Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof

• 9wil en frans07-04-2014

Wandelen in de bosrijke heuvels van de Eifel

Na hartelijk ontvangen te zijn door Marjos met een lekker kop koffie stapten we in onze wandelschoenen vrijdagmiddag de bossen en wandelweiden van de Eifel tegemoet, heerlijk. Veel wandelpaden, makkelijk en moeilijkere liggen voor de wandelaar binnen wandelbereik vanuit de tuin van het B&B. Uitzichten alom, zelfs reeen en de eerste zwaluwen zagen we. De frisse lucht uit de heuvels geven je een oppepper. Een fijne set wandelkaarten lag klaar dus het hele weekend hebben we diverse routes gelopen o.a naar de Maaren bij Daun, vulkaanmerenroute. De superschone badkamer met regendouche en fijne dubbeldikke bedden met fris gewassen dekbedden gaven ons een gevoel van verwennerij als een kuuroord! Geen verkeersgeluiden, dus een goede nachtrust met enkel vogelgeluid en warme broodjes zelfs op zondag vers van de bakker om de dag goed mee te beginnen. Er gaan meer reisjes naar deze B&B komen want dit doet een mens goed.

Gereisd met partner in april 2014

• 9José en Joost Karhof27-01-2014

Comfortarbel en gezellig appartement

Het zijn ruime gezellige en schone appartementen met prachtig uitzicht over dorp en dal. Er is veel te doen in de omgeving zoals wandelen, musea, oude steden als Trier. Het dorp heeft leuke en gezellige eethuizen. Het beheerders echtpaar is vriendelijk en zeer service gevoelig. Er is een ruime parkeerplaats. De ligging is in het prachtige natuurgebied de Eifel. Je hoeft je niet te vervelen en kan volop genieten.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9huub mol25-12-2013

Zeer de moeite waard.

Vanuit Eindhoven, ca. 2.20 uur rijden, zit je midden in de Eifel. Het ruime appartement is mooi gelegen, en zeer goed onderhouden. Veel wandel mogelijkheden, rust en ruimte. In het dorpje enkele goede restaurants. In de nabijheid ook enkele mooie oude steden. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Han Geurts12-11-2013

Heerlijke plek

We hebben de herfstvakantie doorgebracht in appartement Boszicht van de Eifeler Sonnenhof. Buiten was het koud, maar binnen heerlijk warm, en dat lag niet alleen aan de verwarming. De ontvangst was hartelijk en het appartement ruim, schoon en mooi ingericht. Heerlijk bed, mooie badkamer, prima keukentje en zeer ruime woonkamer met balkon (waar we helaas geen gebruik van hebben gemaakt bij die temperatuur). Eigen ingang, veel privacy, garage voor de auto en schuur voor de fietsen. Het uitzicht is fantastisch, de omgeving bijzonder mooi en ideaal om te wandelen en te fietsen. We hebben er nog een extra dagje aangeplakt. We'll be back.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Fons8330-08-2013

Groene en super relaxte vakantie

Onze tijd bij Jos en Marjos was erg fijn. De ligging is mooi. De omgeving is zeer groen met typisch Duitse dorpen. Ik heb veel kunnen wielrennen, het gebied kent een uitgebreid fiets netwerk. Het appartement is ruim, mooi en erg nieuw. Genoeg zitruimte en comfortabel. Keuken is erg mooi met alle moderne voorzieningen. Een aanrader voor velen!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Nooren23-08-2013

Rust, ruimte en gezelligheid

Tijdens mijn verblijf heb ik heerlijk gewandeld door de bosrijke omgeving en Gerolstein, Prüm en de burcht van Lissingen bekeken. Voor mij was het de perfecte locatie om bij te komen en, dankzij de centrale ligging, ook ideaal als uitvalsbasis te dienen om de Eifel te verkennen.

Alleen gereisd in juli 2012

• 9Ans Mezas Hummelink21-08-2013

Een oase van rust.

Het was heerlijk toeven in Der Eifeler Sonnenhof in Birresborn. Dit vakantiehuis ligt op een prachtige plek in de Eiffel, aan de rand van het bos met een schitterend uitzicht op het dorp en de bergen. Een warm onthaal door Ton en Marjos wachtte ons en de drie dagen dat we daar logeerden waren echt heerlijk. Mooie ruime kamers, zeer schoon en alles was spiksplinternieuw! Alle ruimten zijn smaakvol ingericht. Wij voelden ons er meteen thuis. We zijn de buurt gaan verkennen en naar Kochem gereden en hebben genoten van de landelijke omgeving. Hebben herten gezien en zelfs een vos! Marjos en Ton kunnen zeker nog vaker op een bezoek van ons rekenen!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8NeleDH18-08-2013

Leuk vakantie-appartement! (kamer boszicht)

Wij hebben vier leuke en deugddoende vakantiedagen gehad bij Ton en Marjos. Het appartement is pas gerenoveerd en dat zie je eraan. Van senseomachine tot regendouche, alles oogt nieuw. Ook is er aandacht voor hygiëne en dus was alles heel proper. Voor ons dochtertje van drie stonden er een opgemaakt kinderbedje en kinderstoel klaar. De ligging was voor ons perfect. Doordat het huis aan de rand van het dorp ligt, zit je al helemaal in de natuur, maar de bakker is toch maar 1km ver. Het is een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochtjes. Vooral het huren van elektro-fietsen bij de VVV in Gerolstein is een aanrader! In het wildpark in Daun kan je voor slechts 7 euro entreegeld (wilde?) herten, everzwijnen, lama's, ezels,... over hun kop aaien. De moeite waard! Ook van de ruime tuin met schommel en ligstoelen hebben we genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Bert van den Boom 16-08-2013

Rustieke gezellige vakantiewoning dorpszicht

Paar heerlijke dagen gehad in Birresborn. Mooi appartement geheel nieuw ingericht . Fris ruim en gezellig. Een aanrader! Het huis ligt midden in natuur en ik zag met regelmaat een aantal herten in de tuin tegen de heuvel. Een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen of wandelingen te maken.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Netty15-08-2013

Geweldige vakantie gehad

We hebben het heerlijk naar onze zin gehad, we komen zeker terug. Omgeving heel mooi en we hebben veel gewandeld. Van hieruit uitstapjes gemaakt naar leuke stadjes. De gastheer en vrouw waren heel vriendelijk en behulpzaam en er stonden lekkere eitjes en jam van de boerin in de koelkast als welkom.

Gereisd met partner in augustus 2013

Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof info