Camping Schenk (Wehlen)

Camping Schenk (Wehlen)
8,1

8 tips over Camping Schenk (Wehlen)

pascal, 19-8-2014
Stel uw vragen bij reservering of van te voren. Altijd netjes antwoord van mevrouw Schenk. Voorkomt teleurstelling zoals bij Fam. Ten Boer.
Monique Nuchelmans, 15-8-2014
Pak lekker de fiets naar Bernkastel-Kues en ga er genieten van een terrasje of een lekkere ijsco
fam den Boer, 10-8-2014
koop geen broodje's bij de receptie zijn duur

Fam. Franssen, 14-8-2013
Bern-Kastel, Cochem ( pretpark en kasteel), Burg-Eltz, Traben-Trarbach, Trier, Natuur en belevenis pad, wandelpaden door het dorp en bovenlangs achterzijde camping, Wilpark Daun, Fietsenhuur, lekker luieren en genieten op de camping.
Rob, 22-2-2013

Op zondag is het in Bernkastel-Kues ook behoorlijk druk en gezellig. Het is een schilderachtig mooi Duits stadje.

Neem de fiets mee, want langs de Moezel liggen autovrije fietspaden! Perfect!

Ook Bernkastel-Kues is vanaf de camping makkelijk met de fiets te bereiken.

Neem niet te veel boodschappen mee van huis. Er zijn 4 supermarkten in de buurt. Ook de Aldi en Lidl.

Moezel, witte wijn. 2 zaken die bij elkaar horen. Heerlijk!!!

henderike_77, 18-8-2012
Freibad Bernkastel http://www.bernkastel.de/a-z/a-z/schwimmbad-bernkastel-kues.html

Fam. Franssen, 11-8-2012
bernkastel, Cochem, Burg-Eltz, Trier, Kloster Marchen, Fietsen en wandelen langs de Moezel, etc. etc.
kirsten, 8-8-2012
bezoek aan bernkastel-kues