Hotel Dorint Seehotel & Resort Bitburg-Südeifel

Hotel Dorint Seehotel & Resort Bitburg-Südeifel

5.1Matig

Duitsland, Rheinland Pfalz, Biersdorf am See

5.1Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Seehotel & Resort Bitburg-Südeifel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

216 reviews over Hotel Dorint Seehotel & Resort Bitburg-Südeifel

• 2019
    5Trudy08-10-2019

Denk het niet

De omgeving is super en daar blijft het ook bij .personeel onvriendelijk , het hotel mag zeker wel een opknapbeurt hebben

Kerstin Kohnen, Reservierungsleiterin, 10-10-2019

Beste gast,

Bedankt voor je beoordeling en ik hoop dat je een prettige terugreis hebt gehad. Het spijt me dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Het is waar dat het hotel moet worden gerenoveerd en dat zou ik niet ontkennen. Momenteel zijn we in de planningsfase voor de komende renovatie, waar we erg blij mee zijn.

Het welzijn en de mening van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons. Het is dus ons doel om onze servicekwaliteit continu te controleren en te verbeteren.

Ik zou heel blij zijn als we je weer bij ons meer zouden kunnen verwelkomen om je te overtuigen van de kwaliteit en gastvrijheid van ons huis.

Met vriendelijke groeten

Dorint · Seehotel & Resort · Bitburg / Sudeifel Kerstin Kohnen Hotel Director - 10.10.2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4van der Laak24-08-2019

nooit meer

voor mensen die last hebben van zijn rug zoek iets anders want de bedden zijn slecht en kraken . de kamers zijn zeer gehorig. het eten is eenvoudig te noemen. personeel onderaan de ladder is zeer vriendelijk en doet er haar best maar de manager in het restaurant weet niet wat lachen is en aan de receptie vertellen ze niet meer als nodig is en voor de rest zoek je het maar zelf uit en Let op parkeren kost 3 euro per dag en is niet bewaakt

Kerstin kohnen, Reservierungsleiterin, 29-08-2019

Beste Dorint-gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw verblijf te evalueren. Ik betreur het ten zeerste dat de diensten die u verwachtte niet naar tevredenheid werden uitgevoerd.

Het parkeertarief van € 3,00 per voertuig / nacht brengen wij in rekening, aangezien de verzorging en het onderhoud van het hotel verplicht is en dit gepaard gaat met vrij hoge kosten.

Het welzijn en de mening van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons. Het is dus ons doel om onze servicekwaliteit continu te controleren en verbeteren.

Ik zou heel blij zijn als we je weer aan ons meer zouden kunnen verwelkomen om je te overtuigen van de kwaliteit en gastvrijheid van ons huis.

Met vriendelijke groeten

Dorint · Seehotel & Resort · Bitburg / Sudeifel Uw Kerstin Kohnen Hotel Director - 28.08.2019

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Carla24-07-2019

Nooit meer

Positief: uitzicht op het meer, het grote zwembad en uitgebreid ontbijtbuffet. Negatief: hotel heeft hoognodig een renovatie nodig, vergane glorie, achterstallig onderhoud. Versleten vloerbedekking op de kamer en geen airco ( niet fijn bij 37 Gr C). In het hoogseizoen is het ontbijt in het restaurant boven (prima), maar diner beneden, met onvoldoende capaciteit voor de ruim 150 hotelkamers (+/- 15 tafels binnen en 15 tafels op terras (niet fijn als het buiten 37 Gr C is en er in de nabije omgeving geen bars zijn waar je s avonds nog iets kunt drinken). Zonder reserveren kun je het vergeten. Vanwege te weinig personeel gaat restaurant boven ( met een uitgebreid terras) ‘s avonds niet open. Na 22 uur worden op het terras geen drankjes meer geserveerd Personeel niet servicegericht en flexibel. Wij hadden voor 4 nachten gereserveerd maar zijn na 3 nachten weggegaan. Hotel pretendeert 4 sterren maar dat is het beslist niet waard.

Kerstin Kohnen, Reservierungsleiterin, 29-08-2019

Geachte gast,

Bedankt voor je waardering en ik hoop dat je een prettige terugreis hebt gehad. Het spijt me dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

Het is waar dat het hotel gebied moet worden gerenoveerd en dat zou ik niet ontkennen. Momenteel zijn we in de planningsfase voor de aankomende renovatie, waar we zeer tevreden over zijn.

Het welzijn en de mening van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons. Het is dus ons doel om onze servicekwaliteit voortdurend te controleren en te verbeteren.

Ik zou heel blij zijn als we je weer bij ons zouden mogen verwelkomen om je te overtuigen van de kwaliteit en gastvrijheid van ons huis.

Met vriendelijke groet

Dorint · Seehotel & Resort · Bitburg / Sudeifel Kerstin Kohnen - Hoteldirecteur - 29.07.2019

Gereisd met partner in juli 2019

• 5J en h04-06-2019

Nooit meer

Kamers zijn niet verkeerd echt netjes. Ontbijt is ook goed. Alleen het diner ( halfpension) is ronduit slecht. Je kunt kiezen uit 3 gerechtjes als hoofdschotel. Soep sla en toetje kun je zelf opscheppen als er iets van je gading bij zit. De hoofdschotel is nog minder als een kinderportie. We hadden gisteren kip met paprika ,dan denk je er zal iets van aardappelen of friet bijzitten maar nee er was alleen een half kipfiletje in een paprikasausje.

Kerstin Kohnen, Reservierungsleiterin, 29-08-2019

Beste Dorint-gast,

Het is waar dat ons huis oud wordt, er is een renovatie gepland voor het hele huis.

Dat we u niet konden overtuigen met onze keuken, het spijt me heel erg. Ik zal de beschreven punten bespreken met het juiste afdelingshoofd. U kunt er zeker van zijn dat dit niet aan onze norm voldoet.

Met vriendelijke groeten

Dorint · Seehotel & Resort · Bitburg / Sudeifel Uw Kerstin Kohnen Hotel Director - 06.06.2019

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Mark02-05-2019

Fantastische locatie, fijn huisje

Wij hadden een huisje. prachtig uitzicht over het meer, vrijstaand, ruim opgezet, open haard. Het hotel was bedroevend slecht, gedateerd, vieze wc, hotel sfeerloos, droevige eetzaal, buffet is in verhouding tot veel te duur. Je kan beter beneden eten, daar is ook meer sfeer en een fijne bediening door Belgische ober. Speelhal is bijna alles defect. Service in het hotel is zeer slecht. Totaal niet klant gericht. Een winkel of service met broodjes en het hoog nodige voor als je een huisje hebt is aan te raden. Tijd voor een ander management bij Dorint, want de kansen liggen er, maar als je ze niet benut zal er over een paar jaar niet veel meer van over zijn!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Bert Vissers28-11-2018

Hier komen we zeker weer terug

Mooi gelegen hotel met prima voorzieningen. We hebben 5 dagen in een tweekamer appartement overnacht. Ruime woon, bad- en slaapkamer. Inrichting is goed, zij het wat gedateerd. Het is wel even lopen naar het restaurant. Het ontbijt en diner was prima verzorgd. Het personeel was zeer vriendelijk. Groot zwembad en wellness faciliteiten waren heerlijk.

Gereisd met partner in november 2018

• 2Kees van Apeldoorn08-09-2018

sterk verouderd en slecht management

Ligging is prima. Verder kunnen ze het hotel beter afbreken en opnieuw opbouwen. Zijn er een week geweest. hadden comfort luxe kamer met zicht op meer. Kamer dateert uit jaren 50, oud versleten en vuil en klein.. Vooral de vloerbedekking en randen bed. Balkon nog nooit schoon gemaakt. Heb er fotos van ook van alle vieze vlekken. Bediening is slecht. Zijn ook niet vriendelijk. 20 min op glas wijn wachten is normaal bij het buffet. De hele week niet gezogen. buffet wordt niet op tijd bijgevuld. kortom ergenis elke dag.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Elocin28-06-2018

Aanrader

Heerlijk hotel! prachtige ligging aan het grote stuwmeer en verder midden in de mooie natuur van de Eifel. Groots opgezet maar voelt niet massaal. Bij goed weer is het heerlijk ontbijten of dineren op het terras met uitzicht op het meer. Vele faciliteiten voor sport en ontspanning waarbij voor ons het mooie grote (binnen)zwembad favoriet was. Bij mooi weer gaan de deuren open en loop je zo de mooie ligweide/zonneweide op. Eten is heel goed, ontbijt meer dan compleet. kamers zijn netjes en ogen luxe. Heel uitgebreide miniclub (overdag) die vele activiteiten organiseert. eigenlijk helemaal niets op aan te merken, een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6vromen12-11-2017

nooit meer

Kamer ok ontbijt goed, Avond eten buffet voorgerecht goed-hoofdgerecht misserabel- dessert goed, Personeel onvriendelijk, Absoluut geen 4 sterren hotel hooguit 2 sterren.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Fantastisch apparthotel05-11-2017

Zeer goede welness, zicht op meer.

Wij huurden een appartement in een bijgebouw. De keuken is wel piepklein. Toch hebben we elke dag lekker gekookt. De overgordijnen laten wel veel licht door 's morgens. Maar de kinderen sliepen op de bank in de living en hadden allebei hierdoor een degelijke slaapplaats. Wij hadden een 2-persoonsbed met 2 aparte matrassen. Het licht op de gang buiten licht wel telkens op wanneer iemand op zijn knop drukt. Hierdoor is er wel veel licht in de gang binnen. Toch was het er vrij stil. De badkamer en living is zeer ruim. En... je hebt zicht op het meer, wat een fantastisch gevoel geeft. De Welness is uitermate uitstekend. De locatie leent zich tot zeer lange en mooie wandelingen. Zeker de moeite waard om terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Hotel Dorint Seehotel & Resort Bitburg-Südeifel info