Camping Bockenauerschweiz

Camping Bockenauerschweiz
8,5

3 tips over Camping Bockenauerschweiz

Andre Monster, 19-9-2017
Neem extra stroom kabel mee, de aansluiting staat soms wat verder van de plaatsen, je kunt dan een heerlijke plek uitzoeken!
lex, 21-8-2017

met de caravan niet de navigatie volgen, dan rijdt je door het binnenland.

advies route: A61 afslag Bad Kreuznach, (51) de weg volgen richting Idar Oberstein, (autoweg) afrit Bockenau, dit is prima te doen met een caravan, de navigatie pakt het op als je deze route rijdt, in Bockenau staat bij de splitsing de camping aangegeven, laatste 3 km is de weg wat hobbelig, maar wel goed te rijden. Camping aan je rechterhand, net voorbij de afslag naar Bad Sobernheim.

lex, 25-7-2017

lekkere schnitzels in de stube!

Maar ook andere gerechten! Camping verhuurt ook ingerichte tunneltenten, 2 trekkershutjes, voor 2 personen, studio apartementen, een tourcaravan en safari tenten.

Fietsen kan vanaf de camping, diverse fietspaden. Ook wandelpaden vanaf de camping, je hoeft de weg niet over te steken!