Hotel Waldhaus Seeblick

8.5Fantastisch

52 reviews over Hotel Waldhaus Seeblick

• 9Danny Renner20-11-2013

Fantastisch hotel!

Wij zijn hier nu in totaal 3 keer geweest in de afgelopen 5 jaar. Geweldige service. Mooie ligging. Lekke en goedkoop eten.

Echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 7Thomas06-11-2013

Hotel met schitterend uitzicht!

Leuk hotel, niet al te groot. Zeer gastvrij en goede service. Hotel voelt een beetje "stoffig" aan, renovatie kan geen kwaad. Kamer is ietwat verouderd, maar er wordt goed schoongemaakt, dus eigenlijk (prijs/kwaliteit) hadden we niks te klagen. Het is nu eenmaal geen 5-sterren hotel. Ontbijt is voldoende, maar niet erg uitgebreid. Ze vragen wel of je een eitje bij het ontbijt wil en maken deze dan evt. direct klaar. Uitzicht is schitterend vanaf de kamer (see-seite) en balkon. Heb heerlijk genoten van het uitzicht vanaf het balkon, met een biertje, die ze persoonlijk komen brengen vanuit de bar !!! Over service niks te klagen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Dams Stefaan14-09-2013

Parel in de Eifel

Zalig hotel voor liefhebbers van rust, lekker eten en persoonlijke service. Hoteluitbaters Ulli, Mathias en het overige personeel doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten is bijzonder lekker en met liefde bereid. De kamers zijn wel aan een opfrisbeurt toe maar zijn gezellig, netjes en functioneel. De omgeving is enorm geschikt voor wandelaars en rustzoekers en cultuur kan je opsnuiven inde stad Trier dat op een half uurtje rijden ligt. Uitgaansleven in het dorp is praktisch nihil maar in het hotel is een gezellige bar waar je overdag en 's avonds terecht kan voor een drankje en een droogje. Gaan nu in oktober voor de 5 maal naar Waldhaus Seeblick en genieten er nog steeds van. Echt een aanrader voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Familie Bellen-Hermans15-08-2013

Schitterend familiehotel!

Warm en gezellig familiehotel met een adembenemend uitzicht! Uitzonderlijk vriendelijke bediening, met aandacht voor de individuele behoeften van elk. Ook onze kleine spruit heeft zich kostelijk geamuseerd. Heel lekker eten en dit alles voor een klein prijsje. Echt een aanrader voor wie van klein, gezellig en warm houdt en het schitterende uitzicht krijg je er gratis en voor niks bij! Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Thea van der Teems09-06-2013

Geweldige plek

Hotel Waldhaus Seeblick is een goede accommodatie met een geweldig uitzicht. Het personeel is heel erg vriendelijke en behulpzaam. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Er is een restaurant aanwezig met erg goed eten.De kamers zijn gezellig en sfeervol ingericht.Alles is aanwezig. De kamers zijn schoon en goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Viville Jos27-03-2013

Hotel Waldhaus Seeblick

Uitstekend iets verouderd hotel. Aangename sfeer, heel goede service.

Gereisd met partner in maart 2013

• 5Marie-Antoinette08-02-2013

Viel erg tegen, er wordt gewoon gerookt binnen

Wij lazen zo'n goede recenties over dit hotel dat we dachten een geweldig weekend te hebben. Wat als eerste tegenviel toen we de voordeur open deden was de sigarettenlucht... vreselijk. Er wordt gewoon binnen gerookt en 's avonds stinken je kleren en we hadden niet eens een rekje op het balkon om ze op te hangen. Dan werd er vol lof gesproken over het eten daar en dat maakte dat wij voor 2 avonden een diner hadden bijgeboekt. En daar hadden we spijt van. Het ontbijt was goed, vooral dat ze bij je tafeltje kwamen vragen hoe je je ei wilde hebben, maar dat het zo bijzonder was als sommige mensen doen geloven, nee hoor. Alle mensen die een 10 als beoordeling hebben gegeven, dat is mijns inziens niet eerlijk gegaan. Na het eten was er dan ook geen gezellig wijntje voor ons omdat we niet in die vieze rooklucht wilden zitten, dus waren we soms om half 9 al weer op de kamer. En echt erg gezellig is het daar niet door de ouderdom, maar dit wisten we wel van te voren. Een echte tegenvaller dus.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9scott622-10-2012

Geweldige plek voor weekendje weg

Ontvangst was prima en verliep vlot; uitzicht over het meer was adembenemend. Overdag hebben we uitjes gepland naar nabijgelegen steden. Het ErlebnisBad in Bitburg is ook zeer aan te bevelen. 's avonds lekker genoten van het heerlijke eten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 7huboes03-08-2012

zeer mooie lokatie

Gelegen aan het einde van een doodlopende weg met aan de voorzijde een prachtige zicht op het stuwmeer. Vanuit het hotel ben je binnen een paar honderd meter bij het meer, of loop je zo het bos in.

De bediening is formidabel, zeer gastvriendelijk. Ook waren ze zeer vriendelijk tov onze dochter. In de direkte nabijheid va het hotel is weinig te beleven voor kinderen. Echter in de buurt binnen een straal van 10-20 km ligt het Eifelpark, het Cascade zwembad in Bitburg, de Teufelschlucht. Hetgeen allemaal aanraders zijn.

Het ontbijt is erg goed, verse broodjes, vers fruit, verse vleeswaren. Het avondeten is goed.

De bedden zijn goed. De kamers zien er gedateerd uit echter zonder gebreken. Bedden en badkamer waren schoon echter op kamer veel spinnenrag. Wat we als minpunt ervaarden was de gehorigheid op de kamers. Omdat we beide lichte slapers zijn werden we vaak wakker door diverse geluiden van andere gasten. Indeling kamer niet logisch. Misten koffie/thee faciliteiten en koelkast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Thys01-08-2012

Reuze hotel

Ouder hotel,maar zeer net,vriendelijke bediening,lekker en veel eten Mooi gelegen ,aanrader,zeer goede prijs kwaliteit

Gereisd met partner in juli 2012

Hotel Waldhaus Seeblick info