Weer vandaag12°-1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bockenauerschweiz voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Bockenauerschweiz in het Nederlands

Voor rustzoekers, wandelaars en fietsers

G. Stuitje
2-7-2016

Camping "Bockenauer Schweiz" ligt in het prachtige Rheinland-Palz. Het is een en al natuur met veel beekjes en kleine dorpjes en ontelbare wijngaarden.

De camping kent sinds dit jaar een Nederlandse eigenaar die de camping na twee jaar leegstand weer aan het "opbouwen" is.

Het is een langgerekte camping die aan een smal beekje ligt.

Halverwege staat een prima en schoon toiletgebouw met privé cabines met douche, toilet en wastafel. Er is een stortplaats voor chemische toiletten.

Bij de camping is een restaurant en een klein winkeltje.

Naast campingfaciliteiten zijn er appartementen, volledig ingerichte tunneltenten, een caravan en een blokhut te huur.

In de omgeving zijn verschillende prachtige wandelroutes, fietsroutes en ruiterroutes.

En op welke camping word je ontvangen met een kop koffie zoals ons overkwam?

Gereisd anders in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bockenauerschweiz in Bockenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bockenauerschweiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.