Vakantiehuis Villa BelVital

Laatste review

Mooie accomodatie

Marcel en Maud,
9-6-2009

Villa Belvital is een aparte villa met een klein aantal kamers die bij Hotel Zum Kurfürsten horen.

De kamer was zeer ruim en prima ingericht. Het ontbijt en avondeten in het hotel was helemaal top. Wat positief opviel was de vriendelijke en keurige bediening. Het hotel en de villa liggen circa 5 km van het centrum van Bernkastel-Kues af, maar daarentegen wel lekker rustig in een bosrijke omgeving.

1 review over Vakantiehuis Villa BelVital in het Nederlands

Mooie accomodatie

Marcel en Maud
9-6-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa BelVital in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa BelVital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.