Hostel Jugendhotel Bitburg

Hostel
Hostel Jugendhotel Bitburg
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jugendhotel Bitburg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel Jugendhotel Bitburg in het Nederlands

Fantastisch uitzicht. Vriendelijke staf.

De Heulse Concertband
2-5-2019

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, lekker eten. Extra kinderspeeltuigen zijn welkom. Wel kindvriendelijk, met Pasen werd een extra paaseierenraap georganiseerd.Muziek in de bar mag wel stiller vanaf 22u, dit was te horen tot in de slaapkamers 2e verdiep. Enthousiaste en vriendelijke barvrouw. Gezamelijke badkamers was niet duidelijk op de website gemeld.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 20 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor meerdaagse schoolreis.

Stefan
15-10-2018

Ideaal voor een schoolreis. Degelijke accommodatie, vriendelijk personeel, lekker eten. Prijs/kwaliteit ideaal. Wifi niet op alle kamers adequaat. Ligt wat buiten de stad, wat met schooljeugd een voordeel is (geen verlokkingen voor nachtelijk wegsluipen) maar je hebt wel een bus nodig als je je wil verplaatsen.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals een jeugdherberg hoort te zijn

Katrien Deygers
1-5-2018

Jeugdherberg of jeugdhotel ... komt eigenlijk op hetzelfde neer. In elk geval zeer goed, zoals eigenlijk altijd in Duitse jeugdherbergen. Het warme eten was merkelijk lekkerder dan in de klassieke jeugdherbergen; het ontbijt vergelijkbaar (of niet ietsje minder). Hygiëne prima, service heel vriendelijk. Alleen jammer dat de bar (en daardoor ook de gemeenschappelijke ruimten) zo vroeg sloten. Volgende keer vraag ik vooraf of ze dat voor onze groep (170 jongeren) open kunnen houden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jugendhotel Bitburg in Bitburg (Sudeifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jugendhotel Bitburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.