8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bockenauerschweiz voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

43 reviews over Camping Bockenauerschweiz in het Nederlands

Super!

Freddy,
15-7-2018

De ligging is fantastisch, zeer veel te doen in de omgeving. Heerlijk kunnen wandelen, gezellige mensen! Op de camping kun je prima een lekker maaltijd bestellen.

‘S nachts is het erg donker...... weinig licht om de paden te zien..

Gereisd met partner in juli 2018

volgend jaar weer

P. Schut,
11-7-2018

Campingbockenauerschweiz in Bockenau een prima, rustige camping ideaal voor fietsers en wandelaars. Er zijn twee velden voor campers en caravans en een veld voor tenten. Twee visvijvers Er is een goed en niet te duur restaurant “zum Budche” bij de camping. Vriendelijke Nederlandse beheerders. Plaatsen zijn niet afgebakend, toiletten zijn goed en schoon. We zouden een week blijven en dan naar een ander gedeelte van Duitsland, we hebben tot twee keer toe onze verblijf verlengt. s`avonds heerlijk bij een kampvuur op het grote veld met vuurvliegjes, s`morgens wakker worden door de vogels.

Camping ligt aan een wandelroute je kunt uren heerlijk wandelen zonder iemand tegen te komen, en genieten van het bos en de vele vergezichten. Voor de kinderen is er een speelplaats. Wi-fi op een grote gedeelte van de camping.

Camping ligt in een mooie gebied er is veel te zien o.a. de steden Bad Kreuznach , Bingen, Mainz. Rijn en moezel.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige camping in een mooie omgeving.

Jeannette van der Sluijs,
26-6-2018

Een heerlijke, rustige camping in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel, leuk restaurantje. De safaritent is prima verblijven. Matrassen van prima kwaliteit. Verder wel heel minimaal, het meeste bestaat uit vrij goedkoop (slap) materiaal waar je wel een beetje rekening mee moet houden ( de soeplepel kun je als katapult gebruiken zo flexibel is die, dus oppassen) Maar ook de tafels en stoelen. Er is maar 1 afwasgelegenheid dus als het wat drukker wordt op de camping sta je in de "rij" te wachten. De eerste week maar 3 douches beschikbaar en de tweede week 5 en dat vind ik relatief weinig voor een hele camping zeg maar. Algemene wasmachine is er niet. Sanitair netjes maar echt schoon? Nee! De voegen kunnen wbt schimmel wel wat aandacht gebruiken. Sanitair gebouw wordt elke dag gedaan maar alleen hoognodige zoals toilet/ wasbak en vloer. Maar niet deuren en klinken bv , jammer! Verder prima vakantie gehad! Gewoon heel basic!

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer fijne camping!

Corina,
13-5-2018

Mooie camping midden in de natuur, zeer schoon sanitair en goed restaurant met broodjes service. Zeer vriendelijke familie

Gereisd met partner in mei 2018

Volgend jaar weer

Familie Brentjes,
20-1-2018

Wij kijken deze winter terugop onze fantastische vakantie op campimg bockemauerschweiz .

Natuur natuur, bossen beekjes in en om de camping.

Goed en schoon sanitair....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed voor rust zoekers zeker in het najaar

Wouter welte,
22-10-2017

Goede omgeving broodjesservice

Gereisd met partner in oktober 2017

Schitterende omgeving, gastvrije ondernemers

Jolanda Berkhout,
21-9-2017

De ligging en dus omgeving is schitterend; prima restaurant, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en tripjes in de omgeving! Heel gastvrij onthaal door Erik en Jose en medewerkers. De huurappartementen zijn ook een aanrader, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien! De camping is prachtig gelegen, ruime plaarsen, net sanitair, alles top! Op het terras is het heerlijk toeven met een prima getapt Duits biertje en een lekkere hap eten!

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne safaritent!

Floor,
21-9-2017

Goed sanitair , goede sfeer, rustige plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vera elzinga,
21-9-2017

Alles was perfect.. lieve eigenaren. Altijd wíllen helpen en erg zorgzaam

Gereisd met vrienden in september 2017

Schone camping, ruime plaatsen

Martine Velle,
21-9-2017

Prachtig gelegen, een heerlijke plek om tot rust te komen. Voor mtb, wandelaars en honden een weelde!

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bockenauerschweiz in Bockenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bockenauerschweiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.