Vakantiehuis
Weer vandaag17°
9,3

22 reviews over Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof in het Nederlands

Sportief of relaxen, hier kan het!

Wil en Frans
24-9-2015

In het voorjaar met de e-bike naar Birresborn vanuit Nederland. Wederom een hele fijne tijd gehad in het vakantieappartement van Marjos en Ton. Het is goed bevallen zodat we nu weer richting Der Eifeler Sonnenhof gaan om de herfstkleuren te bewonderen tijdens onze wandelingen. Waarna goed vertoeven in het royale en gezellige appartement met fantastisch uitzicht op het mooie eifeldal. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig verblijf in de Eifeler Sonnenhof!

Jacobs
27-7-2014

We hebben het erg naar onze zin gehad in het appartement van de Eifeler Sonnenhof. We werden gastvrij ontvangen! Prima verblijf om daar vandaan de Vulkaneifel te verkennen!

Gereisd Met partner in januari 2014

Zeer rust gevend midweek

Ingrid Wesselink
26-7-2014

Op een mooie locatie en een schitterend uitzicht (boszicht) heb ik genoten van een paar dagen vakantie. Zeer vriendelijke ontvangst. Goede uitleg van omgeving. Veel gewandeld en omliggende dorpjes/steden bezocht.. De dagen zijn voorbij gevlogen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De gastvrijheid was geweldig

Ine Teeven
30-6-2014

Wat hebben wij een leuke tijd gehad.fijn gewandeld. Steden bezocht. Heerlijk in de tuin gegeten en van de omgeving genoten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

jose caers
      28-6-2014

Der Eifeler Sonnenhof is een heel fijne vakantiewoning, met een uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouwe. Meteen bij binnenkomst voelden we ons op ons gemak, de ruimte kwam sfeervol over en mooi ruim. Het uitzicht was prima en de omgeving mooi om te wandelen. Tips gekregen om uitstapjes te maken. Wij kwamen om te bridgen en kregen alle medewerking om alles klaar te zetten. In de keuken was alles aanwezig om het eten te bereiden en het 1ste kopje koffie en thee was al voorradig.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Smaakvol appartement in rustige omgeving

Marijke Teeven
      27-6-2014

Het appartement is smaakvol en gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw die alles doen om het naar je zin te maken. De omgeving is zeer geschikt voor wandelingen. Vanuit het appartement zagen we regelmatig herten om het huis lopen. Een bezoek aan Trier is zeker aan te raden. Vergeet vooral niet het taartenassortiment bij de lokale bakker uit te proberen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige natuur en vriendelijke eigenaren

Caroline
      26-5-2014

Helemaal opgeknapt en voorzien van alle benodigdheden waren we van alle gemakken voorzien. Ruime kamers en leuk uitzicht. We hebben in een mooie omgeving meerdere keren fijne wandelingen kunnen maken. Als we iets wilde weten over dagjes uit konden we de eigenaren vanalles vragen. Zij hebben ons dochtertje ook mee uit wandelen genomen :)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

The Place to Be!

George en Vera Tielen
      5-5-2014

Der Eifeler Sonnenhof ligt op een prachtige plek met veel privacy,je loopt vanaf het huis zo het mooiste bos in. De eigenaren, een ontzettend gezellige family met Jessy,( de leukste hond van heel Duitsland) kunnen je uitgebreid vertellen waar je in de omgeving moet zijn.

Heerlijke ruime kamers met fantastische bedden met een dekbed waar je niet meer onder vandaan wil kruipen. Een fully-equipped keukentje waar manlief een verrukkelijk kopje koffie kan maken. Kortom je wil nergens anders logeren als je naar de Eiffel gaat.

Gereisd Met partner in Fri Jan 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig huis, met super uitzicht

Evert
      4-5-2014

Een heerlijk appartement met een geweldig uitzicht. Zeer vriendelijke een behulpzame eigenaren! Goede bedden ! Heerlijk rustig wakker worden met de vogels en ontbijt op het balkon in de zon. Schoon en nieuw. De eigenaresse nam mijn zoon van 8 jaar mee voor een wandeling in het bos met de hond. Zeer goede wifi ontvangst die altijd werkt ! En Nederlandse TV. Een grote tuin met schommel, en een garage voor de auto. In Birresborn is een bakker die verse broodjes verkoopt. Gerolstein is dichtbij voor de inkopen (LIDL, Edeka supermarkt e.a. winkels) Heerlijke restaurants dichtbij waar je goed en voor weinig kunt eten Het Eifelpark in Gondorp is zeker een aanrader. Heel mooi park met roddelbaan, maar zeker de beren en wolfen die je van dichtbij kunt zien en die dan worden gevoerd waren indruk wekkend. Naar de ijssalon in Prüm voor een ijsje op het terras. Winkelen in Bitburg. Of een dagje vanuit Birresborn met de trein naar Trier.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement in rustige omgeving

Chris Schrijver
      7-4-2014

We hebben een midweek mogen verblijven in het heerlijke appartement "De Eifeler Sonnenhof". Elke ochtend hebben we kunnen ontbijten op het balkon met prachtig uitzicht op de bergen van de Eifel. De eigenaresse is vriendelijk en erg behulpzaam. Appartement was schoon en alles voelde als nieuw aan. In Birresborn is een goede bakker en op slechts 10 minuten rijden zijn er 4 supermarkten te vinden in Gerolstein. We hebben genoten!

Gereisd Met partner in maart 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof in Birresborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.