Bleialf (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Bleialf (Eifel) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bleialf (Eifel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bleialf (Eifel)

Prima voor een weekje

Familie B,
    2-9-2018

Opzich prima camping voor 1 weekje. Wij zaten met mijn 5 jarige dochter in een tent. Toiletvoorziening stond te ver van de tenten af en was zeer verouderd. Elke ochtend kwam er een bakker met lekkere broodjes. Zwembad was klein maar prima ,buitenbadje was heerlijk warm. Eigenaren zijn wat bijzonder en weten niet van klantvriendelijkheid betekend. 1 ding wat echt TOP was, was de animatie ! De hele dag door waren er dingen te doen! 4G doet het in de omgeving niet, WiFi is wat langzaam en kost 2,50 per dag. Jammer was dat je per vuilniszak 1 euro moet betalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuke camping in een mooie omgeving

Fam W.,
    1-9-2018

wij komen hier al een aantal jaren met veel plezier ,kleine camping in een prachtige omgeving voor weinig geld (stacarvan)

i.v.m de hittegolf was het chloorgehalte in het zwembad wat hoger dan normaal ,is maar goed ook want de meeste mensen gaan vooraf niet onder de douche of wassen hun handen niet na het wc gebruik en dat is in combinatie met deze temperaturen zeer gevaarlijk,bizar dat hier over dan geklaagd word,

de huurtenten zijn niet van de camping dus klachten hierover snap ik ook niet,

campingpersoneel en beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam ,kom je op hoge poten elke keer moeilijk doen over de kleinste dingen dan houd het voor hun ook een keer op ,kenmerkend voor dit soort "gasten" zijn de onredelijke reviews met een 3 of 4 als totaalcijfer,best wel triest als je achteraf zo je gram wil halen...... ,de animatie was dit jaar veel beter dan vorig jaar,

waarschijnlijk komen we volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Superservice op een eenvoudige camping

Standaart,
    27-8-2018

Wat een fijne camping met ontzettend vriendelijke mensen. De wifi is redelijk. Maar verwacht geen verbinding zoals thuis, die is niet mogelijk in dit gebied. Geen 4G/3G dekking in de nabije omgeving alleen in de grotere plaatsen vindt je die. Neem voldoende contant geld mee, pinnen is er niet mogelijk (ook logisch het is ontzettend duur om het te krijgen en een pinautomaat is op 200 meter de bult op). Wij zaten in een caravan die er netjes uitzag, er was geen schaar aanwezig (meenemen dus) en hij was niet erg groot. De bedden lagen heerlijk en het douchewater was lekker warm en goed af te stellen. Het buitenmeubilair is eenvoudig maar zat lekker, het zwembadje is klein maar je kunt je er vermaken. Leuke uitstapjes zijn: Trier, Luxemburg (met de auto naar Clervaux of Troisvierges en met de trein verder), rodelen bij Erlebniswelt Eifeltor en het mijnmuseum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige, kindvriendelijke camping!

Karin,
    27-8-2018

Het is geen luxe camping, mocht je zoiets zoeken dan kan je beter verder kijken.

Maar wij hebben er wel 2 super weken gehad. Onze stacaravan zat tegen de rand van het bos aan. Netjes, 3 slaapkamers en hij leek aardig nieuw. Kleine douche, maar dat kan ook niet anders in een stacaravan. Moesten even de boel verbouwen om het kinderbed ergens neer te zetten. Maar dat was alleen bij aankomst en vertrek.

Het sanitair op de camping vond ik minder netjes, wat veroudert. Maar wij hadden ons eigen sanitair, dus we hoefden daar geen gebruik van te maken.

Het animatie team was echt super. Leuke activiteiten en enthousiast team! Het is vooral een leuke camping voor kinderen t/m een jaartje of 13. In het dorp is voor de pubers niks te doen.

Het is een kleinschalige camping, wat erg kindvriendelijk is. Lekker rustig en veel ruimte bij onze stacaravan. Prima zwembad en aardige eigenaren! Mooie omgeving. Oa Watervallen van Coo en Bitburg bekeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg gezellige leuke gezins camping. Echt aan te ra

Vowles,
    25-8-2018

Leuke gezins camping.animatie leuk...

Stacaravan nr 35 hadden wij was keurig netjes. Camping is netjes en vriendelijk personeel. Elke ochtend een bakker met verse broodjes.

Bleialf (Eifel) scoort een 4,7 uit 10, op basis van 44 reviews