Weer vandaag-2°-6°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bockenauerschweiz voor je op een rij gezet:

42 reviews over Camping Bockenauerschweiz in het Nederlands

Relaxrust

Albert en Corry Ekermans,
21-12-2018

Heerlijke week gehad. Zelf plekje mogen uitzoeken. Lekker rustig . Je kunt er goed eten en gezellig na tafelen. Een goede camping in opstart.... De eigenaar zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Sanitair was netjes en schoon. Tips voor de toekomst : een winkeltje , snachts straat verlichting .

Toch gaan we nog een keer terug , en dan huren we een huisje . Al met al .....Een heerlijke relax camping ideaal voor de sportieve wandelaar en Biker.

Gereisd met partner in juni 2018

komen volgend jaar terug

familie j,
14-12-2018

we zijn hier echt bijgekomen van de rust en de natuur op en rond de camping.

ideale camping voor wandelaars en natuurliefhebbers.

heerlijk

eppie en be,
7-12-2018

heerlijk tot rust gekomen op deze natuurcamping

schoon en rustig

Familie Brentjes,
1-12-2018

Afgelopen jaar wederom op deze camping geweest.

Het was weer als vanouds...

Nu met het zwembad er bij en het animatieteam in het hoogseizoen, ook voor kinderen zeer geschikt.

Gaat niet ten koste van de rust op deze camping.

Lekker ruime plaatsen. Vuurschaal voor het kampvuur op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

goeie camping niet te druk mooeie omgeving

leo van t hul,
2-11-2018

mooie camping rustig gezellige eigenaars behulpzaam goed restaurant ,schoon sanitair in naseizoen goed toefen maar het was ook mooi weer en je kunt er leuk vissen. komen zeker terug

Voor herhaling vatbaar

Mp,
31-8-2018

Leuke, gemoedelijke camping in mooie omgeving.

Safaritent via touroperator was prima, stond op mooie ruime plek (geldt niet alle tenten overigens...). Mooie omgeving waar ook bij warm weer voldoende te doen is; bijvoorbeeld veel buiten zwembaden. Het zwembadje op de camping was heerlijk om af te koelen!

Sanitair houdt niet over, zou goed zijn een keer extra schoon te maken bij drukte op de camping,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!!

Remco,
16-8-2018

Mooie, niet te grote camping. Ideaal voor de rustzoeker. Veel wandel en fiets gelegenheden in de buurt. In het winkeltje zijn routekaarten beschikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Boven verwachting!

Lenny Rooijakkers,
14-8-2018

Het is een gezellige kleine camping, met prima sanitair, een goed restaurant en vriendelijk personeel/eigenaars. Er was veel spelmateriaal, leesvoer en er stond zelfs een zwembad. Dit was voor ons een verassing omdat dit niet op de website stond. Vooral de meiden van animatie deden erg hun best om de kinderen iets goeds aan te bieden.

Een aanrader is het blote voetenbad met daarnaast een prachtig openluchtzwembad, op 10 km afstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Rustige Camping in mooie omgeving

Bob,
12-8-2018

Camping in mooi gebied en erg rustig gelegen.

Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Terrein is verdeeld in twee velden, en er is nog een derde veld , maar dat is afgelegen en ver van sanitair. Electra is verouderd en omdat er geen vaste plaatsen zijn moet je soms grote afstanden overbruggen om stroom te hebben op je gekozen plekje. Wi-Fi gratis bij terras en tegen betaling op je plaats.

Ontvangst van telefoon/netwerk was bij ons zeer slecht. Sanitair was in deze periode matig schoon. Vreemde indeling sanitair, douche/wc/wasbak samen in 1 natte cel en enkele aparte wc's. Niet erg praktisch.

Slechts 1 afwasplaats met warm water voor heel de camping, met als gevolg dat de wastafels daar ook voor gebruikt werden. Er loopt over de camping een publiek fietspad, weg voor de boer. Deze reed enkele malen idioot hard met trekker en kar over de camping. We vonden het een leuke camping waar nog wel wat aan te verbeteren valt.

Gereisd met partner in juli 2018

Super!

Freddy,
15-7-2018

De ligging is fantastisch, zeer veel te doen in de omgeving. Heerlijk kunnen wandelen, gezellige mensen! Op de camping kun je prima een lekker maaltijd bestellen.

‘S nachts is het erg donker...... weinig licht om de paden te zien..

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bockenauerschweiz in Bockenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bockenauerschweiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.