Camping Bockenauerschweiz

Review geschreven door Bob

Rustige Camping in mooie omgeving

Bob,
12-8-2018

Camping in mooi gebied en erg rustig gelegen.

Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Terrein is verdeeld in twee velden, en er is nog een derde veld , maar dat is afgelegen en ver van sanitair. Electra is verouderd en omdat er geen vaste plaatsen zijn moet je soms grote afstanden overbruggen om stroom te hebben op je gekozen plekje. Wi-Fi gratis bij terras en tegen betaling op je plaats.

Ontvangst van telefoon/netwerk was bij ons zeer slecht. Sanitair was in deze periode matig schoon. Vreemde indeling sanitair, douche/wc/wasbak samen in 1 natte cel en enkele aparte wc's. Niet erg praktisch.

Slechts 1 afwasplaats met warm water voor heel de camping, met als gevolg dat de wastafels daar ook voor gebruikt werden. Er loopt over de camping een publiek fietspad, weg voor de boer. Deze reed enkele malen idioot hard met trekker en kar over de camping. We vonden het een leuke camping waar nog wel wat aan te verbeteren valt.

Gereisd met partner in juli 2018