Hotel Theis-Mühle

7.8Goed

21 reviews over Hotel Theis-Mühle

• 2019
    8Ad Quekel15-03-2019

Goed, zeker voor herhaling vatbaar.

Faciliteiten hotel zijn goed, personeel is vriendelijk, uitgebreid ontbijtbuffet, goede prijs/prestatieverhouding.

In directe omgeving mooie wandelroutes en de steden Bitburg en zeker Trier zijn een bezoekje waard.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Dolf25-02-2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar ! Een aanrader!

Wat die mensen je bieden voor zo'n klein prijsje is ongelooflijk ! Prima 2-persoonskamer voor een single ! Proper, geen lawaai 's nachts, alle dagen gepoetst, grote TV, propere badkamer, enz ... . Geweldig ontbijt en avondmaal ! Het is geen 5* hotel natuurlijk, maar dat kan ook niet voor zo'n geweldige prijs ! Vriendelijke mensen ! Altijd zijn er die negatieve beoordelingen moeten geven natuurlijk. Als je een 5* verzorging wenst : betaal daar dan gewoon voor en zanik niet over futiliteiten ! Dit hotel verdient een pluim ! Tot volgende maand, want dan kom ik nog eens terug ! Bedankt en vriendelijke groeten, Dolf.

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    6Sander29-10-2018

Mooie omgeving voor hotel

Vraag naar gerenoveerde kamer, want douche van onze kamer 16 was erg beschimmeld. Andere kamer aangeboden gekregen ( 25). Die was nog erger. Kamer 24 was goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Henk & Janneke01-03-2018

Formidabel, echt genoten!

Mooie kamer en badkamer. Alles ontzettend schoon (dagelijks schoongemaakt) Vriendelijk personeel. Heerlijk eten (wel wat de pot schaft maar dat viel ons zeker niet tegen) Goed ontbijt en leuk contact in de eetzaal met andere gasten. Ook een leuke en gezellige Bierstube in het huis. Ook leuk dat het huis eveneens een bakkerij is. Heerlijke Duitse broden, altijd vers en heel veel soorten. We hebben ook heel lekkere Kuchen meegenomen toen we weer naar huis gingen. 's Morgens hadden we sneeuw en gladde wegen en was het dus echt winter. 's Middags zaten we gezellig in het zonnetje op het terras in het nabijgelegen Trier. Het stuwmeer van Bitburg ligt op een steenworp afstand. Bitburg zelf is ook maar 10 minuutjes rijden. Prachtige (wandel)omgeving en leuke dorpjes en steden in de buurt. Ook Luxemburg ligt dichtbij.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Joson03-08-2017

Goed voor een (verlengd) weekend.

We boekten half pension. Hotel, ondanks renovatie, was oké; personeel vriendelijk en gedienstig, ontbijt was perfect, ... avondeten was eerder matig te noemen. De zaterdagse "Grill abend" was top. Wat verder het half pension betreft, de kok mag voor het avondeten wel iets meer fantasie te berde brengen. Prachtige wandellocatie en uitvalsbasis om Iets moois van de Eifelstreek te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Natasja29-07-2017

Mooi en rustgevend

Prachtige locatie midden in de Eifel. Eten is zeer gevarieerd en er wordt goed rekening gehouden met dieetwensen. Heerlijke bakkerij bij het hotel. Nette kamers met balkon mogelijk. Zeer gastvrij personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Natasja19-06-2017

Top locatie

Theis muhle klopt op alle fronten! Prachtige locatie, nette kamers en super verzorging met vers brood uit de bakkerij 's morgens en gevarieerde maaltijden 's avonds.

Gereisd in juni 2017

• 6Brouwers18-07-2016

Matig budgethotel.

Kamer groot, badkamer erg klein, vieze vloerbedekking en balkon, kamer alleen bereikbaar via 44 trappen. Ontbijt is goed maar avondeten bijna elke avond een teleurstelling; friet met spek of schnitzel zonder saus met een paar schijfjes komkommer. In het restaurant weinig privacy doordat de tafels kort op elkaar staan en honden zijn daar toegelaten. Forellen worden uit de vijver in de tuin gevist en voor je ogen doodgeknuppeld door de kok. Personeel is wel vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8loteling02-01-2016

gezellig familiehotel

het is weer al ff geleden ,

maar het hotel is prima , geen overdreven luxe , maar alles zoals het hoort te zijn .

wij genoten van een taste more arrangement 3 overnachtingen halfpension inclusief 2 lunch paketten tevens op de zaterdag avond was er een grootse bbq :) met alles op en aan

goede uitvals basis voor Bitburg of zelfs de Moezelstreek

zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8IneNe19-02-2015

Goede prijs kwaliteit

Gezien de prijs levert het hotel een goede kwaliteit. Kamer is schoon en ruim alleen de badkamer erg klein. Eten is naar verhouding de prijs en prima te doen. Erg vriendelijke bediening. Kozijnen zijn aan vervanging toe, beneden is dat al gebeurd. Goede uitvalsbasis voor enkele wandelingen.

Gereisd met partner in februari 2015

Hotel Theis-Mühle info