Camping Bleialf

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-6°
Camping Bleialf
6,9

Omschrijving
Een knus verblijf op Camping Bleialf in Duitsland. Haal elke ochtend vers brood bij de bakker en zoek overdag verkoeling bij het kleine zwembad of het riviertje achter de camping. De kinderen worden goed vermaakt door het enthousiaste animatieteam. Het gebied bezit veel wandel- en fiets opties. Of maak een uitstapje naar de watervallen van Coo.

284 reviews over Camping Bleialf in het Nederlands

Beperkte openingstijden zwembad!

annelies,
10-9-2018

Bijzonder dat niemand het heeft over de openingstijden van het zwembad! Open van 13.00-18.00. Dat vond ik behoorlijk storend, vooral als het 37 graden is. Te heet om te wandelen, te heet om mooie stad te bekijken. Ook veel chloor dat het op de keel sloeg.

Kleine riviertje achter de camping zou meer gepromoot kunnen worden; kwamen we pas later achter. Lekker koel.

Verder stond de stacaravan in een vrij open straatje, tegenover elkaar. WEinig privacy, maar uiteindelijk is dat ook wel weer gezellig (moet je wel van houden).

Verder zijn de activiteiten/steden best ver rijden. Fietsen zijn helaas niet meer te huur (terwijl er prachtige fietspaden lopen op oude spoorbaan) en ook voor een treinstation moet je 40 minuten rijden. Jammer.

Klein plaatsje waar je leuke en lekkere restaurantjes hebt. NIet op de camping gegeten.

Prima voor een weekje

Familie B,
2-9-2018

Opzich prima camping voor 1 weekje. Wij zaten met mijn 5 jarige dochter in een tent. Toiletvoorziening stond te ver van de tenten af en was zeer verouderd. Elke ochtend kwam er een bakker met lekkere broodjes. Zwembad was klein maar prima ,buitenbadje was heerlijk warm. Eigenaren zijn wat bijzonder en weten niet van klantvriendelijkheid betekend. 1 ding wat echt TOP was, was de animatie ! De hele dag door waren er dingen te doen! 4G doet het in de omgeving niet, WiFi is wat langzaam en kost 2,50 per dag. Jammer was dat je per vuilniszak 1 euro moet betalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuke camping in een mooie omgeving

Fam W.,
1-9-2018

wij komen hier al een aantal jaren met veel plezier ,kleine camping in een prachtige omgeving voor weinig geld (stacarvan)

i.v.m de hittegolf was het chloorgehalte in het zwembad wat hoger dan normaal ,is maar goed ook want de meeste mensen gaan vooraf niet onder de douche of wassen hun handen niet na het wc gebruik en dat is in combinatie met deze temperaturen zeer gevaarlijk,bizar dat hier over dan geklaagd word,

de huurtenten zijn niet van de camping dus klachten hierover snap ik ook niet,

campingpersoneel en beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam ,kom je op hoge poten elke keer moeilijk doen over de kleinste dingen dan houd het voor hun ook een keer op ,kenmerkend voor dit soort "gasten" zijn de onredelijke reviews met een 3 of 4 als totaalcijfer,best wel triest als je achteraf zo je gram wil halen...... ,de animatie was dit jaar veel beter dan vorig jaar,

waarschijnlijk komen we volgend jaar weer

Nooit meer

Ascow,
30-8-2018

Zeer onvriendelijk personeel behalve Sven van de animatie het zwembad zit zoveel chloor in dat je er letterlijk ziek van word het sanitair is ronduit slecht rn de huur tent valt van ellende bijna uit elkaar. Het word met het jaar slechter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Je moet dit willen

Jan,
28-8-2018

Ligging, mooi gebied met veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Het terrein biedt redelijke plaatsen, ruim genoeg, maar toch dicht op elkaar.

Zeker voor de huurders (touroperator) van tenten of caravans nogal vinex-gevoel. Dat moet je willen. Redelijke beschutting en goed onderhouden

Sanitair: uiterst gedateerd, veel achterstallig onderhoud. Kapotte verlichting, haakjes en zeepbakjes. Geen toiletpapier. Wel schoon, complimenten voor de dame die dat goedgehumeurd allemaal voor elkaar weet te krijgen! Helaas voor kampeerders een heel eind lopen, voor de huurders, die toch alles in hun eigen voorziening hebben, onnodig dichtbij.

Animatie-team voor kinderen tot een jaar of 10 erg enthousiast en geslaagd. Complimenten! Oudere jeugd zal hier weinig te zoeken hebben. Ook niet in de omgeving.

Restaurant goed, eenvoudig, maar vriendelijk personeel. In het dorp erg goede supermarkt en een prima restaurant.

Negatief over camping-beheerders. Afstand

Gereisd met partner in augustus 2018

Superservice op een eenvoudige camping

Standaart,
27-8-2018

Wat een fijne camping met ontzettend vriendelijke mensen. De wifi is redelijk. Maar verwacht geen verbinding zoals thuis, die is niet mogelijk in dit gebied. Geen 4G/3G dekking in de nabije omgeving alleen in de grotere plaatsen vindt je die. Neem voldoende contant geld mee, pinnen is er niet mogelijk (ook logisch het is ontzettend duur om het te krijgen en een pinautomaat is op 200 meter de bult op). Wij zaten in een caravan die er netjes uitzag, er was geen schaar aanwezig (meenemen dus) en hij was niet erg groot. De bedden lagen heerlijk en het douchewater was lekker warm en goed af te stellen. Het buitenmeubilair is eenvoudig maar zat lekker, het zwembadje is klein maar je kunt je er vermaken. Leuke uitstapjes zijn: Trier, Luxemburg (met de auto naar Clervaux of Troisvierges en met de trein verder), rodelen bij Erlebniswelt Eifeltor en het mijnmuseum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige, kindvriendelijke camping!

Karin,
27-8-2018

Het is geen luxe camping, mocht je zoiets zoeken dan kan je beter verder kijken.

Maar wij hebben er wel 2 super weken gehad. Onze stacaravan zat tegen de rand van het bos aan. Netjes, 3 slaapkamers en hij leek aardig nieuw. Kleine douche, maar dat kan ook niet anders in een stacaravan. Moesten even de boel verbouwen om het kinderbed ergens neer te zetten. Maar dat was alleen bij aankomst en vertrek.

Het sanitair op de camping vond ik minder netjes, wat veroudert. Maar wij hadden ons eigen sanitair, dus we hoefden daar geen gebruik van te maken.

Het animatie team was echt super. Leuke activiteiten en enthousiast team! Het is vooral een leuke camping voor kinderen t/m een jaartje of 13. In het dorp is voor de pubers niks te doen.

Het is een kleinschalige camping, wat erg kindvriendelijk is. Lekker rustig en veel ruimte bij onze stacaravan. Prima zwembad en aardige eigenaren! Mooie omgeving. Oa Watervallen van Coo en Bitburg bekeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke gezins camping.animatie leuk...

Stacaravan nr 35 hadden wij was keurig netjes. Camping is netjes en vriendelijk personeel. Elke ochtend een bakker met verse broodjes.

Aanrader voor iedereen....

Ruud Alders,
21-8-2018

Super leuke camping. Aardig personeel. Leuke activiteiten voor zowel jonge als wat oudere kinderen. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en rijden. Supermarkt in de buurt. Verse bakker elke ochtend. Prima zwembad (wel veel chloor).. echt een super vakantie.

Grootste minpunt was dat onze kinderen niet meer mee terug naar huis wilden....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Echt super leuke kindvriendelijke camping

Hannah,
19-8-2018

Super leuke camping.. heel veel animatie en er wordt veel georganiseerd voor de kinderen. Leuk klein zwembad en de camping bleialf ligt op een goed centraal punt. Ons gezin met 3 kinderen van verschillende leeftijden hebben ons echt super vermaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Bleialf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bleialf in Bleialf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bleialf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.