Camping Schenk (Wehlen)

Vriendelijke eigenaar

corrie
4-9-2017

Gemoedelijk camping.

heerlijk fietsen langs de moezel(fietspad direkt van af de camping).

Bernkastel Keuze - Wehle prachtige plaats.

Veel winkels.

Je kunt er lekker eten.

Mooi uitzicht over de wijnvelden.

Sanitair wordt netjes onder houden.

# het min punt is dat je vanaf hoogte(aan rijden op de camping) geen zicht hebt op de kinderen die draafden uit de wc.

Steile ingang waar door de mensen bij verlaten van de camping niet zelf hun caravan om hoog durfden te rijden, de eigenaar wil het voor je doen

Oude reviews (archief)

fantastisch

Erik
27-10-2016

Zeer fijne eigenaar , erg behulpzaam. Gezellige camping. Telefonisch gereserveerd op het laatste moment. Plaats was voldoende, auto kon je apart op het parkeerplaatsje voor je caravan neer zetten. Ook onze twee honden waren welkom.

Veel te doen in de omgeving.

Zeer vriendelijke eigenaar

Dhr. J. Dierking
24-9-2016

Een zeer fijne rustige camping, direct gelegen aan fietspad langs de Moezel. Mooie plek op terrasgedeelte met uitzicht over de druivenstruiken in september waar de druiven al goed aanhangen. Ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van wijnfeesten in de directe omgeving. Op de camping gaf de eigenaar (voormalige wijnboer) dinsdag een wijnproeverij met leuke verhalen/ervaringen. Stroomverbruik wordt per kWh afgerekend. Prachtig sanitair wat regelmatig per dag schoongemaakt werd. Diverse afgebakken broodjes 's morgens bij de receptie te kopen.

Gewldige vakantie gehad

Geert van der Lei
28-8-2016

We waren in juli hier 17 dagen met 3 volwassenen en 4 kinderen. In maart hadden we 2 grote plaatsen gereserveerd. We hoefden niets aan te betalen. De plaatsen waren inderdaad groot en vrij vlak. Hoewel het zwembad erg klein was, hebben de kinderen van 11 en 12 er erg veel gebruik van gemaakt samen met hun campingvriendjes en vriendinnetjes.We zijn er vrij vaak op uit geweest. Als je zoekt is er genoeg te vinden in de omgeving. Een kopermijn, midgetgolf, een groot zwembad met glijbaan en uiteraard Trier. De stroomprijs viel erg mee. Omdat je per Kw betaald, was ik nog geen €2 per dag kwijt. Op andere campings betaal je vaak 3 tot 3½ Euro per nacht! AAn het eind kwam nog een hele positieve verrassing: Onze zoon hoefde niet voor 4, maar slechts voor 3 kinderen te betalen.

Zeer vriendelijke eigenaar

Kirstin
16-8-2016

Net terug van een tweeweekse vakantie op de camping Schenk.

Bij aankomst bleek er een zeer essentieel onderdeel van de tent te missen. Mijn partner moest het thuis ophalen. Meneer Schenk belde voor mij en ons zoontje een hotel in de buurt.

We hadden een mooie plek bij de speeltuin. Prachtig uitzicht.

Sommige plekken op de camping zijn erg schuin.

Het sanitair schoon. Het gebouw bevindt zich aan het begin van het terrein, dus je hebt kans dat je ver van het sanitair zit.

Douchen met douchemuntjes, is misschien niet geweldig, maar zorgt ook voor weinig tot geen wachttijd.

Kortom: een zeer geschikte camping voor stellen en ouders met jonge kinderen. Heel vriendelijke campingeigenaar die behulpzaam is.

Tip: loop voor lekker eten het dorpje Wehlen verder in voor een hotel. Bij het restaurant vlak bij de camping hebben wij niet lekker gegeten.

Voor herhaling vatbaar

G. van Arkel
24-6-2016

Het weekend van 6 mei naar de Moezel geweest bij camping Schenk. Eindelijk een mooi weekend. De camping was vol, maar gezellig. Je kon zien dat het seizoen net begon. De wijnbergen kregen net een groen waasje en veel vaste campinggasten waren hard bezig om hun plaatsje en caravan schoon te maken. De prijzen zijn laag (excl. stroom). De stroomprijs wordt apart berekend, maar is ten opzichte van andere campings in het Moezelgebied absoluut niet duurder. Sanitair en doucheruimtes zijn voldoende en goed schoon. Worden gedurende de dag geregeld gecontroleerd door de camping eigenaar. Wifi beschikbaar en redelijk ontvangst.

Teleurstellende camping in mooie omgeving.

Rob Hoekstra
5-5-2016

Het moezelgebied is erg mooi. Veel interessants te zien.

De camping stelde echter zwaar teleur. Armoedige aanblik door de vele verwaarloosde caravans van seizoenkampeerders. De camping woekert met de ruimte. Echt volgepropt. De hoeveelheid sanitair is onvoldoende, echter wel in goede staat van onderhoud. WiFi is duur. 14 € per week voor 1 account. De kWh prijs is met € 0,70 echt een melkkoetje. De kWh prijs voor het MKB in Duitsland is €0,22 !!

Ontspannen

Harold
31-1-2016

Fijne rustige camping ,vriendelijke eigenaar .Dichtbij fietspad langs de moezel ,jammer dat je niet overal op de moezel uitkijkt !

Het is al geruime tijd geleden maar lees ik nu de recensies dan is er niets veranderd. Gewoon een fijne camping met aardige gemoedelijke beheerders. Zowel Mevrouw als de Heer Schenk gaven je het gevoel oprecht welkom te zijn !

Genieten van de vele wijnranken, wijnbergen en naast een juweeltje als het stadje Bernkastel. Een centrum waar je Anton Pieck zo tegen zou kunnen komen. Vakwerkhuizen kortom hier 'moet je een keer geweest zijn'.

Pieter - Krimpen a/d IJssel

S.Sierdsema
23-9-2015

Rustige camping, mooi gelegen aan de Moezel,zeer vriendelijke en behulpzame campingeigenaar.

Schone toiletten, overal warm water.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schenk (Wehlen) in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schenk (Wehlen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schenk (Wehlen) scoort een 8.1 uit 10 op basis van 59 reviews.