Camping Bockenauerschweiz

Review geschreven door Fam. Smits

Geweldige vakantie

Fam. Smits,
26-8-2017

We hebben een week vertoefd op deze natuur camping. Wij waren daar van 19-8 t/m 26-8, de camping is van alle gemakken voorzien, het sanitair gedeelte is goed en wordt dagelijks schoongemaakt. Kinderen moeten zich zelf wel kunnen vermaken maar er zijn visvijvers en beekjes aanwezig waar ze kunnen ravotte. De camping heeft ook een broodjes dienst waar je de dag van te voren je bestelling door geeft en in de ochtend op kunt halen en genieten van verse broodjes. Winkels e.d. zijn op 8 kilometer afstand. Wij zijn er dagelijks op uitgetrokken om de mooie omgeving te ontdekken. Zo zijn we naar Sankt Goar, de Lorelei, Bad Kreuznach enz. geweest. In de omgeving is van alles te doen en te bezichtigen. Op de camping ligt het restaurant Zum Budche waar op een leuke manier geholpen wordt door Johan en tegen redelijke prijzen lekker kunt eten. Het vriendelijke eigenaars echtpaar Eric en José staat altijd voor je klaar. Wij hadden een safaritent van touroperator gehuurd, deze was van alle gemakken voorzien ( zelfs een kacheltje ). Wij kunnen terug kijken op een super vakantie !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017