derde keer te gast geweest op de Burg in Bollendorf. Goed Hotel, lekker eten, vriendelijk personeel. Een aanrader om een paar dagen in de Eifel door te brengen. Op wandelafstand van Echternach en de wandelgebieden van " La petite Suisse) . Op 35km van Trier, nabij Luxemburg stad en de Moezel. Zeker een aanrader.

Ideale locatie voor wandelaars

Chris
30-9-2014

Hotel Bollendorf is heel gunstig gelegen om de talrijke wandelroutes in de omgeving uit te testen. Lekker van eten en verzorgde kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burg Bollendorf in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burg Bollendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Burg Bollendorf scoort een 8.68 uit 10 op basis van 33 reviews.