8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bockenauerschweiz voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Bockenauerschweiz in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Mp,
31-8-2018

Leuke, gemoedelijke camping in mooie omgeving.

Safaritent via touroperator was prima, stond op mooie ruime plek (geldt niet alle tenten overigens...). Mooie omgeving waar ook bij warm weer voldoende te doen is; bijvoorbeeld veel buiten zwembaden. Het zwembadje op de camping was heerlijk om af te koelen!

Sanitair houdt niet over, zou goed zijn een keer extra schoon te maken bij drukte op de camping,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Boven verwachting!

Lenny Rooijakkers,
14-8-2018

Het is een gezellige kleine camping, met prima sanitair, een goed restaurant en vriendelijk personeel/eigenaars. Er was veel spelmateriaal, leesvoer en er stond zelfs een zwembad. Dit was voor ons een verassing omdat dit niet op de website stond. Vooral de meiden van animatie deden erg hun best om de kinderen iets goeds aan te bieden.

Een aanrader is het blote voetenbad met daarnaast een prachtig openluchtzwembad, op 10 km afstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer

Familie Brentjes,
20-1-2018

Wij kijken deze winter terugop onze fantastische vakantie op campimg bockemauerschweiz .

Natuur natuur, bossen beekjes in en om de camping.

Goed en schoon sanitair....

Fijne safaritent!

Floor,
21-9-2017

Goed sanitair , goede sfeer, rustige plek!

Vera elzinga,
21-9-2017

Alles was perfect.. lieve eigenaren. Altijd wíllen helpen en erg zorgzaam

Gereisd met vrienden in september 2017

Genoten van de mooie natuur

Bathje,
12-9-2017

Het eten en de gast vrijheid is super goed . Alleen een beetje donker. Maar voor de rest kan je daar mooi lopen en fietsen

Het is er prachtig

Familie Bathoorn,
12-9-2017

Het verblijf in de Vodatent is zeer aan te raden. Van alle gemakken voorzien. Het sanitairgebouw is mooi ruim opgezet. Op de kampeer plaatsen heb je veel ruimte. De appartementen zijn heel mooi. Het eten smaakt er heerlijk en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Goede uitvalsbasis voor mooie uitstapjes, wandel- en fietstochten. Wij zijn nu 2x geweest en komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch rustig relaxen, wandelen....

familie Brentjes,
12-9-2017

diverse wandelroutes vanaf de camping met prachtige uitzichten en natuur

Geweldige vakantie

Fam. Smits,
26-8-2017

We hebben een week vertoefd op deze natuur camping. Wij waren daar van 19-8 t/m 26-8, de camping is van alle gemakken voorzien, het sanitair gedeelte is goed en wordt dagelijks schoongemaakt. Kinderen moeten zich zelf wel kunnen vermaken maar er zijn visvijvers en beekjes aanwezig waar ze kunnen ravotte. De camping heeft ook een broodjes dienst waar je de dag van te voren je bestelling door geeft en in de ochtend op kunt halen en genieten van verse broodjes. Winkels e.d. zijn op 8 kilometer afstand. Wij zijn er dagelijks op uitgetrokken om de mooie omgeving te ontdekken. Zo zijn we naar Sankt Goar, de Lorelei, Bad Kreuznach enz. geweest. In de omgeving is van alles te doen en te bezichtigen. Op de camping ligt het restaurant Zum Budche waar op een leuke manier geholpen wordt door Johan en tegen redelijke prijzen lekker kunt eten. Het vriendelijke eigenaars echtpaar Eric en José staat altijd voor je klaar. Wij hadden een safaritent van touroperator gehuurd, deze was van alle gemakken voorzien ( zelfs een kacheltje ). Wij kunnen terug kijken op een super vakantie !!!!!

Super

Fam Kamphuis,
17-8-2017

Fijne relaxte camping voor mensen die niet vermaakt hoeven te worden. Prachtige ligging in de bossen.

De kids (6&7) vermaken zich super op deze camping met het spelen in de bossen. Daarnaast veel leuke activiteiten in de omgeving.

Het sanitair wordt goed schoongehouden. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bockenauerschweiz in Bockenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bockenauerschweiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.