Hotel Eifelstern

55 reviews over Hotel Eifelstern in het Nederlands

Nooit meer

Tony Grootzwagers,
12-11-2018

Centrale ligging. Is goed hotel voor een nacht als je op doorreis bent. Niet echt geschikt voor kinderen, weinig te beleven. Kamer redelijk en netjes. Er was 'savonds niets open om wat te drinken en je bent aangewezen om of de stad in te gaan of op je kamer te zitten. Al met al redelijk saai hotel.

Prima.

Pascal,
6-10-2017

Wij waren met een muziekgezelschap hier op repetitieweekend.

Prima accommodatie hiervoor. Heel behulpzaam personeel. Eten was prima. Kamers prima. En op zaterdag avond heel gezellig stappen.

Nooit meer naar dit hotel

Anni hek,
13-8-2017

Tjonge wat een verschrikking.onwijs gehorig.kon de bovenburen horen douchen.de naaste buren horen snurken.Je hoort alles op de gang.erg fijn als je in een gang zit, waar ze een hele bus Chinezen hebben geplaatst.wat hadden die mensen een kabaal om zich. Het hotel is veeeeel te groot.onpersoonlijk. het is schoon dat mag gezegd.de ligging is ook niet wat je zegt geweldig.voor de doorreis is het prima .maar ik zou er geen week willen blijven.

Nooit meer

Genar staff,
6-6-2017

Over de kamer en het eten geen probleem maar...niks in de buurt ,nergens geen airco en de bikers jagen sommige mensen schrik aan,je kunt niet rustig na het eten een apperatiefje drinken.

zeer goed meegevallen

Herman Van Hal
29-11-2016

eten was zeer goed en de kamers waren zeer ruim.

ook de service wad heel aangenaam.

Leuk voor op doorreis.

M.H. Zwiers
10-9-2016

Edelsteen is eenvoormalig officiershotel op een oude luchtmachtkazerne. Het hotel heeft een biergarten en dat trekt motorclubs aan. Er wordt dan opkeek, vooral sterke drank gezopen. Een ander woord kan ik er niet voor vinden. Ik vind het geen aanrader voor langere tijd. Voor een tussentijdse overnachting is het leuk.

nooit meer

mama
26-5-2016

Ontbijt was goed.

Hotelkamer rook niet fris, vloerbedekking smerig.

Badkamer erg verouderd en in de hoeken onfris.

Bediening was erg aardig.

Veel te duur hotel was het echt niet waard.

Leuk weekend, matig hotel

peter&soraya
9-4-2016

Het Hotel ligt idd in een industriezone maar je slaapt en eet er alleen maar en dat was goed (gezien het geen we ervoor betaald hebben). We waren met z'n 3-een en hebben een leuk weekend gehad. Eten was duits (zo noemen wij dat) zout en erg gaar maar de kok doet zijn best (denk ik altijd maar). Ontbijt was goed, kamers schoon en fris. Nadeel is dat er gerookt mag worden in het hotel, niet overal maar wel op de kamers en in de bar en die lucht ruik je overal..

Nooit meer!

J.Zaman
30-3-2016

Drie dagen hier verbleven en we kunnen kort zijn, dit is geen hotel waardig.

De site, het zijn verschillende gebouwen, ligt op +-7km van het centrum in een industriezone(!!!) waar niks, maar dan ook niks te beleven is.

Je verblijft in een soort van kazerne met muffe kamers.

De ramen zijn vuil en de badkamer afgeleefd. De bedden zijn dringend toe aan vervanging en de verwarming maakt in elke kamer lawaai (versleten).

Het buffet is een ramp, elke dag het zelfde eten maar in een andere vorm, groenten uit pakjes en alles veel te zout. Ontbijt buffet is ok, niet goed en ook niet slecht. Als iets op is moet je er zelf om vragen om het bij te vullen.

In het weekend werden we getrakteerd op een slapeloze nacht, het hotel acht het blijkbaar nodig om voor de locals een dancing open te houden tot 04.00 in de ochtend... gezien de brakke accommodatie konden we meegenieten van dit alles..

Elke zelfrespecterende touroperator zou dit soort "hotels" moeten weren uit hun aanbiedingen.

matig

Julia
14-9-2015

2 nachten met ontbijt en 1x diner geboekt via een veiling. Diner was erg slecht en bijzonder zout, ontbijt was prima. Bedden waren slecht en er was weinig klantvriendelijkheid. Bij de check out werd er verwacht dat we nog 36 euro moesten betalen, de man had geen idee waarvoor en we weigerden dan ook te betalen.. beetje vreemd. Weinig te doen, wel goedkoop maat wij komen hier niet meer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelstern in Bitburg (Sudeifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelstern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.