Weer vandaag13°-1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bockenauerschweiz voor je op een rij gezet:

43 reviews over Camping Bockenauerschweiz in het Nederlands

Genoten van de mooie natuur

Bathje,
12-9-2017

Het eten en de gast vrijheid is super goed . Alleen een beetje donker. Maar voor de rest kan je daar mooi lopen en fietsen

Gereisd met vrienden in september 2017

Het is er prachtig

Familie Bathoorn,
12-9-2017

Het verblijf in de Vodatent is zeer aan te raden. Van alle gemakken voorzien. Het sanitairgebouw is mooi ruim opgezet. Op de kampeer plaatsen heb je veel ruimte. De appartementen zijn heel mooi. Het eten smaakt er heerlijk en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Goede uitvalsbasis voor mooie uitstapjes, wandel- en fietstochten. Wij zijn nu 2x geweest en komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch rustig relaxen, wandelen....

familie Brentjes,
12-9-2017

diverse wandelroutes vanaf de camping met prachtige uitzichten en natuur

Geweldig

Yolanda Schultz,
3-9-2017

De locatie geweldig

Hondvriendelijk

Sanitair super

Kleinschalig

Ruime plekken scheelt misschien omdat we laat in het seizoen kwamen

De campingbeheerders zeer vriendelijk

Samengevat een super vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie

Fam. Smits,
26-8-2017

We hebben een week vertoefd op deze natuur camping. Wij waren daar van 19-8 t/m 26-8, de camping is van alle gemakken voorzien, het sanitair gedeelte is goed en wordt dagelijks schoongemaakt. Kinderen moeten zich zelf wel kunnen vermaken maar er zijn visvijvers en beekjes aanwezig waar ze kunnen ravotte. De camping heeft ook een broodjes dienst waar je de dag van te voren je bestelling door geeft en in de ochtend op kunt halen en genieten van verse broodjes. Winkels e.d. zijn op 8 kilometer afstand. Wij zijn er dagelijks op uitgetrokken om de mooie omgeving te ontdekken. Zo zijn we naar Sankt Goar, de Lorelei, Bad Kreuznach enz. geweest. In de omgeving is van alles te doen en te bezichtigen. Op de camping ligt het restaurant Zum Budche waar op een leuke manier geholpen wordt door Johan en tegen redelijke prijzen lekker kunt eten. Het vriendelijke eigenaars echtpaar Eric en José staat altijd voor je klaar. Wij hadden een safaritent van touroperator gehuurd, deze was van alle gemakken voorzien ( zelfs een kacheltje ). Wij kunnen terug kijken op een super vakantie !!!!!

Super

Fam Kamphuis,
17-8-2017

Fijne relaxte camping voor mensen die niet vermaakt hoeven te worden. Prachtige ligging in de bossen.

De kids (6&7) vermaken zich super op deze camping met het spelen in de bossen. Daarnaast veel leuke activiteiten in de omgeving.

Het sanitair wordt goed schoongehouden. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar !

Bennie en vrienden,
17-8-2017

Voor wie van rust en natuur houd , zit je hier als gebeiteld , s morgens hoor je de vogeltjes fluiten vanuit onze geboekte safaritent , die van alle gemakken is voorzien , gewoon heerlijk tot rust komen doe je hier !

Ook zijn er 2 vijvers op de camping waar gevist kan worden.

Sanitair is brandschoon , alsmede de gehele camping , nergens geen rommel of afval .

Tevens is er op de camping een restaurant genaamd Zum Budche , waar je echt kunt genieten van de Duitse Schnitzel , maar ook vele andere lekkernijen .

Wij als vrienden van Camping Bockenauer Schweiz komen hier zeker weer

Einfach Spitze !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een mooie camping in het groen

Ineke,
10-8-2017

Wij hebben een paar dagen in een appartement gelogeerd. Van alles kan geregeld worden, zeer gastvrij! Camping ligt mooi in een groene omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping

Rita Huizinga,
10-8-2017

Als je voor rust en natuur gaat moet je hier zijn. Ook het eten en drinken bij het restaurant is perfect. Kortom topweek gehad.

Campingeigenaar en bediening zeer gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Puur natuur.......

Familie Watergraaf,
9-8-2017

Prachtige camping in wandel fiets en wijn gebied.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bockenauerschweiz in Bockenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bockenauerschweiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.