Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

22 Reviews over Der Eifeler Sonnenhof

• 9Wil en Frans24-09-2015

Sportief of relaxen, hier kan het!

In het voorjaar met de e-bike naar Birresborn vanuit Nederland. Wederom een hele fijne tijd gehad in het vakantieappartement van Marjos en Ton. Het is goed bevallen zodat we nu weer richting Der Eifeler Sonnenhof gaan om de herfstkleuren te bewonderen tijdens onze wandelingen. Waarna goed vertoeven in het royale en gezellige appartement met fantastisch uitzicht op het mooie eifeldal. Een aanrader.

• 9Jacobs27-07-2014

Prettig verblijf in de Eifeler Sonnenhof!

We hebben het erg naar onze zin gehad in het appartement van de Eifeler Sonnenhof. We werden gastvrij ontvangen! Prima verblijf om daar vandaan de Vulkaneifel te verkennen!

• 9Ingrid Wesselink26-07-2014

Zeer rust gevend midweek

Op een mooie locatie en een schitterend uitzicht (boszicht) heb ik genoten van een paar dagen vakantie. Zeer vriendelijke ontvangst. Goede uitleg van omgeving. Veel gewandeld en omliggende dorpjes/steden bezocht.. De dagen zijn voorbij gevlogen.

• 10Ine Teeven30-06-2014

De gastvrijheid was geweldig

Wat hebben wij een leuke tijd gehad.fijn gewandeld. Steden bezocht. Heerlijk in de tuin gegeten en van de omgeving genoten.

• 9jose caers28-06-2014

Der Eifeler Sonnenhof is een heel fijne vakantiewoning, met een uiterst vriendelijke gastheer en gastvrouwe. Meteen bij binnenkomst voelden we ons op ons gemak, de ruimte kwam sfeervol over en mooi ruim. Het uitzicht was prima en de omgeving mooi om te wandelen. Tips gekregen om uitstapjes te maken. Wij kwamen om te bridgen en kregen alle medewerking om alles klaar te zetten. In de keuken was alles aanwezig om het eten te bereiden en het 1ste kopje koffie en thee was al voorradig.

• 10Marijke Teeven27-06-2014

Smaakvol appartement in rustige omgeving

Het appartement is smaakvol en gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Vriendelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw die alles doen om het naar je zin te maken. De omgeving is zeer geschikt voor wandelingen. Vanuit het appartement zagen we regelmatig herten om het huis lopen. Een bezoek aan Trier is zeker aan te raden. Vergeet vooral niet het taartenassortiment bij de lokale bakker uit te proberen.

• 10Caroline26-05-2014

Prachtige natuur en vriendelijke eigenaren

Helemaal opgeknapt en voorzien van alle benodigdheden waren we van alle gemakken voorzien. Ruime kamers en leuk uitzicht. We hebben in een mooie omgeving meerdere keren fijne wandelingen kunnen maken. Als we iets wilde weten over dagjes uit konden we de eigenaren vanalles vragen. Zij hebben ons dochtertje ook mee uit wandelen genomen :)

• 10George en Vera Tielen05-05-2014

The Place to Be!

Der Eifeler Sonnenhof ligt op een prachtige plek met veel privacy,je loopt vanaf het huis zo het mooiste bos in. De eigenaren, een ontzettend gezellige family met Jessy,( de leukste hond van heel Duitsland) kunnen je uitgebreid vertellen waar je in de omgeving moet zijn.

Heerlijke ruime kamers met fantastische bedden met een dekbed waar je niet meer onder vandaan wil kruipen. Een fully-equipped keukentje waar manlief een verrukkelijk kopje koffie kan maken. Kortom je wil nergens anders logeren als je naar de Eiffel gaat.

• 9Evert04-05-2014

Geweldig huis, met super uitzicht

Een heerlijk appartement met een geweldig uitzicht. Zeer vriendelijke een behulpzame eigenaren! Goede bedden ! Heerlijk rustig wakker worden met de vogels en ontbijt op het balkon in de zon. Schoon en nieuw. De eigenaresse nam mijn zoon van 8 jaar mee voor een wandeling in het bos met de hond. Zeer goede wifi ontvangst die altijd werkt ! En Nederlandse TV. Een grote tuin met schommel, en een garage voor de auto. In Birresborn is een bakker die verse broodjes verkoopt. Gerolstein is dichtbij voor de inkopen (LIDL, Edeka supermarkt e.a. winkels) Heerlijke restaurants dichtbij waar je goed en voor weinig kunt eten Het Eifelpark in Gondorp is zeker een aanrader. Heel mooi park met roddelbaan, maar zeker de beren en wolfen die je van dichtbij kunt zien en die dan worden gevoerd waren indruk wekkend. Naar de ijssalon in Prüm voor een ijsje op het terras. Winkelen in Bitburg. Of een dagje vanuit Birresborn met de trein naar Trier.

• 9Chris Schrijver07-04-2014

Mooi appartement in rustige omgeving

We hebben een midweek mogen verblijven in het heerlijke appartement "De Eifeler Sonnenhof". Elke ochtend hebben we kunnen ontbijten op het balkon met prachtig uitzicht op de bergen van de Eifel. De eigenaresse is vriendelijk en erg behulpzaam. Appartement was schoon en alles voelde als nieuw aan. In Birresborn is een goede bakker en op slechts 10 minuten rijden zijn er 4 supermarkten te vinden in Gerolstein. We hebben genoten!

Vakantiehuis Der Eifeler Sonnenhof info

• CafeNiet beschikbaar