Vakantiehuis Am Fischbach - Ferienhaus Eishöhlen

Vakantiehuis
Weer vandaag-1°-3°
Vakantiehuis Am Fischbach - Ferienhaus Eishöhlen
9,7

64 reviews over Vakantiehuis Am Fischbach - Ferienhaus Eishöhlen in het Nederlands

M. Bosma,
29-9-2018

Geweldig huis, heel compleet, met balkon, tuin en terras. Superschoon. Eigen parkeerplaats. Hartelijke ontvangst.

Een groot geriefelijk huis aan de rand vh dorp.

D vd Burg,
10-8-2018

Goed; wifi, tuin, groot huis, zonnewering, witgoed, zitje op balkon

Niet goed: -

Neutraal ingerichte woning, geriefelijk en warm waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Het plaatsje Birresborn is vriendelijk met een bakker die lekkere taartjes serveert. Het uitzicht vanuit huis is mooi en je loopt zo het bos in.

Soms is de internetverbinding niet optimaal, maar dat heeft als voordeel dat je 'de wereld' dan maar even los moet laten en lekker kan gaan lezen of een spelletje spelen. Al met al is deze plek een echte aanrader! De gastvrouw is overigens erg aardig en behulpzaam bij wensen en/of vragen

Susanne Hartman - Ferien am Fischbach, verhuurder, 2-4-2018
Inmiddels is er een nieuwe internetaansluiting in het huis en werkt het uitstekend!

Prima vakantieplek!

Erwin & Selma,
5-8-2017

Wij hebben 3 weken verbleven in dit vakantiehuis. Zowel het huis als de omgeving zijn ons uitstekend bevallen. We komen graag nog een keer terug!

Super mooi vakantiehuis!

Koen en Christel Smit,
4-8-2017

Wat hebben we een heerlijke week gehad! De kinderen vonden de grote tuin heerlijk en de hond ook. Wij vinden dit zeker een aanrader!

Perfect!

Loes en Hany,
8-7-2017

Een geweldig vakantiehuis! Compleet ingericht, inclusief leuke spellen, dvd's en boeken voor dagen met slecht weer. Perfecte tuin voor onze hond, die eigenlijk niet meer weg wilde. Voor ons een goede uitvalbasis voor uitstapjes en wandelingen. We hebben een heerlijke vakantie gehad die zeer zeker voor herhaling vatbaar is.

Een waanzinnig mooie plek voor rust en natuur

Rob en Cindy,
10-6-2017

Haus am Fishbach is een voorbeeld van hoe een vakantiehuis hoort te zijn. Met een grote tuin, die zeer geschikt is voor de hond. Vanuit het huis loop je zo de bossen van de Eifel in.

Fijn vakantiewoning

Ina en Bert Niemeijer,
30-4-2017

Weer thuisgekomen van 2 weken vakantie in de heerlijke vakantiehuis in Birresborn.

Van alle gemakken voorzien tot wassen en drogen toe. Birresborn is een rustige plaats waar het na de dagelijks ontdekkingstochten heerlijk thuiskomen is. U word gastvrij ontvangen door Susanne met een welkomschaal vol lekkernijen. Het is een zeer geriefelijk huis met veel ruimte. Ook zeer kind- en diervriendelijk, kortom dit is een echte aanrader om het Eifelgebied te verkennen met de mooie plaatsen als Trier, Cochem en Bernkastel, maar ook de vulkaanmeren.

fantastisch

anja en marcel,
29-4-2017

Alles was goed. De hartelijke ontvangst. Het ruime en ook schone huis. In het huis was alles aanwezig: wasmachine, droger, magnetron, luxe koffiezetapparaat, etc. Vanuit het huis ben je al in een paar minuten in de bossen. Schitterende omgeving.

Mooi huis

Kwetters
3-9-2016

Wij zijn voor de 3e keer in dit huis geweest

Mooi huis mooie keuken grote slaapkamers met goede bedden .

Als wij aan komen staat er op tafel en schaal met wat koekjes en snoepjes chips .

Grote tuin waar de kinderen kunnen spelen .

In het dorp is en bakker en wat restaurants en fiestsewinkel.

het is op korte afstand van het bos .

Kortom een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Fischbach - Ferienhaus Eishöhlen in Birresborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Fischbach - Ferienhaus Eishöhlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.