Hotel Moselpark ****

Weer vandaag6°-2°

116 reviews over Hotel Moselpark in het Nederlands

Oudbollige vuile kamers

hans, 4-1-2018

Vorige week teruggekomen van enkele dagen aan de Moezel. 2 Volwassenen en 3 kinderen ( 7-14-16). We hadden een appartement kamer geboekt in HP.

Kamer was dringend aan renovatie toe. Roestige afbladderende radiatoren, afbladderende verf in de badkamer, schimmel aan het bad , douchegordijn????

En vooral zeer veel stof. Bovenop de kasten kon je overal je naam schrijven, de radiators zaten vol stof, kortom vuile kamer.

We hebben dit gemeld aan de receptie omdat onze zoon met een lichte huisstofmijtallergie na 1 nacht opstond met rood doorlopen ogen ondanks zijn medicatie. Dit hadden we trouwens nog nooit meegemaakt op vakantie. Ze gingen de kamer dadelijk een extra poetsbeurt geven, maar dit is nooit gebeurd. Tussen de matras an het bed zaten trouwens verschillende eigendommen van vorige eigenaars. We zijn uiteindelijk ook vroeger terug naar huis vertrokken owv de vuile kamer.

Nadien gelezen dat het Hotel in 2016 bijna failliet was en verder werkt onder een curator.

heerlijk weekje eruit

puijk, 17-12-2017

Heerlijk hotel waar we al een paar jaar komen.

eenvoudig maar alles bij de hand.

Eten prima - lekker eten - goed bed - hond mee-

Heel goed

steven, 17-11-2017

Voor herhaling vatbaar.

Zeer goed ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Moselpark voor je op een rij gezet:

Fantastische plek ... duurzamer mag!

Irene en Chris, 17-11-2017

Ontzettend genoten van deze plek. Ook onze honden waren van harte welkom. De omgeving was genieten, prachtige natuur en mooi historisch stadje. Volgende keer een zonnetje erbij dat zou alles weer even in een ander daglicht zetten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed verblijf

Inge, 17-11-2017

Het eten, het zwembad en de omgeving zijn perfect maar de kamers zijn aan een opknapbeurt toe, zeker voor deze prijs.

Mooie rustige omgeving met het dorp vlakbij

Bert Buining, 16-11-2017

Binnen het gebouw was nergens iets op aan te merken. En toch had ik het gevoel met "vergane glorie" te maken te hebben. Een voorbeeld was de slechte staat van onderhoud van het gebouw (vies, en groen van algen op vele plekken. Ik heb er nog een foto van gemaakt. Ook rond het gebouw was te zien dat er bezuinigd is op onderhoud. Toen ik weer thuis was ben ik eens gaan googelen op dit hotel en vond dat het hotel in 2016 gered is van een faillissement en over gegaan is in andere handen. Toen werd me opeens een aantal dingen duidelijk. Waarschijnlijk is men druk bezig om dit hotel weer goed op de kaart te krijgen en is men begonnen met de service naar de klanten in al zijn facetten binnen het gebouw. Dat is tot nu toe goed gelukt denk ik. Hoewel bij de receptie nog wel wat puntjes kunnen verbeteren denk ik. Bij het uitchecken was de receptioniste erg gehaast en vergat ons om een prettige dag te wensen en ging met een andere klant verder. Zij en ook wij vergaten om naar de kamer sleutel te vragen en wij om hem in te leveren. Die hebben we later opgestuurd. Prijs kwaliteit scoort bij mij het slechtst (naast de internetverbinding). In de veronderstelling dat boeken via een boeking bureau duurder was als rechtstreeks had ik rechtstreeks contact gezocht en geboekt. Achteraf moest ik vast stellen dat ik aanmerkelijk duurder uit was. Wel had men gehoor gegeven aan mijn vraag om dichtbij de wellness te slapen. Een pluim verdiend ook de technische dienst. Onze douchekop was kapot en wij legden de kop op de rand van het bad met een briefje erbij. 's Avonds zat er een nieuwe aan. De housekeeping was wel vergeten 2 gebruikte consumpties uit de minibar door te geven maar dat hebben we zelf gemeld. Verder beslist geen klachten over hen. Ik vraag me trouwens af of er niet bezuinigd kan worden op het bedden opmaken als de klant aangeeft dat niet nodig te vinden en het zelf te doen.

Wij zijn ook liefhebber van de wellness en ook dat voldeed aan onze verwachting.

Ik ben zelf ook ondernemer en denk graag mee vandaar deze uitgebreide toelichting. Wat over blijft na ons verblijf is een goed gevoel. Vriendelijke groeten, Bert en Mignon Buining

Prima

Kees, 29-10-2017

Heerlijk rustige ligging boven op de heuvel. Prima eten, zowel ontbijt als het dinerbuffet. Volop gezonde en lekkere keuze mogelijk.

Een aanrader.

Prachtige hotel met groot aanbod heerlijk eten.

Marain, 26-10-2017

We hadden een leuk arrangement en alles was in orde. Ook glutenvrij eten was heel lekker, alleen wel een beetje risico, eten van buffet waar iedereen van kan pakken, gasten kunnen eten daardoor besmetten met broodkruimels. Als je niet zo heel gevoelig bent zoals ik, gaat het prima. Lekkere broodjes bij ontbijt, wel 100 % glutenvrij bereid.Wij zijn heel tevreden.

Het was heerlijk.Vriendelijk personeel

H.van Saagsvelt, 6-10-2017

Het ontbijt was heerlijk uitgebreid.Mooie omgeving.Kamers netjes.Gratis badjas.Echt een aanrader

Mooie uitvalbasis voor ritjes langs de Moesel

R. Kool, 25-9-2017

Heb hier een weekendje doorgebracht met de motor. Mooie plek om vandaar de verschillende prachtige tochten rond de Moesel uit te voeren. Bernkastel is een erg gezellig plaatsje en de rit naar bijvoorbeeld Cochem voert je langs de Moesel naar verschillende wijnboerderijen en wijngaarden.

We hebben een aantal aanbieders voor Moselpark voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselpark in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moselpark scoort een 7.51 uit 10 op basis van 118 reviews.