Hotel Forellenhof

1 review over Hotel Forellenhof in het Nederlands

Zalig !!!

Fam. Azou - Decoene
7-10-2010

Ons gezin brengt hier dolgraag de vakantie door: nette kamers, hond geen probleem, lekker en overvloedig eten en vooral de heerlijke rust! Iedereen is er vriendelijk en behulpzaam, zelfs voor de toerist die weinig Duits spreekt. We kijken er reeds naar uit er terug te komen, allen daarheen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenhof in Bescheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.