Camping Schenk (Wehlen)

59 reviews over Camping Schenk (Wehlen) in het Nederlands

Prima basiscamping voor doorreis

Jasper & Yvonne
25-8-2018

4 nachten gestaan op doorreis. Prima basiscamping, maar inderdaad allemaal wel gedateerd en minimalistisch. Wij hadden prima plek, maar zagen ook wel plekken aan de ‘centrale weg’ waar we niet heel enthousiast over werden.

Zwembad(je) heerlijk om af te koelen, maar veel te klein voor de grootte van de camping en ook gedateerd. De Moezel zou een alternatief zijn geweest (maar dan alleen voor pubers en volwassenen), maar door de vele zonuren dit jaar en het effect op de kwaliteit van het water, werd zwemmen afgeraden.

O ja, we hadden niet gereserveerd en dat was (uiteraard omdat er plaats was) geen probleem.

Tip: vraag de eigenaar je caravan weer naar boven te brengen! Scheelde mij stress, banden en koppelingsplaten 😅

Hele leuke camping met redelijk rustige gasten. Wij hebben het hier samen prima gehad bijna 2 weken. Uitmuntend schone toiletten, wasgelegenheid. Douches iets ouder maar werken top. Systeem is ook goed met een muntje nooit wachten. Behulpzame medewerkers. Broodjes prima, voor de bulk gingen we naar de lidl op 1 km rijden. Ook een prachtig freibad op 1 km met touristenkaart zelfs korting.

Zwembad op de camping leuk voor kleine kinderen of om even af te koelen. Veel bomen en vogels. Reserveer wel. Ned Eng en Duits gesproken.

Lekker tot rust komen hier. Wel wat campers en trekkers maar geen last van. Mtb tocht kan ook geregeld worden, alleen het gedoe van een fiets reserveren en de warmte 35gr. hield mij tegen. Mooie ruime plekken voor tent of caravan!

prima camping

Ad Reijntjes
7-7-2018

Wil je rustig kamperen, zijn schone toiletten en goede douches belangrijk, houd je van fietsen, wandelen en van mooie dorpjes en stadjes te bezoeken, dan is Camping Schenk een prima camping om van daaruit de Moezelstreek te bezoeken. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam en Peter Vos met hoed eveneens. Ligt gunstig t.o.v Cochem, Traben Trarbach, Bernkastel-Kues en Trier. Het fietspad langs de Moezel is vrijwel moeiteloos te fietsen. Geen overdreven luxe op de camping . Eenvoudig maar goed.

Vriendelijke eigenaar

corrie
4-9-2017

Gemoedelijk camping.

heerlijk fietsen langs de moezel(fietspad direkt van af de camping).

Bernkastel Keuze - Wehle prachtige plaats.

Veel winkels.

Je kunt er lekker eten.

Mooi uitzicht over de wijnvelden.

Sanitair wordt netjes onder houden.

# het min punt is dat je vanaf hoogte(aan rijden op de camping) geen zicht hebt op de kinderen die draafden uit de wc.

Steile ingang waar door de mensen bij verlaten van de camping niet zelf hun caravan om hoog durfden te rijden, de eigenaar wil het voor je doen

fantastisch

Erik
27-10-2016

Zeer fijne eigenaar , erg behulpzaam. Gezellige camping. Telefonisch gereserveerd op het laatste moment. Plaats was voldoende, auto kon je apart op het parkeerplaatsje voor je caravan neer zetten. Ook onze twee honden waren welkom.

Veel te doen in de omgeving.

Zeer vriendelijke eigenaar

Dhr. J. Dierking
24-9-2016

Een zeer fijne rustige camping, direct gelegen aan fietspad langs de Moezel. Mooie plek op terrasgedeelte met uitzicht over de druivenstruiken in september waar de druiven al goed aanhangen. Ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van wijnfeesten in de directe omgeving. Op de camping gaf de eigenaar (voormalige wijnboer) dinsdag een wijnproeverij met leuke verhalen/ervaringen. Stroomverbruik wordt per kWh afgerekend. Prachtig sanitair wat regelmatig per dag schoongemaakt werd. Diverse afgebakken broodjes 's morgens bij de receptie te kopen.

Gewldige vakantie gehad

Geert van der Lei
28-8-2016

We waren in juli hier 17 dagen met 3 volwassenen en 4 kinderen. In maart hadden we 2 grote plaatsen gereserveerd. We hoefden niets aan te betalen. De plaatsen waren inderdaad groot en vrij vlak. Hoewel het zwembad erg klein was, hebben de kinderen van 11 en 12 er erg veel gebruik van gemaakt samen met hun campingvriendjes en vriendinnetjes.We zijn er vrij vaak op uit geweest. Als je zoekt is er genoeg te vinden in de omgeving. Een kopermijn, midgetgolf, een groot zwembad met glijbaan en uiteraard Trier. De stroomprijs viel erg mee. Omdat je per Kw betaald, was ik nog geen €2 per dag kwijt. Op andere campings betaal je vaak 3 tot 3½ Euro per nacht! AAn het eind kwam nog een hele positieve verrassing: Onze zoon hoefde niet voor 4, maar slechts voor 3 kinderen te betalen.

Zeer vriendelijke eigenaar

Kirstin
16-8-2016

Net terug van een tweeweekse vakantie op de camping Schenk.

Bij aankomst bleek er een zeer essentieel onderdeel van de tent te missen. Mijn partner moest het thuis ophalen. Meneer Schenk belde voor mij en ons zoontje een hotel in de buurt.

We hadden een mooie plek bij de speeltuin. Prachtig uitzicht.

Sommige plekken op de camping zijn erg schuin.

Het sanitair schoon. Het gebouw bevindt zich aan het begin van het terrein, dus je hebt kans dat je ver van het sanitair zit.

Douchen met douchemuntjes, is misschien niet geweldig, maar zorgt ook voor weinig tot geen wachttijd.

Kortom: een zeer geschikte camping voor stellen en ouders met jonge kinderen. Heel vriendelijke campingeigenaar die behulpzaam is.

Tip: loop voor lekker eten het dorpje Wehlen verder in voor een hotel. Bij het restaurant vlak bij de camping hebben wij niet lekker gegeten.

Voor herhaling vatbaar

G. van Arkel
24-6-2016

Het weekend van 6 mei naar de Moezel geweest bij camping Schenk. Eindelijk een mooi weekend. De camping was vol, maar gezellig. Je kon zien dat het seizoen net begon. De wijnbergen kregen net een groen waasje en veel vaste campinggasten waren hard bezig om hun plaatsje en caravan schoon te maken. De prijzen zijn laag (excl. stroom). De stroomprijs wordt apart berekend, maar is ten opzichte van andere campings in het Moezelgebied absoluut niet duurder. Sanitair en doucheruimtes zijn voldoende en goed schoon. Worden gedurende de dag geregeld gecontroleerd door de camping eigenaar. Wifi beschikbaar en redelijk ontvangst.

Teleurstellende camping in mooie omgeving.

Rob Hoekstra
5-5-2016

Het moezelgebied is erg mooi. Veel interessants te zien.

De camping stelde echter zwaar teleur. Armoedige aanblik door de vele verwaarloosde caravans van seizoenkampeerders. De camping woekert met de ruimte. Echt volgepropt. De hoeveelheid sanitair is onvoldoende, echter wel in goede staat van onderhoud. WiFi is duur. 14 € per week voor 1 account. De kWh prijs is met € 0,70 echt een melkkoetje. De kWh prijs voor het MKB in Duitsland is €0,22 !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schenk (Wehlen) in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schenk (Wehlen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.