Camping Waldwiesenstersterster

35 reviews over Camping Waldwiesen

• 2019
    5J C Janssen-kroon11-09-2019

Prijzen zijn on duidelijk

Plaatsen zijn prima maar stroom is duur En snachts bezoek van rat i, v, m plastic scheiden Afval moet je dumpen achter schuifdeur echt goor

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    7annick16-05-2018

verzorgde camping in mooie omgeving

Wij genoten op de camping. De camping is verzorgd en een goede uitvalbasis voor mooie wandelingen. Folders over wandelingen zijn te verkrijgen aan de receptie. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We verbleven er 14 dagen en het was er super stil. Tijdens het verlengde weekend kwamen er veel mensen toe. Het verouderde sanitair was de eerste 10 dagen proper, maar het laatste, drukke, weekend was het vies! Ik vind het jammer dat het sanitaire blok altijd gesloten is, en je dus steeds de sleutel moet bij hebben. zoveel winkels zo dichtbij is een grote troef!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Respect19-08-2017

Geweldige ecologische camping

Super gave camping. Waar voor je geld. Prettige servicegerichte camping eigenares. Prettige ruime plaatsen. Goed schoon sanitair. genoeg te doen en te ontdekken in de omgeving ook voor 15+. 'S avonds lekker fikkie steken in van de vuurpits. Waar zie je dit nog. Lekker eten buiten de camping en sehr billig. Camping is geen hottemetotten glamping onzin met animatie. Nep Kampeerders die hier heen gaan met dat idee kunnen beter weg blijven.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Katja08-08-2017

Geweldig!

Rustig gelegen, toch op loopafstand van de winkels (broodjes 's morgens) gelegen camping. Veel groen, ruime standplaatsen. Schoon sanitair. Rust (13.00-15.00 uur) dit weet je, respect en heerlijk, douches bepaalde tijden kun je plannen. Wifi bijzaak op vakantie, je krijgt bij aankomst kaart t.w.v. 4 euro, indien nodig Wifi.

Edelsteinstrasse gedaan, we hebben genoten (kleine week).
    Ingrid (eigenaresse) helpt graag, heeft veel tips en ervaring, spreekt behalve Duits ook Frans, maar begrijpt en schrijft ook Nederlands. Aanrader uit eten in Nohen - Zum Bahnhof (plaatsje 7 km verderop). Daar begint en eindigt ook een prachtige(genomineerde) wandeling. Stroom is extra, vind ik fair, wij gebruiken weinig, een ander meer. Had caravan, grote tent en de auto op een heerlijke plek staan. Nog geen 30 euro per nacht (hoogseizoen).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Anniek19-08-2016

voor dit geld verwacht je toch wat meer

Hoewel de camping zeker pluspunten heeft (plekken met privacy, klein zwemmeertje, leuke speeltuintjes, ouderwets maar schoon sanitair) heeft de camping verder weinig faciliteiten (geen restaurant, geen winkeltje). Niet erg, maar voor 40 euro per nacht verwacht je dan toch meer. Bovendien wordt het zwemmeertje bij warm weer wel erg groen, en loopt het steil af wat met kleine kinderen wat minder prettig is. Een van de pluspunten van deze camping is de rust, maar toen wij er waren stonden er twee grote groepen met kinderen op het veld (scouting of zo?). s avonds was de rust daardoor ver te zoeken (s nachts waren ze overig wel stil). Op dit veld is geen sanitair, dus het gedeelde toiletgebouw was erg vol op bepaalde tijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8André09-08-2016

Rustige zeer groene camping

Wij hadden het gevoel in een park te staan, zoveel groen is er op deze camping. Het park gevoel werd versterkt doordat het in de weken dat wij er waren (2e helft juli) heel erg rustig was, nog geen kwart van de plaatsen was bezet. Ondanks de zwemvijver en de speeltuin niet of nauwelijks gezinnen met kinderen. De paar vaste gasten hebben wij amper gezien.

Door het kleine aantal kampeerders is de grasmat ook prima. Een aantal plaatsen is door de ligging tegen een helling minder vlak.

Ja, het sanitairblok werkt met een sleutel en oogt van binnen jaren '70, het is echter wel brandschoon en niets is defect. En doordat je van te voren weet dat je niet tussen 11:00 en 17:00 kunt douchen kan je je daar ook gemakkelijk op aanpassen. Druk is het zeker niet bij het sanitair.

De eigenaresse van de camping helpt je graag. Er is zeker veel in de omgeving te doen, je moet er echter wel telkens een stukje voor rijden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Rene Bakker02-08-2016

niet mijn soort camping

We houden van sporten, en daarna douchen. Dat gaat echter niet, na 11 uur geen warm water meer tot 17 uur. Wel mooie plaatsen, met veel privacy. Jammer dat de electra nog los wordt berekend, beetje flauw. Niet de goedkoopste camping, zeker gezien de hoeveelheid faciliteiten. Zwemmeertje is wat aan de kleine kant. Naturisten zitten achter hoge heg, maar naakt zwemmen zit er niet in... Wel erg mooie omgeving.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9M.C vd Pol10-06-2016

Prima Camping

Heerlijke rustige camping! Wij, de jeugd van begin 30, hebben er in 2015 twee heerlijke weken gehad. Lekkere ruime plaatsen met veel privicy. Het sanitair (douches en wc's) zitten op slot en kun je alleen in met een sleutel, dus geen kinderen die daar lopen te schreeuwen en met water gooien. Enige nadeel zijn de warm water tijden maar daar is mee te leven. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Dit jaar gaan we 3 weken.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 3Hillie01-10-2015

weggevlucht

Staat als "charmecamping" in een boekje, maar wij vonden het een ramp. Sanitair uit het jaar nul en pas vanaf 's middags 5 uur warm water. Vreselijk als je bezweet terug komt van een wandeling bij 35 graden. Je moet steeds de sleutel mee, overal hangen briefjes met regels en voor alles is weer een ander hokje wat je moet gebruiken. Eigenaressen kan het niet aan. Receptie is een puinhoop, ze weet niet meer wat je wel of niet hebt getaald en is ronduit onvriendelijk. Rest van de campinggasten waren "vast" en die kijken je bijna de tent uit. Wifi moet per uur worden betaald en is duur. Wandelen in de omgeving is wel prachtig, maar je moet er eerst voor de auto in. Terrasjes nauwelijks in de omgeving. Winkelcentrum is wel lekker dichtbij. Wij zouden een dikke week blijven, maar zijn na 3 dagen op de vlucht geslagen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9riatekelenburg10-08-2015

Heerlijk rustige camping

Prima camping voor rustzoekers en wandelaars, met voldoende leuke uitstapjes op niet al te grote afstand. Nadeel: slagboom zit dicht tussen 13.00 en 15.00 uur. Voordeel: gratis douchen. Op sommige uren is er geen warm water; dit staat keurig aangegeven. Ruime kampeerplaatsen, omgeven door heggen; keuze uit zonnige of schaduwrijke plaatsen. Water en stroom aanwezig.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

2 tips over Camping Waldwiesen

• Ella Bastiaansen, 19-09-2013

Heel veel leuke fietstochten te maken, ook zonder electrische fietsen!!

• riatekelenburg, 10-08-2015

Prachtige wandelingen voor beginners tot gevorderden: Traumschleifen. Goed aangegeven, prachtige natuur! Mineralen museum en Edelstenen museum Idar-Oberstein, Steinkaulen Mine, Kupferbergmine, Herrstein (historisch stadje + Mittelalterpfad wandeling), Naturpark Freisen (Mittelalterfest 2 en 3 aug. 2015). Lekker eten bij Charly's Place en de Oldenburger Hof in Birkenfeld.

0 vragen over Camping Waldwiesen

Camping Waldwiesen info