Camping Bleialf

7.7Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bleialf (Eifel)

7.7Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Een knus verblijf op Camping Bleialf in Duitsland. Haal elke ochtend vers brood bij de bakker en zoek overdag verkoeling bij het kleine zwembad of het riviertje achter de camping. De kinderen worden goed vermaakt door het enthousiaste animatieteam. Het gebied bezit veel wandel- en fiets opties. Of maak een uitstapje naar de watervallen van Coo.

257 reviews over Camping Bleialf

• 9Rob13-05-2020

Thuis komen en ontspannen!

Een geweldige kleine camping. Als je aankomt voel je de rust en begint je vakantie! Zeer mooie omgeving en zeer vriendelijke eigenaren. Als jij gewoon normaal doet dan helpen zij jou ook met alles en is niks te gek! Restaurantje in dorpje is super, voor weinig heerlijk eten! Dat je geen bereik hebt met je telefoon, is even wennen maar ook heerlijk ontspannen! Komen er graag, kunnen al niet wachten deze zomer! Snap de mensen niet die zo zeuren over een vuilniszak van een euro, dat zijn daar de regels. Accepteer en geniet!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    8Vincent21-06-2019

overweldigende rust en aardig ontvangst

We zouden op doorgang naar Zuid- Frankrijk een nachtje hier blijven. Het zijn er 2 geworden. De hartelijkheid van de eigenaresse( Vlaams - Frans en Duits) is bijna thuiskomen Ze ontvangt je zeer fijn en verteld graag over haar camping. Na afscheid te hebben genomen van vakantie organisaties maken ze een frisse start. Er wordt keihard gewerkt en het is zeker de moeite waard om hier te verblijven. Bakker en Supermarkt om de hoek, ruime plaatsen en zeer gemoedelijke sfeer in de prachtige natuur om geweldig tot rust te komen Wij komen zeker terug. 🇳🇱 👍

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10frank19-04-2019

geweldig

bij aan komst werden we goed geholpen zeer vriendelijk personeel gezellige camping in de omgeving zijn goede restaurands werd ook goed en vriendelijk geholpen toen mijn zoontje van 9 zijn luier voor de nacht het door gelekt en dat kon gebeuren zeiden ze zeker een aanrader om eens heen te gaan voor een weekje

• 10Eetgelegenheden

• 2018
    6annelies10-09-2018

Beperkte openingstijden zwembad!

Bijzonder dat niemand het heeft over de openingstijden van het zwembad! Open van 13.00-18.00. Dat vond ik behoorlijk storend, vooral als het 37 graden is. Te heet om te wandelen, te heet om mooie stad te bekijken. Ook veel chloor dat het op de keel sloeg. Kleine riviertje achter de camping zou meer gepromoot kunnen worden; kwamen we pas later achter. Lekker koel. Verder stond de stacaravan in een vrij open straatje, tegenover elkaar. WEinig privacy, maar uiteindelijk is dat ook wel weer gezellig (moet je wel van houden). Verder zijn de activiteiten/steden best ver rijden. Fietsen zijn helaas niet meer te huur (terwijl er prachtige fietspaden lopen op oude spoorbaan) en ook voor een treinstation moet je 40 minuten rijden. Jammer. Klein plaatsje waar je leuke en lekkere restaurantjes hebt. NIet op de camping gegeten.

• 5Staat v/h sanitair

• 7Familie B02-09-2018

Prima voor een weekje

Opzich prima camping voor 1 weekje. Wij zaten met mijn 5 jarige dochter in een tent. Toiletvoorziening stond te ver van de tenten af en was zeer verouderd. Elke ochtend kwam er een bakker met lekkere broodjes. Zwembad was klein maar prima ,buitenbadje was heerlijk warm. Eigenaren zijn wat bijzonder en weten niet van klantvriendelijkheid betekend. 1 ding wat echt TOP was, was de animatie ! De hele dag door waren er dingen te doen! 4G doet het in de omgeving niet, WiFi is wat langzaam en kost 2,50 per dag. Jammer was dat je per vuilniszak 1 euro moet betalen.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Fam W.01-09-2018

leuke camping in een mooie omgeving

wij komen hier al een aantal jaren met veel plezier ,kleine camping in een prachtige omgeving voor weinig geld (stacarvan)

i.v.m de hittegolf was het chloorgehalte in het zwembad wat hoger dan normaal ,is maar goed ook want de meeste mensen gaan vooraf niet onder de douche of wassen hun handen niet na het wc gebruik en dat is in combinatie met deze temperaturen zeer gevaarlijk,bizar dat hier over dan geklaagd word, de huurtenten zijn niet van de camping dus klachten hierover snap ik ook niet, campingpersoneel en beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam ,kom je op hoge poten elke keer moeilijk doen over de kleinste dingen dan houd het voor hun ook een keer op ,kenmerkend voor dit soort "gasten" zijn de onredelijke reviews met een 3 of 4 als totaalcijfer,best wel triest als je achteraf zo je gram wil halen...... ,de animatie was dit jaar veel beter dan vorig jaar,

waarschijnlijk komen we volgend jaar weer

• 2Ascow30-08-2018

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel behalve Sven van de animatie het zwembad zit zoveel chloor in dat je er letterlijk ziek van word het sanitair is ronduit slecht rn de huur tent valt van ellende bijna uit elkaar. Het word met het jaar slechter.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Jan28-08-2018

Je moet dit willen

Ligging, mooi gebied met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Het terrein biedt redelijke plaatsen, ruim genoeg, maar toch dicht op elkaar. Zeker voor de huurders (touroperator) van tenten of caravans nogal vinex-gevoel. Dat moet je willen. Redelijke beschutting en goed onderhouden Sanitair: uiterst gedateerd, veel achterstallig onderhoud. Kapotte verlichting, haakjes en zeepbakjes. Geen toiletpapier. Wel schoon, complimenten voor de dame die dat goedgehumeurd allemaal voor elkaar weet te krijgen! Helaas voor kampeerders een heel eind lopen, voor de huurders, die toch alles in hun eigen voorziening hebben, onnodig dichtbij. Animatie-team voor kinderen tot een jaar of 10 erg enthousiast en geslaagd. Complimenten! Oudere jeugd zal hier weinig te zoeken hebben. Ook niet in de omgeving. Restaurant goed, eenvoudig, maar vriendelijk personeel. In het dorp erg goede supermarkt en een prima restaurant. Negatief over camping-beheerders. Afstand

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Standaart27-08-2018

Superservice op een eenvoudige camping

Wat een fijne camping met ontzettend vriendelijke mensen. De wifi is redelijk. Maar verwacht geen verbinding zoals thuis, die is niet mogelijk in dit gebied. Geen 4G/3G dekking in de nabije omgeving alleen in de grotere plaatsen vindt je die. Neem voldoende contant geld mee, pinnen is er niet mogelijk (ook logisch het is ontzettend duur om het te krijgen en een pinautomaat is op 200 meter de bult op). Wij zaten in een caravan die er netjes uitzag, er was geen schaar aanwezig (meenemen dus) en hij was niet erg groot. De bedden lagen heerlijk en het douchewater was lekker warm en goed af te stellen. Het buitenmeubilair is eenvoudig maar zat lekker, het zwembadje is klein maar je kunt je er vermaken. Leuke uitstapjes zijn: Trier, Luxemburg (met de auto naar Clervaux of Troisvierges en met de trein verder), rodelen bij Erlebniswelt Eifeltor en het mijnmuseum.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Karin27-08-2018

Rustige, kindvriendelijke camping!

Het is geen luxe camping, mocht je zoiets zoeken dan kan je beter verder kijken. Maar wij hebben er wel 2 super weken gehad. Onze stacaravan zat tegen de rand van het bos aan. Netjes, 3 slaapkamers en hij leek aardig nieuw. Kleine douche, maar dat kan ook niet anders in een stacaravan. Moesten even de boel verbouwen om het kinderbed ergens neer te zetten. Maar dat was alleen bij aankomst en vertrek. Het sanitair op de camping vond ik minder netjes, wat veroudert. Maar wij hadden ons eigen sanitair, dus we hoefden daar geen gebruik van te maken. Het animatie team was echt super. Leuke activiteiten en enthousiast team! Het is vooral een leuke camping voor kinderen t/m een jaartje of 13. In het dorp is voor de pubers niks te doen. Het is een kleinschalige camping, wat erg kindvriendelijk is. Lekker rustig en veel ruimte bij onze stacaravan. Prima zwembad en aardige eigenaren! Mooie omgeving. Oa Watervallen van Coo en Bitburg bekeken.

Camping Bleialf info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200